Haai, volgens mij heb ik wel eens gezegd hier dat ik mee zou kletsen maar ik heb het een beetje af laten weten. Maar ik zie dat het hier toch wel gezellig is dus ik zou er graag weer bij komen. Laat ik eens wat over mezelf vertellen, ik ben Celina en ben nu bijna 4 jaar samen met mijn vriend Julian. Sinds 26 september 2007 zijn wij de trotse ouders van ons zoontje Sil en we verwachten op 10 juni een dochter. Dat was even kort iets over mij.
Heey meiden ! ! Omdat de afgelopen meeting helaas niet heeft door kunnen gaan , willen we een mini meeting organiseren. We hadden in gedachte om een middagje te gaan shoppen daarna wat te gaan drinken en te lunchen , gewoon een lekker middagje dames onder elkaar met de kidz ! Het beste is dan om op een koopzondag af te spreken , maandagen zijn meestal toch saai en de winkels zijn dan ook pas om 13.00u open. We hebben de eerste koopzondag van mei gepakt in De stad in Eindhoven en dat word dan 3 mei. We spreken rond 12 uur af op het station Als je later wilt komen kan dat ook maar dat word dan automatisch al afspreken in de stad zelf En dan duiken we lekker de stad in.. Je bent natuurlijk niet verplicht om iets te kopen ! Mini Meeting Jonge Mama's Datum: 03-05-2009 Waar: De stad in Eindhoven Hoelaat: +/- 12 uur op het station of op een ander tijdstip in de stad zelf. Wie gaan er mee ? Cossy Miracle08 Heb je ook zin om mee tegaan , plaats dan je naam gezellig op het lijstje Groetjes Cossy en Miracle08 Zo heb de lijst even meegenomen voor de dames die mee willen @ Esther: Heel begrijpelijk dat je aankomende meeting niet mee gaat De volgende keer ga je wel mee En als je dan liever een paar kids thuis laat is dat heel begrijpelijk hoor , maar wel 1 van de kids (of 2 ) wel meenemen dan he ! Sterkte met het verlies van je Tante en nog gecondoleerd! Een hele dikke knuffel van ons ! @ Celinaaa: Nogmaals welkom hier !
@DaYa, jeetje meid wat erg! Kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent. En dan kan je ook nog es geen afscheid nemen.... Ik heb dit ook een paar jaar terug gehad...De tante van mijn moeder overleed ook aan de gevolgen van kanker (was al jaaaaaren ziek). Maar omdat mijn moeder op dat moment ruzie had met de familie, had ze het rouwkaartje verstopt en niet verteld dat ze dood was. Dus wij hebben de crematie gemist . Tot op de dag van vandaag vind ik dat heel erg. Ik heb nooit afscheid kunnen nemen. Dus kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen. Maar ik geloof wel dat ze je kan zien en dat ze weet dat je haar zult missen. Knap dat je je staande kan houden tegenover je kids, maar het is helemaal niet erg he als je zou huilen. Uit ervaring weet ik dat kinderen je heeel goed kunnen troosten . Dan krijg je een dikke knuffel en kus van ze en voel je je al een heel stuk beter . In ieder geval een hele dikke knuffel van mij! Wbt de meeting...Lijkt me heel fijn om de volgende meeting mee te rijden! Lief dat je het aanbied, dank je wel! Zit trouwens net te denken dat ik dan misschien al wel mijn rijbewijs heb. Moet zaterdag afrijden, en mocht ik er een paar keer over doen dan heb ik tegen de tijd dat de 2e meeting is vast al wel mijn rijbewijs . Nou goed, lijkt me ook wel gezellig om met je mee te rijden . @Amber wauw prachtige foto's! Wat een knappe kindjes heb je! Mooi om te zien dat je 2 jongens een totaal eigen gezicht hebben. Je ziet wel dat ze broers zijn, maar toch zijn ze totaal verschillend. Mooi hoor! Hihi ze hebben wel precies dezelfde neus . Er ligt 1 heerlijk te kraaien in de box. Super schattig . Ze kletst al steeds meer, echt heerlijk. Ook begint ze te lachen zodra ze mij ziet . Ik smelt dan helemaal. Wat is het heerlijk he, om mama te zijn?
