tienermoeders sbs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marieke1983, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Is dit programma online (en wel gratis!) ergens terug te zien?

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik wilde niemand hiermee kwetsen hoor.
    Ik heb er juist veel om me heen bewust heel jong zwanger zien raken.
    En dat waren meiden die het leuk vonden om een kind te krijgen, gewoon om het kinderen krijgen; zo lief en schattig, maar totaal niet nagedacht over dat het wel iets meer inhoudt. Die meiden woonden ook allemaal thuis, leuk scheep je je ouders ermee op, want daar draaide het wel op uit.
    Voor deze meiden is zo'n programma wellicht een reality check?
    Verder vind ik dat iedereen vooral moet doen wat hij/zij niet laten kan...

3. fruitdruifje2006

fruitdruifje2006 Actief lid

27 sep 2011
    244
    0
    16
  4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Weer herhalingen :( jammer

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

waar ik me ook aan stoorde;

dat ene blonde meisje met die piercing roept al 3 afleveringen '' pijn is zoooo fijn, fijnste wat er is is pijn,ik hou van pijn, het kan me niet pijnlijk genoeg zijn, lekker!!'' ik wil absoluut geen ruggeprik, want pijn is lekker.

en dan na 10 minuten bevallen als een baby huilen om een ruggeprik en ook nog zeggen '' ik ben zoooo bang voor het prikje van de ruggeprik :) en schreeuwen en huilen dat ze zo'n enorme pijn had

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

En dat dat grietje wat net samenwoont met haar vriend en een pakje per dag rookt :x

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb niet alles gelezen hoor, maar op een gegeven moment zegt die commentator van: 'ja een pubermeisje weet niet wat het gevoel van een wee inhoudt' (oid)..

Net alsof die commentator, een vrouw van in de 30 of ikzelf op mijn 23ste dat wel wist? Dat moet je toch ooit ervaren hebben, maakt geen bal uit of je nou tiener bent of niet.

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Amen!!!

En veder heb ik een hekel aan de benaming tienermoeders.
    Een moeder van in de 30 noemen we ook geen dertigermoeder toch?
    Een moeder van in de 40 noemen we ook geen veertigermoeder.

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Het zijn inderdaad slechte voorbeelden die ze laten zien, maar ik snap het wel. Je moet het niet gaan verheerlijken vind ik. Als het goed is is een kinderwens iets wat in jezelf zit en niet dat je naar zo'n programma kijkt en dan denkt "oooh wat leuk, nu wil ik ook op mijn 16e een kind". Want dan ben je inderdaad behoorlijk onvolwassen bezig.
    Jammer dat het steeds herhalingen zijn, ik wil nieuwe :(

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Je hebt tienermoeders en je hebt tienermoeders

Ik zit nu naar een stel te kijken die echt zelf nog kinderen zijn

Maar ook twee meiden die na het krijgen van hun kind echt "moeder" zijn ( en logisch)

Mijn moeder was trouwens 19 toen ze zwanger was van mij. Getrouwd en bewust een tienermoeder dus, ha ha

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik heb het ook gezien, nadat ik ergens in een topic las dat iemand het aan het kijken was. Altijd interessant om te zien.

Het meisje dat rookte werd op een gegeven moment gevraagd of ze nog rookte, haar antwoord: niet meer binnen.... Alsof het binnen of buiten uitmaakt, het blijft slecht. Beetje dom denk ik dan.

Niet dat ik mensen die roken veroordeel, ik rook zelf ook nog steeds helaas. Weet hoe moeilijk het is om er af te komen maar ik weet zeker als ik zwanger wordt dat ik dan echt zal stoppen. Voor die tijd hoop ik al gestopt te zijn. Heb gelukkig een vriend die me daar wel mee helpt.

Slaap lekker allemaal, ik duik mijn bedje in :)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Vooral als je de eerste keer zwanger bent is het allemaal heel abstract. Dan weet je eigenlijk niet echt waarvoor je dat roken dan op geeft..

Ja verstandelijk snap je het

Deel Deze Pagina