jonge mamas omgeving leimuiden

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door jackiejtjj, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackiejtjj

jackiejtjj Niet meer actief

Hoi

Ik vraag me af of er ook nog meer jonge mamas in mijn omgeving zijn ik ben 21 met een zoontje van bijna 3..

Vraag me af hoe jullie dit in een dorp ervaren krijf best veel schele gezichten hahah..
    En lijkt me ook gewoon leuk om in contact te komen

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hi!

Ik woon in Alphen (dichtbij genoeg?!) en 22.
    Hier idd ook wel eens gekke gezichten ja, maar dat boeit me niet zoveel.
    Ben super blij met mn meid :D

3. jackiejtjj

Ja hahah eindelijk!! Ja er kwam naar mij een x een vrouw naar me toe. En vroeg p ff ik lekker boodschappen aan het doen was met me broertje. Durfde bijna niks tr zeggen stond met me mond vol tanden;) hoe heet je dochtertje

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Haha wat erg zeg! Je had gewoon moeten zeggen: Eh pardon, dit is mijn ventje, zie je dat niet dan? Hihi, zou denk ook ff perplex staan ja.

Is Leimuiden een beetje leuk wonen? Of kom je vaak naar Alphen?
    Hoe bevalt het moederschap? En hoe heet je zoon?
    Hij is al wel een stukkie ouder dan mijn beebje. Maar nog steeds een klein mannetje :D

Mijn meisje heet S.carlett

5. jackiejtjj

Ik kom oorspronkelijk uit leiden maar hierheen gegaan omdat me vriend hier vandaan kwam toen k zwanger was. We wouden gaan samen wonen. En het is evht wennen geweest woon op camping\boederij van me schoonouders. Maar na een lange tijd begint het me te bevallen die stilte hahah.

En ja het moederschap vind ik geweldig was in december zwanger van me 2de kindje maar is helaas misgegaan.. en me zoontje heet jayvey.. ja de tijd gaat zo hard. Voor je het weet huppelt ze de kamer door hahha.

En hoe bevalt jou moederschap

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    O een echt leienaar dus hihi ;)

Kan me voorstellen dat het wel even wennen is, het platteland, als je uit de stad komt. Woon je echt bij je souders in huis of heb je een gedeelte van het huis?
    De tijd vliegt nu al idd. Wat gaat dat snel he!

De eerste weken is het wel even wennen geweest ja, het moeder zijn, maar het gaat nu een stuk beter en geniet echt van mn meid.

Wat jammer dat je een mk hebt gekregen! Was je al lang zwanger?
    Gaan jullie nu heel bewust voor een tweede of zie je wel hoe het gaat lopen?

7. jackiejtjj

Nee ik woon in een chalet.. we zouden eerst wel bije schoonouders in huis gaan maar ik wou gewoon me eigen stekje. En het bevalt me echt. En het is groter dan een flat. Dus ben er wel heel blij mee.

Ja af en toe te snel!! Ik moest vooral heel erg wennen aan het woord mama in het begin reageerde ik er heel weinig op want het besef was er nog niet echt. Nu geniet ik er met volle teugen van kan het niet vaak genoeg horen hahah..

Nee ik was pas 5/6 weken. Maar kwam wel als een klap ik wost het voor de kerstdagen. En ik at enzo bij me ouders en schoonouders. Dus we af hadden gelijk verteld zodat ze rekening met me konden houden.. en op 1e kerstdag in de ochtend begon ik te bloeden... maar gek genoeg op de dag dat me test positief was. Endezelfde ochtend voor het gebeurde zei ik al tegen me vriend dat het mis zou gaan. Heel gek had dat gevoel.

En nee we gaan nu niet heel doel gericht verder. We laten het de vrije loop gaan.maar hoop wel dat ik snel weer zwanger ben..

Deel Deze Pagina