dames ik wil bij deze even zeggen dat het kan dat ik komende 2 weken niet of nauwelijks reageer ik heb het momenteel mega druk. niet dat jullie denken owww die stelt zich voor en komt daarna nooit meer. liefs
Slagroomtoetje & Dayenne & Esther -> Jammer dat jullie niet kunnen... Maar over een tijdje organiseren we nog wel een meeting, en dan op een andere plek. Esther -> Heel veel sterkte met je tante hoor! Ik heb haar verhaal gelezen, erg ontroerend... Vervelend ook dat je geen afscheid hebt kunnen nemen... Hopelijk kun je het toch snel een plekje geven! Celina -> Haha grappig, mijn zoontje is van 23 september! Wel een jaartje later dan. Kikkert -> Hihi geeft niet hoor, tot over 2 weken! Groetjessss!
DaYa: Sterkte, het is niet niks om je tante te verliezen. Wat een mooie foto's allemaal Ik heb geen idee of ik wel zo handig ben met de computer om foto's te plaatsen maar ik ga het proberen. Ik ben trouwens ook niet bij de mini-meeting. Eindhoven is me wat te ver weg en ik heb die dagen al wat andere plannen. Teveel trekt Modue niet echt. Hier heerlijk pasen gevierd. Eergisteren eieren gezocht bij mijn schoonouders met mijn schoonzus, zwager en kids. We schilderen altijd de avond van tevoren eieren en dit keer was er een bob de bouwer-ei. Je had mijn neefje moeten zien kijken. Modue heeft heel veel eieren gevonden, in de mand Zoeken is ie nog wat te klein voor. Gisteren waren we naar mijn vader, wat ook leuk was. Het nadeel van twee dagen weg is dat Modue's ritme weer van slag is. Vannacht heb ik dus een druk mannetje in bed gehad die vooral huilde als ie in zijn eigen bed lag. Word je flink chagrijnig van, maar het is hopelijk snel weer goed. Nu moet ik weer hard aan het werk, voor mijn scriptie, anders haal ik mijn bachelor dit jaar niet.
hey meiden, sorry heb het heel druk gehad met pasen dus meld me nu weer fftjes...wat un schattige beebjes van jullie! hier ff fototje van onze kanjer
Heey!! Ik wil ook naar die meeting!! Maar Eindhoven is zooo ver wegv voor mij!! Ik woon in nieuwegein!! IK ga nog over nadenken! wel een super leuk idee!! LEkker een meiden middag met shoppen!!
haha cool julian heeft hem al 3 weken aan maat 68 heb nu een mooi blouse gekocht maat 74 staat hem ook gaaf ik heb dat blouse gekregen vind hem stoer hahaha
Leuke foto's dames! Esther -> Mooi artikel in de Kinderen! En ook een hele mooie foto! Mag je idd trots op Zijn. Meeting -> Volgens mij blijven we weer maar met zn 2en over, hahaha!
Zag leuke foto's voorbij komen ! ! @ Leeuw: Oke dan ! Laat maar weten of je alsnog mee wilt gaan of niet ! @ Cossy: Hahaha , zou het ? Zowel dan zijn we met z'n tweetjes Kan ook gezellig zijn
@miracle nee mijn man heeft in het weekend altijd vrij en hebben ook meestal wat te doen! en 2 mei gaat diego bij mijn ouders slapen want wij gaan eens lekker ouderwets op stap haha!
hallow, dames, ! ik heb weer leuke foto's gezien.1. Ik kom even vertellen dat ik helaas niet met jullie meekan op meeting! Wij zijn namelijk dan op vakantie! en komen de 9ste terug! sorry!! ik hoop dat jullie alle wel een super dag hebben! moet er weer van door.! huilende baby!
Ooh dat lijkt mij toch soms ook wel weer eens wat, op stap. Ik heb nog geen nacht zonder mijn zoontje geslapen eigenlijk, vind het spannend... Hebben jullie daar ook wel (eens) last van?