Waar gaat het heen met de wereld? Welke persoon is zo van het pad af dat hij een peuter van 2 beroofd van zijn armbandje en ketting? Peuter (2) beroofd op straat - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] ziek, ziek en nog een ziek. Als ik deze dader in mijn handen krijg!! :x:x:x:x
Maar een 2 jarige met armband en ketting die het waard is om te stelen... dat vind ik ook vreemd. Mijn dochter van 2 heeft ook graag wel eens een armbandje of ketting om in haar spel, maar die zijn van plastic of houten kralen... niemand (ouder dan 4) die het in zn hoofd zou halen die te jatten! Neemt niet weg dat het erg laf is en dat het niet gekker moet worden!
Wat een wereld is dit toch mensen! Dit kan toch echt niet gekker! een kind van 2 beroven! :x Geen woorden voor...
Mijn kinderen hebben van die gouden baby armbandjes dus gek vind ik het niet. Ik vind het wel schandalig natuurlijk dat dit gebeuren kan
ow wat zal ik graag 10 minmuten met z'n jongen willen. weet zeker dat ik er lopend vandaan kom van hem ben ik niet zeker