@ Dayenne: Helemaal waar ! Tienermoeders baby's zijn de knapste ! ! Ben hier ook helemaal verliefd op me meissie hoor
Hai meiden, ben ik weer eens! Gelukkig had ik wel meegelezen en zag ik dat de meeting verzet wordt hahahaha.. Aan de nieuwe(n?) welkom! Ik weet even niet meer wie ik wel en niet welkom had geheten haha! Jaja, wij hebben lekker de mooiste kinderen he! Ik moet zometeen ook even pronken hoor! Hier gaat alles vrij goed, het rommelt hier behoorlijk (heb een topic onder Zwangerschap staan met uitleg) maar ik maak me niet direct zorgen.. Morgen alweer 33 weken zwanger! Enerzijds lekker, ben ik er bijna vanaf en kan ik onze zoon in de armen gaan houden, maar anderzijds vind ik het ook wel een beetje verdrietig, het is immers mijn allerlaatste keer....... Maar ja het moet toch een keer klaar zijn he.. Wij staan in de KINDEREN trouwens! :-D Dariënne
Meiden ik lees wel eens mee in dit forum...Maar ik ben heel erg benieuwd hoe jullie er achter kwamen dat je zwanger was. Een paar weken geleden was ik de pil een keer vergeten. Toen heb ik getest. Negatief. Ik ben weer begonnen met een strip. Daarna werd ik in mijn stopweek niet ongesteld. Weer getest, niet zwanger. Contact met de dokter gehad. Die zei: de kans ik klein en begin maar weer met een strip. Nu weer een stopweek en WEEER niet ongesteld. Ik snap er niets van.....Ik was altijd heel regelmatig ongesteld. Na iedere stopweek. Nu al 2 keer helemaal niet... Hoe kwamen jullie er achter? en herkennen jullie dit misschien? Kan het zo zijn dat je pas heel laat een postieve test hebt? Of is er niets aan de hand? Pff veel vragen....
@ Daya: Jaaa , Je hebt ook 3 heerlijke meiden zeg ! Ik heb je topic (nog) niet gelezen maar nu al last van weeen , nee toch ? Pff , ik zou het ook moeilijk vinden hoor als je weet dat het dan echt de laatste keer is maar je hebt wel 4 heerlijke kids dan @ Marije: Ik heb 9 dagen na mijn NOD getest en toen kwam ik er achter dat ik zwanger was. Ik vind persoonlijk dat je weer naar de dokter moet gaan want als je ongi zomaar weg blijft en je niet zwanger bent moet er iets anders zijn lijkt mij
Dayenne -> Oooh wat een leuke foto's wat is het toch een lekker ding! Kikkert -> Hoihoi, welkom hier! Leuke naam, Dylan! Miracle -> Hihi tuurlijk hoor, Vince ziet jouw dame wel zitten! En uiteraard, wij maken de mooiste baby's! Hihi Daya -> Oooh ook al zo'n mooie kindjes!! Zie je wel! Waar staan jullie in de Kinderen dan? Ik heb er een abonnement op dus ik zal m strax even zoeken. En staat hij op die met veel rood en witte stippen op de voorkant? Of op de Kinderen erna? Marije -> Hmm nou ik werd niet ongesteld en heb toen een test gedaan. Hij was meteen overduidelijk positief. Maargoed, dat wil niet ALTIJD iets zeggen want ik ken ook een meisje wat de eerste 4 maanden negatief testte en wel degelijk zwanger was... Maar ik zou in ieder geval naar de dokter gaan als je over 2 weken ofzo nog steeds niet ongesteld bent... Groetjes, Cossy!!
weer hele leuke foto's gezien!! en inderdaad tienermama's hebben mooie kinders.! (zie trouwens dat we nu jonge mama's heetten!, had ik niet zo door) Ik kom even 2 foto's laten zien! die vind ik namelijk erg leuk! 1: Sam met speen, Revi kijkt in de camera! 2: Sam zonder speen, Revi kijkt weg! Morgen misschien meer, hoor namelijk mijn jongste huilen! groetjes
Heey meiden ! ! Omdat de afgelopen meeting helaas niet heeft door kunnen gaan , willen we een mini meeting organiseren. We hadden in gedachte om een middagje te gaan shoppen daarna wat te gaan drinken en te lunchen , gewoon een lekker middagje dames onder elkaar met de kidz ! Het beste is dan om op een koopzondag af te spreken , maandagen zijn meestal toch saai en de winkels zijn dan ook pas om 13.00u open. We hebben de eerste koopzondag van mei gepakt in De stad in Eindhoven en dat word dan 3 mei. We spreken rond 12 uur af op het station Als je later wilt komen kan dat ook maar dat word dan automatisch al afspreken in de stad zelf En dan duiken we lekker de stad in.. Je bent natuurlijk niet verplicht om iets te kopen ! Mini Meeting Jonge Mama's Datum: 03-05-2009 Waar: De stad in Eindhoven Hoelaat: +/- 12 uur op het station of op een ander tijdstip in de stad zelf. Wie gaan er mee ? Cossy Miracle08 Heb je ook zin om mee tegaan , plaats dan je naam gezellig op het lijstje Groetjes Cossy en Miracle08
Ook deze keer sla ik af...... Pff druk met voorbereidingen voor het huwelijk! Wellicht als m'n kabouter is geboren! Lijkt me gezellig, en kijk (nog steeds) uit naar foto's !
