Tienermoeders Belgie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chahida, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Nou heb net pas de afl gezien, nou heb echt de tranen moeten laten bij Ellen en haar kleine, echt zo zielig zo'n kleintje zo te zien(Het zullen bij mij ook wel de hormonen zijn)...

IK vind dat Tabitha en haar vriend toch de nachten zelf moeten doen, ze gaan niet naar school niks dus, maar goed zo te zien zeggen de ouders er ook niks van...
    Wat is die huis trouwens klein of ligt het aan mij, lijkt allemaal zo vol....

Voor de rest voor diegene die weer alles moest verklappen echt jammer, maar goed dat houd mij niet tegen om verdere afl. te gaan bekijken, aangezien ik het toch zelf wil zien.

2. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Sorry! Het was echt niet de bedoeling om "alles te verklappen". Ik vond het alleen leuk dat jullie zo meeleefden en ik ben zelf altijd enorm nieuwsgierig naar de afloop van films/series (de meeste films ´lees´ ik zelfs eerst op moviespoilers.com). Maar dat zal dan zeker een persoonlijke afwijking zijn!

Mag ik dit wel zeggen?
    Ik weet wel dat het ook voor belgie hele marginale mensen zijn (de meeste dan toch, misschien Ellen wat minder). Inderdaad, het kinderzitje los in de auto, dat eeuwige gerook, die bedden zonder beddegoed etc. Toch jammer dat hierdoor weer zo´n stereotiep beeld van de tienermoeder naar voren komt. Maar ik kan me voorstellen dat de meer serieuze tienermoeder wel drie keer nadenkt voor ze zich in zo´n programma neerzet.

3. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Oh ja, het meest van wat ik ´verklapte´ volgt trouwens niet uit de serie, maar heb ik uit de tijdschriften. Na de uitzendingen volgden er een hele tijd allerlei soorten interviews in de Dag Allemaal enzo. Dus het meeste zul je niet gaan zien (als ik het mij goed herinner).

4. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    @ BErnie: Ja dat is wel jammer dat ze dat weer zo neerzetten maar helaas krikken ze daarmee de kijkcijfers wel omhoog.

Ja mijn mond viel ook open dat dat kindje daar zo in een campingbedje ligt. Timmie en Tabitha zijn ook gewoon echt nog zo kinderlijk..vraag me af wat daar van terecht moet komen.

Ik hoop dat ze dat andere programma ook nog eens gaan uitzenden...dat 60 bevalllingen in een uur ofzoiets..

En binnenkort ergens komt weer generatie 2010...toch???

En nog een paar maandjes en dan komt babyboom!!

Ooh ik vind die programma''s echt allemaal zo leuk!!

5. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Kijken jullie trouwens ook 16 and pregnant? en teen mom? Want daar zakt mijn mond soms helemaal tot op mn knieeen wat die meiden allemaal meemaken en flikken;)

6. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    jup dat kijk ikook allemaal!

Was vooral verbaasd over Farah en haar moeder....dat die moeder haar gemept had :S

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ja ik ook, al vind ik farrah afentoe wel echt een arrogant tutje want haar moeder doet best wel heel veel voor dr. Wat mij meer schokt is amber en gary...wat die allemaal roepen en tieren waar die kleine bij is....gaan mijn oortjes afentoe van klapperen hoor....maargoed nu ga ik wel btje oftopic want het gaat over tienermoeders belgie:)

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Jonge jonge, die Virgini? Die is echt niet met haar kindje bezig. Respect voor Ellen, ik krijg er echt een brok van in mijn keel :)
    Die kimerbey is echt vreemd, die praat echt dom! kan het niet beter zeggen! :(

9. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Kindje laten implanten?! haha. Die is echt gek!

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    hahahahaha lig helemaal in een deuk om Kimberly. Niet al te snugger geloof ik.

11. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    hahhahahaa meiden mijn buik hahahahha..die kimberley.jaa dan pakken ze van ons de eicellen en dat mengen ze dan en dat wordt dan een kindje..whahhahah

12. gimena

gimena Niet meer actief

dat vond ik ook

13. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    jeetje zeg
    die kimberly vond ik altijd het leukst, maar nu kwam ze wel erg dom over zeg
    denkt ze dat ze een kind kan krijgen met haar vriendin, dan doen ze dingen mengen jaja, en wat een gezeik over dik worden zeg, vlgs mij is dat de reden waarom ze nu lesbisch is

en die maxim, jeetje, vind haar wel sterk hoor, stage lopen, half uur fietsen, en dan weer een uur in de trein ppfffff

die virgini ofzoiets ook al lekker bezig, zo word mn beeld van tienermoeders wel beinvloed zeg, ze doet geen reet meer voor haar kleine
    en die moeder, vorige keer had ze nog lang blond haar hihi

en die timmy ach gut, voelt zich achtergesteld, ga maar lekker computeren met je vriendjes
    zagen jullie dat kussen in bed waar hij op lag, bert en ernie haha
    en tabita haar zoogcompressen kwamen helemaal uit haar behaatje hihi

zo weer ff lekker geoordeelt, erg he

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb echt gelachen om Kimberley! Hahaha!
    Maar, eerlijk gezegd heb ik dat ook wel eens gelezen met 2 eicellen maar wel met een zaadje haha
    Een techniek die volgens mij niet in NL of BE word toegepast, weet uberhaupt niet of het er ooit door is gekomen maar ik meen te herinneren dat ik het wel eens gelezen heb jaren geleden?

15. Within

Within Niet meer actief

Pfff die kimberley weet ook niet wat ze wil.. Maar geen pil en geen jongens.. nouja kan ze in ieder geval niet meer zwanger raken..

16. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    sbs6 tienermoeders doet het niet .. (uitzending gemist) bedoel ik dan he... wie herkent dit? hij is steeds maar aan het laden

moet nog 2 afleveringen zien :( omdat hij het niet doet ???!!

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Suuzie2:
    Klopt heb ik ook iedere keer last van. Hier werkt het om gewoon een paar keer opnieuw proberen te laden.
    Maar nu heb ik via upc ondemand, uitzending gemist gekeken. Kost dan wel 0,99 cent. En vanaf nu neem ik het op! Want uitzendinggemist op sbs.nl werkt idd heel slecht!

18. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

hahahaha, ze denkt dat ze alleen met haar vriendin een kindje kan krijgen. Dat hoofd van die moeder "maar Kimberley, volgens mij ben je een stukje vergeten te lezen". Kimberley vind ook dat er niet zoveel veranderd is;) Beetje zielig allemaal.

Zou er voor Ellen al een fonds opgericht zijn? Mijn handen jeuken om wat te doen bij zoiets. Ik vind het echt sneu...

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Dat probleem had ik ook, maar je moet er nog op klikken dan doet hij het wel(als hij aan het laden is)

20. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik heb echt respect voor Ellen, wat een kanjer! Zo'n moeder zou iedereen wel willen denk ik :)

Deel Deze Pagina