tienermoeders vanavond op sbs6

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door love31, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

@roeltje,
    Ik heb echt een rotvoorbeeld gehad vroeger. Maar weet wel wat goed is voor kindje.
    Ze is er voor gewaarschuwd keer op keer, op keer.. en nog een keer. :)

Leuk idee voor je boek, dat ze op yoga kwam met vieze sokken ;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, dat roken is bij meer van die meiden een punt.
    Maargoed, wat ik hier ook al gelezen heb, dat is wel iets wat nou eenmaal speelt onder zwangeren. Kijk hier maar op het forum. Zijn er genoeg die doorpaffen hoor... :S

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tweemeisjes
    Shit! ben al bevallen:D haha..
    maar mis nog een stuk tussen de 22 en 32 weken zwangerschap.. zal kijken wat ik kan doen:D

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zag Tamara deze aflevering voor het eerst écht als onzeker, bang meisje. Echt een meisje, die heel veel begeleiding en steun en bevestiging nodig heeft 9en die thuis niet kan krijgen).
    Hoe ze daar stond tussen al die vrouwen bij de yoga, rondjes te draaien zonder enig idee te hebben wat ze deed.. en in het ziekenhuis. Arm kind, zowel zijzelf als de baby die geboren wordt.

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vind wel dat er heel veel nare dingen worden geroepen over dat meisje tamara... ze heeft nou niet echt een goed voorbeeld meegekregen vanuit huis en dan kan je ook niet verwachten van zo'n meisje dat ze alles volgens de boekjes doet... denk dat vele anderen die niet bekend zijn op tv ook weleens een scheve schaats rijden hoor alleen blijft dat binnenshuis....

en waarom tienermoeders zo slecht afgeschilderd moeten worden vind ik ook jammer... ik ken een tienermoeder, nouja ze was 18 toen ze bevallen was en zat bij mij in de klas... ze heeft haar school afgemaakt en is gaan werken, haar ouders hebben haar enorm bijgestaan zodat zij centen kon verdienen en daarna heeft ze haar eigen huis gekocht en heeft een goede baan en zij zorgt heel goed voor haar kindje en die staat op nr 1.... er zijn zat moeders die ouder zijn en er niks van bakken hoor... of alleen maar aan zichzelf denken....

6. tweemeisjes

Ik vind het zo'n onzin om te roepen: '' Ja, maar ze kreeg zo'n slecht voorbeeld'' ;)
    Ik ook, maar je kan er niets aan doen waar je vandaan komt, maar je kan er wel aan doen wie je bent.
    Sorry, ik kan daar echt slecht tegen. Ik was ook een tienermoeder (23) helemaal niet klaar voor het mama zijn. Maar hoe dan ook vecht je voor alles wat je in je buik hebt.

Ik vindt dat zo erg. En dat heeft er niet mee te maken hoe oud je bent. Tienermoeder, of ouder. Als je oud genoeg bent om je Po*s te gebruiken en je bent dan zwanger. Neem dan potverdorie je verantwoording door iets van je leven te maken.

En ja, iedere mama is anders, en ik rijd vast en zeker 100x per dag een scheve schaats. Maar ik moet er niet aan denken om mijn kind zoveel schade toe te brengen.

7. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    kan me wel vinden in wat mora zegt

ik heb ook een k*t jeugd gehad
    moeder zwaar verslaafd aan de drugs door papa opgevoed
    was 19 toen in zwanger raakte en 20 toen mn meid kwam
    heb nu een super gelukkig leven ben getrouwd en nu zwanger van de 2e
    tis ook wel wat je zelf ervan maakt int leven
    juist omdat ik zoveel slechte dingen heb gezien int leven wil ik laten zien dat ik het beter kan!

en idd je verantwoording nemen zoals tweemeisjes zegt!
    niet aleen de lusten..

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113

23 jaar een tiener?

:(

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Tienermoeder ben je officieel tot je 23e!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Beetje raar hoor maar goed.

Ik vind 23 dus echt niet jong.

Rare grens als je het mij vraagt.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Woow dan was ik ook een tienermoeder :(

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja misschien een vreemde leeftijd maar het is echt zo :D

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Even mee gekeken op wiki

En tiener moeder is iemand van 13 tot 19 jaar die een kind heeft gekregen ;)Tienermoeder - Wikipedia

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja dat is een tiener, maar geen tienermoeder...

Nja maakt ook niet zoveel uit toch ;)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Dat is waar.

17. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik keek net op de hyves van tamara
    het leek er op dat ze aan het vluchten is naar spanje of het moet aan mij liggen

dit was de tekst op dr hyves ONELOVEFORMNBFFPRISJE(L) LOVEMYDAUGHTER(L) Profiel - hyves.nl

gaat wegh naar spanje, wanneer terug ooit.. wanneer ik zin heb om terug te komen, maar dat word hem niet, blijf in spanje lekker overnieuw beginnen met mn leven @ nog in rotterdam

dit komt bij mij over als dat ze niet erg verstandig is

ik vond haar in het progamma een vreemd meisje
    gewoon in haar doen en laten

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

#358 Elmo, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2010
    Met 23 jaar een tienermoeder?
    Dat denk ik toch echt niet hoor hahaha

Je bent vast in de war met de kwalificatieplicht.

Er zijn overigens wel instanties die begeleiden tot 23 of zelfs 25 jaar. Maar je bent tienermoeder als je voor je 20e een kindje krijgt.

19. tweemeisjes

Boehhh :(
    Op het bureau zeiden ze letterlijk: ' Tot je 23e een tienermoeder' ;)
    Maar goed, ik had ook (en nu nog) het gezicht van een zeventienjarig. Heb me voor mijn gevoel moeten bewijzen. Mama's zijn er in alle soorten, maten en leeftijden. Dat boeit me niet hoe oud iemand is om een kindje te krijgen. Maar wel hoe je er mee omgaat. Sorry dat ik daar zo pissed op reageer. Maar hoe dan ook moet je er wat voor over hebben. Toch? :)

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik zal inderdaad wel ergens mee in de war zijn ;) Ochja doet er ook niet toe... hihi

Deel Deze Pagina