bij antiono kan je gewoon hier op zijn profiel bij zwangerschapspagina zijn hyves vinden. En stond bij de krabbels en ook bij een blog iets erover. Ben wel benieuwd naar de hyves van de rest. Die nog niet gevonden maar ook nog niet echt moeite voor gedaan
als jij op antonio zn naam gaat staan om een prive bericht te sturen,zie je ook een linkje voor zn website,en als je daar op druk kom je bij zn hyves
Jeejtje wat zijn jullie daar snel mee zeg!....haha Allereerst wat super dat jullie hier komen reageren!! Echt top! Ik vind het erg leuk dat jullie mee hebben gedaan aan het programma! Ook is de werkelijk heid vaak net iets anders omdat het allemaal geknipt en geplakt word. Wat fijn dat het met de tweeling uiteindelijk helemaal goed is gekomen! Jeetje zeg die zorgen kunnen je echt slopen!...Wat zeg ik dat sloopt je gewoon Pascalle super dat het zo goed gaat met jullie en je meissie!...Wonen jullie nog thuis of hebben jullie inmiddels jullie eigen huisje?
heey mijn hyves is inderdaad afgeschermd omdat ik geen behoefte heb dat allemaal mensen die ik niet ken op mijn hyves kijken, maar als jullie vrager hebben ( en je denkt dat ik het nog steeds niet ben ) dan mogen jullie gerust een prive mailtje stuuren ik woon nog thuis samen met ben, zodat ik nu dat geld kan gebruiken voor me rijbewijs en een autotje en kan sparen , en als ik dat heb, dan ga ik echt voor een huisje kijken , we staan al wel ingeschreven hoor ( al een paar jaar) dus mocht der nu een huisje komen dan pakken we dat met bijde handen aan. antonio, jaa ik snap sbs echt niet, ik heb helemaal geen nacht in het ziekenhuis gelegen en ik was ook niet aan het stage lopen, ik was gewoon aan het werk, kijk t zijn kleine dingen maar als ze daar niet gewoon eerlijk over kunnen zijn hebben jullie ook dingen waarvan je denkt he dat klopt helemaal niet ?? overens vind ik het trouwens ook top hoe jullie het doen. ik kijk wel eens op pamela der hyves, maar zover ik zie heeft ze het ook goed voor mekaar en doet ze ook ( zoals iedere moeder ) haar best. ik wist niet dat je op deze manier ook foto`s kon zetten , dus als het goed is heb ik der nu ook een foto bij gedaan , van Jay ( kindje van me zus ) en jamilynn
Pascalle wat een heerlijke foto zeg super leuk gewoon. Leuk dat jullie hier ook komen zo zie je dingen ook van de andere kant. Weet wel dat sbs heel erg is met knippen en plakken was ook toen met dat Fans van K3. (was toch ook sbs6)