ik kijk het ook lekker nu hoor Lief doet de hond dus lkkr onder de dekens op bed nog even tienermoeders kijken en dan *klik* tv uit en slapen maar
Volgens mij wel, ja!!! Raar he! Wel lief om de papa zo geemotioneerd te zien... ik moet ook wel ff een traantje wegpinken! P.s. ik vind deze NL tienermoeders VEEL volwassener dan de Engelse versie, zeg! Wat een verschil..
Wat zielig voor die Tamara...die vriend loopt gewoon weg en is volgens mij echt niet klaar voor een serieuze relatie, laat staan een kind!!!
hier ook traantjes bij dat moment. Teen moms vind ik ook leuk, maar die zijn echt 16 he. Scheelt toch wel
Ja klopt! Maar je had ook ooit op SBS6 Tienermoeders, maar dan meiden uit Engeland. Man oh man.....wat een verschil... dat leken net meiden van 13 ofzo... Echt zó onverantwoordelijk.
ik vind fleur echt schattig!! en ze komt zo wijs over vind ik ook mooi dat de kraamhulp zei dat ze t zo goed deed en zo volwassen ermee omgaat Dat borstvoedings logboek alleen al bewijst gnoeg vind ik
Wat een pannenkoek zeg. Je hebt toch seks met haar gehad met als uitkomst een babietje, neem je verantwoordelijkheid.
ships gemist Ben nu heel benieuwd hoe het met Jeffrey gaat. Ik ga vast een pak zakdoeken pakken. zo'n klein hummeltje aan al die slangetjes...
Echt schandalig vind ik idd dat die kleine van Tamara eerst naar de oma ging nog voor de mama haar vast had gehouden. Ongelovelijk zoiets vind ik! Maar bij Pamela, ging die maxi cosi nou verkeerd om in de auto? Of zag ik dat verkeerd, zat immers niet helemaal op te letten. En de kleine nog in het ziekenhuis, gerum arm ventje toch!
Dat van de MC heb ik niet gezien. Fleur is wel grappig. Ik vond het wel jammer dat ze haar kleintje niet bij zich hield en troostte met de hielprik. Maar goed, dat zal nog wel komen. Lastig hoor om je kindje weer achter te moeten laten in het ziekenhuis.
Ja Fleur vind ik echt leuk! 17 jaar, maar komt veel wijzer en ouder over. Echt een leuke meid! Die vriend van Tamara verantwoordelijkheid nemen voor zijn daad? Nou....om heel eerlijk te wezen kun je al aan hem zien wat voor type het is! Geen type om vadertje te willen spelen. dat soort mannen hebben in elke stad een schatje (+ kindje)... En het kan ze niks schelen. Gelukkig is Tamara zelf wel volwassen genoeg en daar heeft haar kindje genoeg aan. Wat heeft hij aan een vader die even 2 mn. langskomt...en dan ook nog eens met zo een houding: het boeit me allemaal niks..