tienermoeders vanavond op sbs6

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door love31, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja die sokken waren idd niet echt fris jekkie!

Wbt de maxicosi, ik ben er nog steeds niet uit hoe dat dan werkt, hier een auto, dus een maxicosi, dus hoef me er niet in te verdiepen :D

2. Valentino

Valentino Lid

3 jan 2010
    46
    0
    0
    zelfstandige
    geleen
    En niet alleen de sokken maar ook haar trui was vies in het midden vet vlekken

3. Valentino

Valentino Lid

3 jan 2010
    46
    0
    0
    zelfstandige
    geleen

Op het einde van de aflevering zeiden ze volgende week verlaat umberto,sandy.En ik had ergens gelezen geloof op hyves dat er nog 2 afleveringen

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

wel jammer dat sandy in de steek word gelaten ben benieuwd naar de volgende aflevering...

ik had het geen eens gezien die sokken en die trui van tamara zat meer zo:$ toen ik hoorde dat die vrouw zei dat ze niet zo jong zou willen zijn voor kinderen..en dat zegt dan een vrouw van 40 maar oke das mijn mening..hoop nooit later dat ik de fout ga maken bij de basisschool dat ik denk dat iemand de oma is van een kindje ipv moeder...

fleur is een geweldige meid!!!
    en wat een schatjes die tweeling!!!

5. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Tamara is gewoon een ranzig wijf. Sorry hoor. De hele adidute alles d'r om heen klopt gewoon niet!

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik vond die sokken ook zoooo vies!! en al die andere dames hadden netjes een handdoek mee waar ze op stonden en zij stond gewoon met haar vieze sokken op zo'n matje waar het volgende uur weer iemand anders op moest zitten! bah! en ik moest gewoon lachen hoe debiel die (ex)vriend van sandy de echostudio in liep. hij dacht echt dat ie heel wat was met zn manke poot :p
    om heel eerlijk te zijn had ik wel verwacht dat zij uit elkaar zouden gaan. sandy is veel volwassener in haar ontwikkeling dan die jongen waar ze mee ging, dat had vroeg of laat toch gebotst!

7. tweemeisjes

Klopt,
    Ik vindt het programma Sixteen en pregnant pas een goed beeld
    geven van de werkelijkheid hoor.
    Sbs maakt er een heel drama van :) Zijn ze goed in :)
    Toch wil ik keer op keer weer kijken. Die Tamara echt hoor, ik kan haar de peuken wel uit de smoel slaan. De arrogantie. Sommigen kunnen niet stoppen, maar die rookt als een schoorsteen.
    Ik duim echt dat het goed is met haar kleintje bij de bevalling.

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#328 Ons Kleintje, 13 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2010
    haha! Nou.. ik zei: `Het is een baby!! (;)) wat ben je lief!`

Ik zal morgen de aflevering even terugzien:)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vond de sokken van tamara ook niet echt fris.. heb ook niet alles gezien trouwens. wel meegekregen dat Sandy in de steek wordt gelaten.. :( sneu voor d'r zeg:(

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook teruggekeken.

Tamara, zucht!

11. Valentino

Valentino Lid

3 jan 2010
    46
    0
    0
    zelfstandige
    geleen
    haha,ik zou me dood schamen als ik tussen die andere verzorgde moeders zou zitten en ik heb vieze sokken hihihi

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vond het "kak" gehalte wel hoog hoor, of het kwam door het verschil met Tamara ;)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vond idd hetzelfde! Maar denk dat het mede kwam door het heel grote verschil met (gore sokken) Tamara ;)!

14. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    kan iemand me de hyves vertellen van allemaal

15. tweemeisjes

Haha, Tamara heeft Hyves toch? Ff een krabbeltje sturen met ...
    Vergeet geen schone sokken aan te trekken. ;) Flauw.. (doe ik niet ;))

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    tweemeisjes
    Foei toch:p

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tis al erg genoeg dat ze hier uitgebreid besproken worden (ook al hebben ze zelf meegedaan). Ik begrijp hier dat het programma eigenlijk al heel oud is (de kindjes zijn al best groot) dus om de deelnemers daar nu nog mee lastig te vallen.

Het blijkt wel weer dat het gevoel dat wij bij SBS6 hebben (hoog campingzender-gehalte ;)) klopt.
    In de zin van sensatiezoekerij / veranderen voor smeuiigheid etc.

18. tweemeisjes

@Elmo I love sensatie en SBS6!
    Gek, ik zoek deze zender altijd op. SBS6 is voor mij een zender waar wel overdreven televisie wordt gemaakt.
    Het is ook menselijk om dit leuk te vinden. Kijken we vandaag naar lammetjes in de wei? of naar Tamara die zich compleet voor paal zet? ;)
    Begrijp dat bepaalde dingen die worden uitgezonden overdreven zijn en niet echt. Maar Tamaraaatttjeee heeft er zelf voor gekozen te roken als een schoorsteen op de tv.
    Ik denk toch niet dat de programmamakers de sigaretjes bij haar in de mond stoppen?

Op de rest van de deelneemsters heb ik niets te klagen.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb je ook gelijk in hoor, daar zeg ik ook niks van.
    Maar wij kijken dus eigenlijk nooit naar die zender. Zo'n programma sla ik normaal ook over...geen idee eigenlijk waarom ik alles terug heb ziten kijken op i-net.
    Toch nieuwsgierigheid vrees ik :D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sensatiegehalte bij SBS is inderdaad erg hoog over het algemeen..
    Vind het trouwen geen reden om Tamara (of wie dan ook) lastig te vallen via hyves (tweemeisjes weet dat het een geintje was:p)
    En ik ben eerlijk om te zeggen dat ik absoluut niet gecharmeerd ben van Tamara, ik denk ook dat ze niet echt een geweldig voorbeeld heeft gehad van haar moeder, als je nagaat dat er 8 (of 9?) kids uit huis zijn geplaatst.. Zij zal hoogstwaarschijnlijk de goede bedoelingen hebben met datgene wat ze doet.. Al lijkt me dat ze zelf wel kan nagaan dat ze even schone kleren (en voornamelijk sokken) kan aantrekken..

Rare dames trouwens, bij die yoga club..

Deel Deze Pagina