Meeting lijkt me erg gezellig, alleen moet ik het toch helaas voorbij laten gaan ben ik bang.... Eindhoven vind ik iets te ver voor mij, aangezien ik een uur in de trein moet zitten + een uur in de bus. Heb al gemerkt dat een busreis van een half uur het maximale is wat Naomi vol kan houden (ja het is een ongeduldige tante hoor ). En ik weet uit ervaring dat die laatste bus altijd propvol zit, en stel dat ik dan moet voeden....Grote kans dat ik een uur lang moet staan, en dat lijkt me niet prettig...Vooral niet als ze dan honger krijgt. Zal dr nog es over nadenken hoor....Want ik wil wel graag meeten met jullie...
@ slagroomtoetje: He jammer ! Volgende keer beter ! @ Dayenne: Ohh ja das wel minder , ikmoet ook ong anderhalf uur in de bus maar Jaimy valt dan meestal of in slaap of ze is te druk met om der heen kijken en spenen.. Kijk maar , lijkt me wel gezellig als je mee gaat dus als je je bedenkt
Hey meiden :-D @ Marije, ik testte bij Dariënne ook pas op 9 weken zwangerschap positief! Dus ja, het kan dat je laat positief test. Maar dat zijn wel uitzonderingen. Als jij nu voor een tweede keer in je stopweek niet ongesteld bent geworden, en je test is WEER negatief, zou ik echt naar de huisarts gaan. Dan moet er uitgezocht worden wat er aan de hand is. @ Jennifer, ja het is best moeilijk hoor, de wetenschap dat het nu echt de laatste keer is. Daartegenover heb ik er wel heel veel behoefte aan om, na vijfenhalf jaar bijna non-stop zwangeren, mijn lijf weer echt voor mezelf te hebben, aan mezelf te gaan werken (fysiek en wat betreft 'carriere') en om over een jaar weer lekker mobiel te zijn met 'al die' kinderen, zonder dat ik dan weer een keer terug bij af ben door NOG een baby te krijgen. Over drie jaar (ongeveer uiteraard) ben ik voorgoed uit de luiers, over vier jaar gaan ze allemaal naar school en over twaalf jaar kan ik weer gaan en staan waar ik wil omdat mijn kinderen dan geen 24/7 oppas meer nodig hebben. Ik wil de kraamzorg in (kan via mijn werk over een jaartje als het goed is de opleiding krijgen) en zodra de kids op de middelbare school zitten wil ik verloskunde gaan studeren. Allereerst hoef ik dan nooit meer bang te zijn voor mijn eigen rammelende eierstokken dat botvier ik dan wel op andermans kind maar het mooiste is nog wel; als zoonlief 12 is, ben ik 35. 35 plus 4 jaar is 39; dan kan ik dus nog DIK 25 jaar genieten van een carriere als verloskundige, zonder die te hoeven onderbreken omdat ik kinderen krijg! :-D Voor mij zijn er echt alleen maar voordelen aan het jongmoederschap, ik vind het helemaal prima zo! Maar dat maakt dus wel dat deze zwangerschap echt, ECHT, de laatste is....... Zucht.. Toch een soort afscheid he....... Een afsluiting van een periode in mijn leven.. @ Dayenne, thanks voor het compliment! :-D Naomi mag er ook wezen hoor! Wat een snuutje zeg...... *SMELT* @ Mandy, ook thanks! Ik sta inderdaad in die 'rode' KINDEREN, da's die van deze maand.. Sta in de rubriek MoederSkind! :-D Heel leuk stuk geworden, ben er behoorlijk trots op! :-D @ Amber, wat een prachtige foto's zeg! :-D Betreft de meeting; ik moet af laten weten.. Allereerst is het gewoon te kort op mijn bevalling (ben dan 36 weken) en ik ga niet met drie kids in de stad sjouwen.. Daar is weinig gezelligs aan hahaha dan loop ik alleen maar politieagentje te spelen. Geldt trouwens ook voor als zoonlief er is, want dan zou ik met hem in de draagdoek en Yashyra en Naeyyssa in de tweelingbuggy moeten sjouwen, terwijl Dariënne ook perse een handje wil...... Nee, dat wordt 'm niet voor mij! Of jullie moeten het me excuseren dat ik een eventuele volgende meeting een (paar) kind(eren) thuis laat? Dayenne, ik ga deze keer dan echt niet mee, maar als de afstand een volgende keer voor jou een probleem is, kan ik je altijd ophalen hoor! Je woont (voor mij) vlakbij en een stukje omrijden bij Velperbroek is voor mij echt een kleine moeite....... Heb een grote auto! (We zijn 'm aan het ombouwen tot een 8 of 9 (!) persoons! ) Hier gaat het even niet zo lekker. Mijn tante (10 maanden ouder dan mijn moeder, ze was net 56 jaar......) is zaterdagavond overleden aan de gevolgen van kanker............ We wisten dat het aflopende zaak was, maar dat het ZO snel zou gaan, dat had niemand verwacht.. Ben er echt heel verdrietig van, maar kan me toch goed staande houden en zeker als de kinderen erbij zijn kan ik mezelf goed bij elkaar rapen. Helaas heb ik geen afscheid kunnen nemen behalve via mijn moeder, die een paar keer de boodschap heeft overgebracht dat ik het echt heel erg vond maar dat ik de woorden niet kon vinden om dat zelf te zeggen.. En ook op de crematie kan ik niet aanwezig zijn.. We hebben zo'n enorm grote familie, dat er besloten is om het klein te houden met enkel de broers en zussen en zonder de neven en nichten.. Begrijpelijk, maar voelt toch wel rot.. Pfffff ik hou erover op voordat er weer tranen komen.. Dat kan ik er nu even niet bij hebben; de kids zitten hier te spelen............. Liefs
http://www.goformontventoux.nl/ klik op 'In het nieuws' en dan doorscrollen naar het tweede interview.. Anniene Niesink is mijn tante..