hier het verlosende andwoord, 25 mei is de laaste aflevering altans dat staat in mijn brief van sbs. inderdaad Jamilynn lijkt heel erg op der vader, als mensen zeggen dat ze op mij lijkt dan zeg ik gelijk , ow dan heb je der vader nog niet gezien. veder gaat alles super, mijn kleine meid loopt sinds een paar weken los en begint nu echt een beetje met woorden te praten , nou mijn geluk kan niet meer op
Ik heb het programma gisteren weer gekeken. Maar ik ben die pamela met hele andere ogen gaan bekijken, wat was ze gisteren opgewekt zeg en gezellig. Ze kwam echt heel erg leuk over. Leuk dat ze haar verjaardag vierde in het ziekenhuis. En die vriend is toch wel geweldig voor haar zeg, dat zit wel goed. Ik hoop ook zo dat allebei de baby's het gaan redden. Wat lijkt mij dat verschrikkelijk als je in zo'n situatie zit. Dat je maar af moet wachten hoe alles gaat lopen. Ik wil er nog wel even bij zeggen dat ze een prachtige mooie buik heeft. Ik moet wel zeggen dat ik vorige keer wel vlug heb geoordeeld over haar. Maar gisteren was ze zo anders. Tamara tsja sorry maar ik weet het niet hoor, ik vindt haar echt zo raar. En vooral zo kinderlijk nog, die andere meiden komen naar mijn mening wel een stuk volwassener over. En die jas, tjonge jonge. Pascalle jammer dat ze nu niet meer in beeld komt, ik vindt haar echt zo leuk samen met haar vriend. Fleur leuke meid is het toch. en dat accentje geweldig En dat nieuwe meisje ik weet niet meer hoe ze heet. Komt bij mij ook wel leuk over moet ik zeggen. Als je ze zo hoort praten, net als die vriend, studeren goeie baan om voor het kindje te zorgen. Ik denk ook wel dat het goed zit.
weet je wat ik een beetje dom vind van sbs? ze noemen het tienermoeders, maar zodra de baby er is, worden ze niet meer gevolgd... ze hadden het beter tienerzwangerschappen kunnen noemen had het juist wel interessant gevonden als ze die meiden de eerste maanden of het eerste jaar na de geboorte juist hadden gefilmd!
Hahaha grappig dat jij er nu over begint. Ik had het er gisteren nog met mijn man over. Raar dat ze nu niet meer gefilmt worden.
Heeft iemand ook de hyves van fleur? Ik heb ze nu allemaal behalve fleur ik vond het echt een lieverd
ja die zoek ik ook en ze was idd een lieverd denk ook dat het helemaal goed komt met haar en de kleine dat kan ik van die tamara niet zeggen
ja als iemand de hyves van fleur heeft gevonden... zou haar graag een hart onder de riem willen steken!... Wat een topper!
oh tamara heeft volgensmij in de tussentijd ook nog een relatie met een andere kerel gehad en een miskraam? want eerst stond bij haar krabbels dingen over dat ze een kindje verwachtten en dat was volgensmij begin vorig jaar. maar geen 2e kindje...