Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    MissFlower gefeliciteerd
    Jezebel gefeliciteerd
    genieten zou ik zeggen :D

2. THbaby

THbaby Niet meer actief

dayenne meid wat vervelend zeg.
    je moet maar zo denken, het ligt idd echt niet aan de leeftijd want zij zijn nog echt een stelletje kinderen ;) en jij wil leven voor jou kindje. je geeft haar alles wat ze nodig heeft en das het belangrijkste. jij hebt dat grote geluk van onvoorwaardelijke liefde ;) ze zijn misschien nog wel jaloers.
    laat je niet op je kop zitten want je doet het super goed ;)

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    jezzebel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

4. 4days

4days Niet meer actief

Kun je nagaan hoe ze straks kijken als wij samen met baby's door de stad rennen... #-o :)

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden super bedankt voor jullie lieve reacties. Ik probeer me er niks van aan te trekken, maar vind dat zó lastig. Ik vind het gewoon niet eerlijk.
    Maarja, ik heb een super mooie dochter waar ik heel erg trots op ben! :D

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Cossy: :) zie ze al helemaal kijken , jonge mama's waarvan er ook nog eens een BV geeft :confused: dat kan toch niet !? :)
    Geven we lekker niks om !

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi wacht maar tot ik mee ga bij de volgende meeting....Nóg een jonge mama mét BV. Die mensen weten niet waar ze het zoeken moeten :).

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Dayenne: :) heerlijk toch ?! Ik lach daar stiekem altijd om :D
    We gaan ook foto's maken dus als we zondag terug komen plaatsen we meteen een paar foto's ;) ( als we dan meteen on-line zijn :) )

9. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Jezebel gefeliciteerd :)

@ Dayenne: Wat een idiote reacties zeg, van die meisjes! Ik vroeg me bijna af of ze soms jaloers waren en daarom maar even vervelend moesten doen. Gelukkig zelf niet meegemaakt, het lijkt me niet prettig.

Modue is in de Efteling geweest! Was nog niet de bedoeling eigenlijk, omdat ik hem er nog wat jong voor vind, maar mijn schoonzusje vroeg of we meegingen. Haar jongste is 3,5 en met de AH was het toch even een stuk goedkoper. Modue vond het nog leuk ook :) Hij heeft echt heel lang bij vrouw Holle staan kijken en was niet weg te slaan uit de traptreintjes. Net zijn vader, die deed dat laatste ook ;) De muziek van de stoomcaroussel vond hij ook leuk; hij ging met oma voor de ingang 'dansen' (door knietjes zakken, soort springen). Vandaag flink bijslapen, want dat lukte natuurlijk gisteren niet zo goed.

10. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Dankjewel iedereen!! :D

@ Dayenne: toevallig las ik hier laatst het topic over hoe oud ben je echt. Die meisjes lijken me dus echt een mooi voorbeeld, ze zijn 18 maar blijkbaar veel jonger in hun doen en laten! Ze weten niet wat het is om een kindje te hebben ( ik ook nog niet maar kan me er wel een voorstelling bij maken ;) ) en weten dus ook niet wat er allemaal bij komt kijken. Ik zou die reacties met een korreltje zout nemen, ookal is het natuurlijk wel vervelend! Maar sta er gewoon boven! Jij hebt een mooie dochter en daar mag je trots op zijn, en de meningen van anderen (en helemaal van onbekenden) doen er helemaal niks toe!

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als nou de volgende meeting in hengelo is kom ik ook whahahahahahahahahahahahahaahahaha
    :p :p :p :p :p :p :p :p :p

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Momae: Ohh gweldig lekker met je kleintje naar de Efteling !
    Hier willen we ook gaan als Jaimy anderhalf - 2 jaar is dan hebben ze er ook iets aan vind ik :D

@ Bengeltje: :) :) :) :)

13. 4days

4days Niet meer actief

Dayenne -> Hahaha, nee idd! :)

Momae -> Oooh leuk!! :D Dat lijkt me nou zo schattig, als ze oud genoeg zijn om zoiets echt heel leuk te vinden!! :D Dus jullie hebben een leuk dagje gehad. :D

Bengelte -> Hengelo?! :)

14. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Heh bah Dayenne... Wat ontzettend laag en kinderachtig van die meiden! Kan 't me ZO goed voorstellen!! Maar weet je.. Die meiden zijn nog zo 'kinderachtig' en in een andere levensfase dat dít hetgene is wat ze de hele dag doen... Naast het versieren van jongens en andere mensen uitlachen... Want dan voelen ze zich beter dan andere; terwijl ze zelf zo zielig als wat zijn...

Ik begin hier toch duidelijk te merken dat ik gierende hormonen heb. Was vandaag bij de Hema en daar ging die nieuwe actie in.. Nou, hartstikke mooi meegenomen! Ik moest foto's hebben bij de fotobalie, en dat kostte 7,80 euro. Had eerst mijn kleding afgerekend; 29 euro en 60 cent.. Dus maar 2 zegeltjes... Dus omdat ik die foto's nog af moest rekenen vroeg ik of het mogelijk was dat ik nog een zegeltje kon krijgen (tja blijf een NL!), omdat ik net 40 cent tekort kwam... Werd ze zowat boos dat ik 't vroeg joh.... Zegeltje dus niet gehad, lol. ;)

Ik heb overigens nog een 3D echo van mijn baby! Zoooo mooi!

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :oops: hahahaha ja Hengelo :p dat is mijn woonplaats he hoef ik niet ver geen vervoer :p whahahahahahahah ben wel slim :p :p :D :D

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Mee eens! hoef ik maar 10 min met de bus te reizen lol

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    miinicole 10 minuten ? wneer kom je langs? whahahahahhahahahaahahhaha
    houden wij 2 wel baby meet whahahaaahahah

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haha wanneer ik een keer in hengelo ben :p kom er bijna nooit... haaksbergen is niet eens zo ver weg lol

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha wanneer je in hengelo ben pff nooit dus word dus niet baby meet :(:(:( snik snik snik snik
    whahahaha

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    whahaha wil je zo graag een babymeet dan :p lol

Deel Deze Pagina