Ik irriteer me er gewoon aan,als je alleen maar loopt te klagen en te doen,zoek dan een topic uit waar je wel over mee kan praten,snap best dat je het er niet mee eens ben hoor, maar om nou 4 of 5 berichten neer te zetten die het zelfde zijn,kom op hey we weten nu wel dat je het er niet mee eens ben! Ik verheug me trouwens nu al op dinsdag,de kwam ook een nieuwe he!Hoe lang duurt dat programma eigenlijk, weet iemand dat?
Dinsdag komt er idd een nieuwe, en er zijn nog 2 afleveringen als het goed is. Vind het alleen 'vreemd' dat ze nu voor die 2 afleveringen nog een nieuwe erbij laten komen, maar vooruit !
Leuk om te lezen dat jullie hier ook reageren. Ik kijk altijd op internet! Die foto's zijn echt leuk! Jullie hebben echt hele leuke kids!!
super om te horen dat alles goed gaat met jullie ik kijk ook elke week trouw vind het jammer dat er nog maar 2 afleveringen zijn...
Nou was toch wel erg nieuwsgierig geworden en ben dus op internet de uitzendigen gemist gaan zoeken... Heb net de eerste aflevering gekeken en wat schrok ik zeg!!! * De een heeft astma, is zwanger, maar rookt gewoon door en woont in een stoffig huis waar asbest inzat * De ander woont thuis en omdat er niet genoeg plek is hebben ze de babykamer in het huis van de buurman. * Nog een ander krijgt een tweeling, waarvan 1 kindje een openbuikje heeft en dan zegt ze dat het niet ernstig is * En de 4e is alleenstaand en woont in een opvanghuis voor probleem jongeren Oeeii dit zou ik zo NIET moeten kijken nu ik weer ongesteld ben geworden... en in ronde 16 zit! Ik ben zelf ook jong maar heb wel alles op een rijtje (koophuis, werk, spaargeld, stabiele relatie enz enz).... Ik hoop echt dat de volgende afleveringen wat minder schrikken worden...
Nou ik heb net alle 4 de afleveringen gekeken, vanavond komt nummer 5 op tv. Ik vind de situatie's waar de kindjes in geboren worden wel heftig hoor, de een natuurlijk heftiger dan de ander! Pascalle doet het echt goed. Maar mijn god wat heb ik te doen met die meid wat zwanger is van de tweeling, het zal je maar overkomen dat je je zoveel zorgen moet maken om 1 kindje! Update: Net even alle pagina's hier terug gelezen en wat fijn dat de tweeling het heeft gehaald, wat een droppies. Pascalle jouw meissie is echt een plaatje!! Net zo mooi als haar moeder
Pascalle ik vind dat je het super doet samen met je vriend (voor zover ik kan zien dan hè) je hebt een mooi meisje (klopt het dat ze op Ben lijkt?) Antonio; je hebt ook 2 knappe mannen zeg!! Wat fijn om te lezen dat ze het goed doen! Gaat het met Pamella ook goed? Ondanks dat jullie uit mekaar zijn..
hoe weten jullie dat er nog maar 1 aflevering komt hierna? ik kan dat nergens terug lezen op de website van sbs6. vind dat nieuwe meisje ook wel leuk overkomen trouwens! best volwassen voor haar 17 jaar en niet dom. haar vriendje van 16 is echt nog wel een jongetje hoor! echt nog een kinderlijk koppie!
wat leuk dat jullie meekletsen, jullie doen het super ik heb nog steeds een hard hoofd voor die tamara. trouwens ik had gister het gevoel dat het programma afgebroken werd of ben ik de enige die dat idee had? Antonio ik ben zo blij om te lezen dat het goed gaat met de 2ling, jullie hebben een zware tijd gahad lijkt mij, maar jullie hebben/doen het super. petje af. XXX Gusam
Wat me trouwens wel op valt is dat elk van de meisjes geen geld zouden hebben maar ze wel bijna allemaal aan het winkelen zijn bij een dure babywinkel en de mooiste, nieuwste kleertjes hebben en de zwitsal op de commode staat. Ik ben ook per ongeluk zwanger geraakt en wij hebben het niet breed maar ik koop dan ook niet alles bij de prenetal of zoiets. En ik wil al helemaal niet teren op de zak van onze ouders. Ik vind Pamela een lieve meid, pascalle ook en Fleur vink een schatje met Tamara zit ik ook wel een beetje maar ze moet wel een eerlijke kans krijgen! Het is nog maar een kind... dus een beetje mild voor haar zijn hoor!
ik zeg verder ook niets over tamara, ze verdient ook een kans ik zeg alleen dat ik er een hardt hoofd in heb, ik hoop dat het moeder worden haar een beetje verandert in een aantal zaken. als je moeder word verandert er zoveel, ik heb dat zelf ervaren XXX Gusam