Tienermoeders Belgie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chahida, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    het is ook wel idd zo dat ze er bepaalde types voor uitzoeken voor zo'n programma, hoeveel tienermoeders zijn er en gaat alles goed bij zonder "dom" over te komen?? net als de nederlandse versie, die lijken allemaal een beetje uit een aso-gezin te komen, terwijl lang niet alle tienermoeders zo zijn, het is en blijft daarbij ook een vooroordeel die gevoed blijft.. net als veel nederlanders toch belgen wat dom vinden ( sorry) door deze ehm meiden in het programma wordt het vooroordeel er niet beter op...

2. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    kijkt er niemand meer
    vind die shana nu ook echt lief voor haar kindje zeg
    en die vriend van die ene meid, met die bril, men wat een rare snuiter zeg
    hij ondersteund het hoofd van zn vriendin niet bij het persen, wil niet uit die stoel komen en even later vraagt zn vriendin of hij de baby wil vasthouden, zegt hij straks, nouja ze, of oordeel ik nu te snel hihi
    wel sneu, hij weet niet hoe het moet denk ik, komt vanzelf wel

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    vond die vriend inderdaad ook raar reageren. Maar kan natuurlijk best komen doordat er camera's op zijn hoofd gericht zijn

4. Within

Within Niet meer actief

Ik vind Maxim zon lief kindje he!! :D

Volgens mij beseft Tom nog niet helemaal dat ie vader is..

5. Within

Within Niet meer actief

Dat idee had ik ook al.. maar hij word wel een goede vader denk ik, als hij er eenmaal aan gewend is

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik kon dinsdag in bed weer heerlijk lachen.. toen dat meisje bevallen was stond echt heel de familie zo voor haar bed waar zij nog met haar benen wijd lag.. Ik zou me daar toch niet prettig bij voelen ;) En als mijn man zo'n opmerking zou maken van "ik heb 9 maanden geleden mijn werk al gedaan" dan zou ie echt ruzie hebben denk ik ;)

7. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ja waar is dat duveltjesmily....ik zou hem helpen met zijn 'mijn werk is 9 maanden geleden gedaan'.....:x Wat een opmerking zeg, de hele houding van die gozer was trouwens onverschillig. Het was duidelijk dat hij het gelaten onderging maar gevoelsmatig niets met deze keuze had. Wát een kind zeg...ik ergerde me sowieso aan de houding van dit stel. Dat roken wat zij deed ook "ik heb nog nooit geen nadelige gevolgen gezien" zei ze in een door blauw omringde rokerige ruimte....

Die ellen vind ik wel echt volwassen, sjonge wat die meid al niet verzet heeft. Echt knap vind ik, zou ik haar niet na doen. Dat andere meisje vind ik gewoon echt een kind, ze heeft nu iets wat van haar is. Ze houdt gewoon niet van zichzelf en dit kindje vult dat nu voor haar op. Beetje zielig.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Suenne, ik ben het helemaal met je eens!
    Die vriend van ellen vind ik dan wel weer echt een lapzwans ;)

Je bedoelt dat meisje van 14? Ik vind die Tabitha veel meer een kind.. en dat vriendje van haar al helemaal.. Als zij bij de gyn ligt zeg maar zit hij altijd zo dom te grinnikken.. blegh :p

9. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    de aflevering van gister staat nog niet online.....
    was het er eigenlijk wel op gister.. vind het toch te laat dus kijk altijd via sbs6.. !!

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Volgens de tv gids was het gister niet op :( Er was darten ofzo! Stom!
    Das altijd zo, met die Nederlandse versie zijn ze ook zomaar opeens opgehouden!

11. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    neej het was idd niet op:( echt schandalig!!

12. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    pff wou net op uitzendinggemist kijken zag ik ineens dat ik die al gezien had, weer niet geweest.. zouden ze nu weer ineens gestopt zijn of kwam het alleen door het darten... echt irritant dat ze zomaar halverwege met alles stoppen ...

13. gimena

gimena Niet meer actief

idd was gister niet :) misschien volgende week weer :)

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz zou me nix verbazen als ze ineens weer zomaar gestopt zijn net als vorige x

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik vind Tom egt een vervelend type sinds de bevalling zeg bleegghh, die kon ik voor zijn kop schoppen toen ie zei van pfff je stinkt wel zeg, komt zo'n vieze lucht vanuit jou kant, lekker als je vriend dat ff op tv zegt..:S En dan wil die haar in 1e instantie volgens mij helemaal niet helpen met de bevalling, wel zielig voor da meisje zeg, ma ze zou ook wel eens voor der op kunnen komen , dat deed ze immers ook voor de bevalling, want ze had altijd wel een opmerking als hij wat zei. En die Tabitha, njaa laat ik daar ma niks over zegge.... Ellen en Kimberley vind ik top! En Shana wel heel leuk om te zien dat ze zo'n lieve moeder heeft die alles voor der wil doen!, Vind trouwens wel dat ze gelijk heeft dat ze geen zin heeft om de vader van de beeb te gaan bellen, hij heeft zelf tenslotte ook niks laten weten....
    Wel jammer zeg dat het gister niet erop was! Ik kijk ook altijd ff terug op uitzending gemist, ma helaas.
    Hier trouwens ook een tienermoeder, ik was 18 toen ik beviel van mijn zoontje en ben nu 19 en zwanger van de 2e, in feb 20. Ma kan mezelf absoluut niet vergelijken met deze meiden, vind idd ook dat ze te snel de negatieve kanten laten zien ( terwijl meiden die ouder zijn die negatieve kanten ook kunnen hebben;) ) Ma goed eht ligt er natuurlijk allemaal wel een beetje aan of het welkom is en of het een ongelukje was ofzo. Hier was het trouwens hartstikke welkom, we hadden alleen nog een half jaartje willen wachten ma ag maakt eigenlijk ook geen verschil:p

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wat een eikel he zooo dat had mijn vent niet moeten zijn zal me eigen kapot schamen

17. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Stomme darten, ik zat gisteren al zo van huh ben ik nou gek geworden en ik dacht effe kijken vanmorgen bij gemist, nou geen nieuwe afl.

18. Within

Within Niet meer actief

Ik zat al naar een andere manier te zoeken, maar België zend tegelijk uit?

19. Sierra

Sierra Niet meer actief

ja, daar baal ik ook echt van! heb het ook gevolgd, en vind het op zich wel knap dat ze niet allemaal de simpelste keuze hebben gemaakt.. die tom vind ik ook wel een vlerk zeg, wat een figuur..

20. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    heb sbs ff gemaild, mss hebben meerdere dat al gedaan hihi
    maar ik zie t vlgde week ook niet in de gids staan door die darts
    bij youtube kan ik het niet vinden

Deel Deze Pagina