Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Modue is trouwens ziek :( Hij was al wat warm, maar vandaag huilerig en toen ik hem bij de gastouder ophaalde had hij na het slapen alleen maar gehuild. Nu ruim 39 graden koorts. Tja, het is óf van zijn 4 kiezen die allemaal dachten tegelijk door te komen, óf hij is toch vorige week besmet door een ander kindje met de 6e ziekte... We zullen zien, t is wel zielig voor hem.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Momae: Ik miste mijn buik en het gevoel ong 2 maanden na de bevalling heel erg. Tis toch een gevoel wat je 9 maanden bij je hebt gedragen.
    Ook ik was het zwanger zijn op het eind beu , sterker nog ik had het met 37 wk al gehad..
    Ik heb tussen de 35 en 39wk zwangerschap 3 valse starten gehad en ik zat er met 40wk helemaal doorheen. Was moe , op en het volledig beu !
    Ik heb de fout gemaakt om er van uit te gaan dat ik rond de 37wk wel zou gaan bevallen , niet dus mevrouw kondigde zichzelf aan met 40wk2d na een strippoging bij 40wk1d.
    Die laatste drie weken plus nog eens twee valse starten waren totaal niet leuk meer.. :)

Ohh Modue ziekjes das minder ! Een hele dikke beterschapsknuffel voor hem ;)

3. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Ja, ik herken het wel. Ik was het op het eind van de zwangerschap ook echt zat, heb een aantal keer gedacht van: is dit nu een wee? Zo'n pijn deed het opeens. Ik had ook het idee dat hij wel rond 37 weken geboren zou worden. Dat doe ik dus nóóit meer: hij werd na 41,6 weken pas geboren. Bijna 5 weken was toch wel heel lang. Mijn schoonzusje had opeens gedroomd dat ze de 24e tante zou worden. Nou, ik vond dat veel te lang duren (toen zat ik rond 40 weken). Toen ik 10 dagen over tijd was en in het ziekenhuis moest laten kijken hoe het ervoor stond hoopte ik toch zó op die 24e, dan mocht het nog thuis. Geen strippoging gehad, zat nog potdicht. En toen in de nacht van 22 op 23 januari mijn vliezen braken was ik zo blij dat ik er bijna vanaf was en dat mijn schoonzusje er toch een dag naast zou zitten. Maar uiteindelijk toch de 24e, 's avonds... Volgende keer hou ik rekening met ruim 41 weken, dan valt het altijd mee :)
    Dankje, hij is nog steeds ziek, maar hij heeft gelukkig goed geslapen vannacht. We zullen zien. Hij heeft er niet heel veel last van gelukkig.

4. 4days

4days Niet meer actief

Heel stom, maar is heb mijn buik helemaal niet gemist. :) Terwijl ik toch een heel fijne zwangerschap had, zonder gekke dingen. Ik vond t wel leuk toen ik zwanger was, en heel bijzonder, maar toen Vince eenmaal gebeuren was vond ik het nog zoveel leuker dat ik die buik geen moment heb gemist!

Ik heb trouwens wel heel erg dat ik Vince mis als ik even alleen in de stad ben ofzo, hihi. Niet dat ik hem zelf mis in dat ene uurtje, maar dan zie ik andere moeders lopen met een kinderwagen en dan denk ik van hmmm :( nu kan niemand zien dat ik ook zo'n lief klein ventje heb... Hahaha! :)

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Cossy: haha , snap het helemaal ! Ik heb dat ook als ik ff zonder Jaimy weg ga.
    Bijv. als ik smiddags me broertjes uit school ga halen en ze ligt in bedje te slapen als Opa thuis is. Dan zie ik op school al die buggy's en wandelwagens en dan denk ik ook van hmmm ik heb ook een lief klein meisje maar die ligt nu lekker te slapen.
    Meestal heb ik Jaimy ook gewoon bij me..haha erg he :oops:

6. 4days

4days Niet meer actief

Hahhaa ja precies hetzelfde als wat ik ook heb dus, hihi! Vooral als andere moeders dan ook nog zo trots kijken he, haaha. Dan denk ik ik wil ooook trots kijken, hahahahah :D

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ja dan al helemaal , haha !
    Wij zijn gewoon trotse Mama's die graag showen met onze kleintjes ! :D

8. Ooooh hou op, hihi.. Als ik dit allemaal zo lees kan ik niet wachten om ook met mn beeb te showen!!!!

Hoe is het met iedereen?
    Met mij is alles goed, vandaag een drukke/actieve dag, lekker de kasten uitgeruimd overal.
    Beneden en boven. Veel weggegooid en opnieuw ingericht! Wat voelt dat toch goed.
    Ook lekker wat zomerkleren opnieuw gewassen, ruikt het weer lekker fris.
    En mn rijles ging weer toppie, nog 5 lessen te gaan.. En 12 mei afrijden om 09.50...
    Vind het nu al spannend hihi!

Nog plannen voor de meivakantie?

X

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb mijn buik ook helemaal niet gemist
    misschien komt dat doordat ik hiervoor mk en bbz gehad heb en totaal niet kon genieten door bloedingen en weeen en bedrust dat ik hem daardoor niet mis.

hier mijn moppie

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Dat pakje heeft Liam als eerste pakje aangehad :D haha
    Wat een skatje!! :D

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahaha gaaf zeg ja hij zat echt zo te kijken van moet dat nu weer hahahah :D

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Haha jah inderdaad hahaha hij kijkt ook lekker ongedeugend haha

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    lijk maar zo hoor :p whahahaha

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hahahaha kan niet wachten tot Liam die leeftijd heeft.. wanneer ze dingen gaan ontdekken :D

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    het gaat echt snel hoor vind ik als ik gewoon zie dat hij nu al 4 maand geweest is

16. @ Bengeltje.. Wat lief! En hij kijkt echt grappig, wat een Schatje zeg.. :D

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ja dat klopt het gaat super snel, Liam is ook al weer een maand... :confused:

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Edit moderator: oproep verwijderd. Zie de regels!

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Edit moderator: oproep verwijderd. Zie de regels!

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja de tijd gaat zeker snel diego wordt volgende week vrijdag alweer 5maandjes...we hebben de sleutel van ons nieuwe huisje...dus vanaf zondag lekker klussen hebben per 1 juni de huur opgezegd dus moeten goed aan de gang :D

Deel Deze Pagina