uh ja ik heb telkens een onregelmatige gehad sinds ik gestopt was met de pil.. en de laatste 2 maanden waren ze t zelfde, ik weet niet wat het deze maand is,, hoezo dan
ohw nee sorry haha was gewoon ff alles terug aan het lezen! wel spannend dus! dat je zo lang kan wachten met testen! heb je je ei deze maand gevoelt? ik had zelf ook hele lange cycleses en onregelmatig maar door etos zwanger worden gaatr het een stuk beter !
ik ben ook steeds bezig na de stad te gaan om etos pillen te halen maar het komt er op de een of andere manier gewoon echt niet van,, ja het werd me eerder gezegt dat ze het apart vonden dat ik zo lang kon wachten met testen.. maar ik wil gewoon geen teleurstelling meer,., moet je je eigen is indenken,, je bent 2 weken over tijd,, doet een test voor meer zekerheid test negatief en je duivels komen er meteen aan.. en dat al 5 maanden lang... haha nee ik hou het vol zo.. word best moeilijk maar we zullen zien..
haha ja ik herken het hoor heb precies hetzelfde al 6 maanden lang haha maar nu ben ik met ovu testen begonnen en tempen en etos zwanger dus nu weet ik ongeveer gewoon waneer ik ongi wordt en al 2 keer klopt het nu... kut he dat wachten! al bijna 7 maanden..
ik ben midden december gestopt en het wachten duurd echt te lang,, ik ben in staat en ga weer aan de pil majah dan komt dit zelfde gewacht overpaar maand dus kan beter nu volhouden
ja idd! maar je moet echt etos zwanger halen hoor werkt echt super ben er echt zooo blij mee! gewoon een bijna normale cycles! en als ik zwanger ben ga ik echt nooit meer aan de pil denk ik! wat een troep maar had je deze maand je ei nou gevoeld?
ik weet niet echt hoe het voelt als je je ei heb,, ene keer krijg ik steken andere keer ben ik misselijk,, en weer andere keer merk ik niks heeeeel vaag allemaal waaraan voel jij het?
nou ik merk meestal al als ik het meest vruchtbaar ben, dan heb ik opeens slijm en dan doe ik een ovu test en die is dan meestal posi al/... en op de dag van mij heb ik vaak wat steekjes in mijn lies! meer ook niet.. we zijn wel even oud.. ik word bijna 19
hahah ben je nog iets ouder ook nog) ik hoop echt dat ik snel zwanger ben ik wil zo graag en kindje .. ik voel me nu ook gewoon heel anders ik haal me nu allerlei symptomen door me hoofd en dan denk ik jaaa ik ben zwanger majah komt gewoon omdat ik het wil en dan voel je van alles... ik was net zelfs al aan het kijken voor kleertjes hahaha
haha ja erg is het he! ik herken het allemaal! je haalt en ziet allemaal symtonen! wuhaha ik ben zaterdag gewoon bij de prenetal naar binnen geweest kreeg echt kriebels in mijn buik! zo lief en leuk allemaal! en hoe oud is jou vriend als ik vragen mag? en waarom hebben jullie ervoord gekozen en nu al zwanger te worden? x
mijn vriend is in september jarig en word hij 24.. we wonen ook al samen, en we hebben er heel goed over gepraat en samen tot een overeenstemming gekomen we hadden alle 2 iets van als we nu ouders worden en de kleine is 4 en gaat volop na de basisschool hebbe we tijd voor ons zelf en zijn zelf sdan ook nog lekker jong.. en bij jou dan?
mijn vriend is 25 en wij wonen ook samen, en hjebben alles goed voor elkaar groot huis grote tuin. en wij hadden zoiets waarom wachte? we izjn er allebij we aan toe... en we zien ook helemaal geen reden om te wachten!
jij dat hebben wij dus ook... hahaha nee mijn ouders weten het niet,, en dan wil ik ook liever nog niet want dan gaat me moeder erop verheugen en daarlijk duurd het nog erg lang en dat vind ik voor haar maar ook voor ons zelf niet leuk
nee idd ! bij mij weet ook niemand het alleen een hele goeie vriendin die mij vertelde dat ze zwanger probeerde te worden en toen moest ik het ook vertellen haah! maar heb jij op zw pagina laten pendelen?
whaha bij mij ook niet er zijn er nog 2 over 1tje zei juli 2008 en 1tje febru 2009! gek wijf! dat mag ik toch niet hopen! dan ben ik bijna 2 jaar bezig!