tienermoeders vanavond op sbs6

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door love31, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :D..

2. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Ja why not, eventjes een baby eruit persen en dan hup gelijk erachteraan naar de tattooshop.;)

Wat een stoere praatjes, was het maar zo simpel! :p

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hahaha,ze komt er nog wel achter!:D

Misschien krijgt ze wel een keizersnede,laat ze dan tattoo bob daarheen komen??:p

4. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Mijn man zei ook al gelijk toen die die strijkplank zag,en dat moet een kind krijgen ze kan niet eens strijken ..

Ja over die tatoo hahaah moest ik wel hard om lachen,dat gaat ze echt niet lukken een dag er naar!

Die opmerking van fleur,dat was een grapje,zo kwam het op mij over in ieder geval..

Pascalle is echt een topwijf,dr vriend vind ik ook echt een schatje..
    Hun zijn ECHT vader en moeder,heerlijk als ik naar hun kijk!

Pamella,dr vriend daar krijg ik dus de kriebels van blehhh

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ah weer vergeten te kijken...zal nu ff kijken

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga het straks na het douchen even kijken :D

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    oww helemaal vergeten te kijken ik ga nu meteen ff kijken op sbsgemist

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben nu de derde aflevering aan het kijken. Maar Tamara (met die moeder van wie al haar 8 - of 9?- kinderen uit huis zijn geplaatst) zegt dat ze 5 dagen per week wil werken en dat haar moeder dan wel kan oppassen. Terwijl ze ook nu al onder toezicht van jeugdzorg staat. Dan laat je toch niet je moeder oppassen van wie al haar kinderen uit huis zijn geplaatst? Dat gaat jeugdzorg vast heel erg twijfelachtig vinden... Lijkt me niet erg bevorderlijk.

En ik vind die Fleur echt een schat :)

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fleur die redt het wel, zo'n gevoel heb ik bij haar. Ze is ook echt mooi zwanger! Heel mooi buikje.
    Pascalle en haar vriend redden het zeker, ze zijn al heel volwassen naar mijn mening.
    Hoop dat het kindje met een afwijking bij Pamela het ook redt! Maar haar vriend vind ik een beetje vreemd.. Maar goed.

Tja, en dan Tamara nog..... Ik laat het bij Tamara maar hierbij :D

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

1 of 2 dg na de bevalling tatoo laten zetten, ik dacht meteen s6 daarmee, ik geniet in de kraamweek lekker van mijn kindje de rest komt wel weer.

Ik vind Fleur en pascalle en ook pammela leuke en verantwoorde meiden, wij zijn ook niet perfect he, en hun zie je nu op tv maar je moest eens weten wat voor gezinnen er bestaan wat niet op tv komt, en dar hoef je nog geen eens een tienermoeder voor te zijn.
    Ik heb echt bewondering voor ze Behalve 1 dan.

Ben weer benieuwt naar volgende week dan gaat Fleur bevallen.

XXX Gusam

11. trotsemamavanJ

23 apr 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reactie`s
    ben ook echt super trots op mijn mooie kleinemeid

p.s ik snap best dat der mensen zijn die mij niet geloven hoor, ik ben zelf ook Zn type dat niet snel mensen geloof en al helemaal als het op Internet is...
    dus of jullie het geloven of niet dat is geheel aan je zelf ;)

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Net even de herhaling gekeken, gister vroeg naar bed gegaan...!

Maar tjonge erger me met de week meer aan die Tamara, wat een figuur toch zeg...! En de dag na de bevalling voor een tatoage, ja natuurlijk, das ook veel belangrijker dan er voor je kindje zijn, duidelijk goed naar haar moeder gekeken...!

Hoop overigens wel echt dat het met de twee kleintjes van Pamela helemaal goed mag komen! Pascalle en vriend, super als ik ze zo zie, heerlijk genieten van hun meisje :D! Pamela en vriend, hoop zo dat het helemaal goed mag komen met hun 2 kleine prulletjes! Fleur, haha, das me er een :D, heerlijk. Volgende week komt er een 'nieuwe' bij, ben benieuwd ;)!

Pascalle en vriend

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt die Pascalle en haar vriend echt helemaal geweldig.
    Hun laten zien dat tienermoeders het ook goed kunnen.
    Ze zijn volwassen, en zorgen ervoor dat alles goed geregeld is.
    En daarbij ze zijn ook ontzettend aardig.

