Hoi, Ik ben een moeder van dochtertje 4 maanden en woon met vriend in Den Haag tegen Rijswijk aan. Mijn sociale netwerk is hier in Den Haag erg klein en wil hem graag uitbreiden Dus ben opzoek naar moeders die ook behoefte hebben aan iemand om een bakkie mee te doen, winkelen etc.
Hoi! Ik heb een dochtertje van ruim 1 jaar en woon in Zoetermeer. Lijkt me leuk om via deze weg leuke meiden te leren kennen.... Dus ik doe mee!
heyyy ik meld me ook aan. ik denk dat we heel dicht bij elkaar wonen wij zitten ook tegen de grens van rijswijk aan. ik woon in het laakkwartier ... ben zelf opgegroeid in delft(ook niet ver weg) en heb daar eigenlijk nog alles zoals vrienden en werk. in den haag ken ik buiten me schoonfamilie maar weinig mensen... ik heb 2 dochter de oudste is 4 en de jongste is 1 jaar
Ja Luuus ik woon ook in het Laakkwartier de molenwijk! Langs de vliet laat ik altijd mijn hondje uit. Delft is leuker als Den Haag denk ik?? Mijn vriend werkt ook in Delft. En leuk 2 dochtertjes. En Natasja jij hebt ook een dochter lees ik gezellig
Heeeee meiden...... Dacht ga het hier weer een beetje wakker schudden Zijn er nog gezellige moeders uit Den Haag en omgeving?
ik meld mij ook hier!! Sinds een paar weken ben ik verhuisd van Zoetermeer naar de rand van Den Haag. Ik heb nog weinig sociale contacten, maar wil dat graag uitbreiden.
jaaaaa gezellig.... Ik woon zelf in Zoetermeer maar ben opgegroeid in den haag.... Gaan jullie er allemaal de sneeuw in vandaag?
Neeee ik blijf lekker warm binnen ja moet er alleen doorheen om de hond uit te laten voor de rest niets! Ik woon bij de rijswijkseweg tegen oud rijswijk aan. Heeft iedereen kinderen en hoe oud??
Gefeliciteerd Danelie! Vanmorgen mocht ik uitslapen van Sandro na zijn fles van 7 uur werd hij pas om half 9 wakker vanmorgen hihi. Straks de kou weer trotseren en even boodschappen doen Enn Sandro zijn 2e tandje is door hihihi