Tamara, Tsja wat zal ik hier van zeggen :)
    Ik heb er eigelijk geen woorden voor.
    Eigelijk best wel zielig want dat meisje heeft totaal geen opvoeding gehad, dus weet ook helemaal niet wat opvoeding betekend.
    Dat meisje weet niet beter.
    Dus eigelijk best zielig.
    Maar ze ziet er verschrikkelijk onverzorgd uit, en dat hoeft naar mijn mening niet.
    En die Jas inderdaad, wat een lelijk ding zeg.

Pamela of hoe heet ze, ik weet eigelijk niet wat ik van haar moet denken.
    Ik vindt het verschrikkelijk dat een van haar kindjes niet gezond is.
    Ik hoop echt dat het allemaal goed komt.
    Toen ze haar tas in aan het pakken was voor naar het ziekenhuis te gaan, dacht ik meteen zo die zijn goed voorbereid.
    Jeetje wat een bende was het daar zeg :$ moeten hun kindjes leven in die viezigheid :(
    En die strijkijzer en strijkplang, verschrikkelijk gewoon.
    Ik vindt haarzelf er ook niet echt verzorgd uitzien moet ik zeggen.

Fleur ik weet niet maar die meid heeft iets, en als ik haar zo zie zal je niet zeggen dat ze een veschrikkelijke jeugd heeft gehad.
    Ik vindt haar heel leuk overkomen, en ook wel verstandig.
    Ik denk ook wel dat ze samen met hulp van haar zus er wel komt.
    En dat ze een goede moeder zou zijn.
    Ik vindt haar echt leuk overkomen.

14. hier de vriend van pamella... Antonio

normaal reageer ik nooit maar wil nu wel ff reageren..
    we waren op alles perfect voorbereid.. het huis was een rommeltje omdat we overal spullen hadden liggen zodat we er makkelijk bij kondden voor als we snel weg moesten zoals eerder in de zwangerschap toen we met spoed nar het ziekenhuis moesten maar nogh van alles moesten zoeken..

het lijkt misschien een rommel maar het was (mijn manier) van voorbereiding..
    dan de striijkplank.. ja heb ik verpest.. pamella kan prima strijken.. de nieuwe stond al klaar alleen niet in beeld.. haha

we zagen er onverzorgd uit zei iemand.. probeer maar eens genoeg te slapen met die angst voor ons kindje.. daar kan je echt niet tegen aan douchenn.. zal ook erger worden ook!!

dit keer heeft sbs6 het een stuk milder uitgezonden dan het was.. of het moet volgende week beter worden uitgezonden..

als het goed is heb ik mijn prrofiel zo ingesteld dat jul

ie me kunnen mailen als je vragen hebt..

pascalle... KLASSE kan niet anders zeggen..
    ik snap je irritatie van sbs6 (lees meerdere forums) en die deel ik met je..
    vreselijk irritant die camera's soms.. regelmatig worden gehad met ze ook haha

15. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Antoniodw ik heb een vraag:

De opnamens zijn dacht ik te lezen van anderhalf jaar terug of iets. En hoe is het met jullie kindjes? Hebben ze het allebei gehaald? Ik hoop het heel erg.

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ben ook benieuwd na beide kindjes of ze het gehaald hebben

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ben indd ook wel benieuwd hoe het met beide kindjes is Antonio.

Hoop dat alles goed gegaan is!

18. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

aaah ik was nieuwsgierig en ging op hyves kijken en zag bij pascalle als haar profielfoto een foto van haar dochtertje wat een schattig meisje!

de enige die ik vind dat het slecht doet uit heel tienermoeders is toch wel die tamara met die gele jas...
    rare uitspraken heeft ze, ze ziet er onverzorgd uit en heb het gevoel dat zij dat moedergevoel niet in haar heeft..maar ik wacht af...ben benieuwd naar de aflevering van volgnde week..

19. #159 Antoniodw, 29 apr 2010
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
    het is alles behalve goed gegaan
    zoals ik al zei de uitzending was erg mild..
    je hoorde pamella zeggen liever 1 als geen..
    dat was ook het meest realistische op dat moment..
    zag er lange tijd erg slecht uit.. daarom moest ze ook opgenomen worden en 2x per dag werd alles gecontroleerd..

de rest zal denk ik duidelijker worden als je kijkt.. is lastig uit te leggen..

maar......... niet de meest recente foto maar wel 1 van mijn favorieten

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    wat lief...alles is toch nog goed gekomen...

Deel Deze Pagina