Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Heey slagroom toetje ik zit net de lijst nog eens te bekijken en zie dat je op mijn verjaardag bent uit gerekend leuk!!!!!

groetjes Ilona

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha wat toevallig! :D Mischien dat ik wel precies op 5 juli beval haha.

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Als je nou een dag later bevalt, is het op mijn verjaardag :p

4. 4days

4days Niet meer actief

Mijn moeder was ook precies op 5 juli uitgeteld. ;)

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha nou wie weet..:p
    Mijn schoonmoeder hoopt dat ik op 9 juli beval. (Verjaardag van haar moeder Die helaas overleden is.)
    Mijn eigen moeder hoopt dat ik op 12 juli beval..(Verjaardag van haar moeder die helaas ook overleden is)

en mijn zus hoopt niet dat ik op 10 juli beval want dan is haar stiefzoontje jarig.:p

Dus ik zelf ben erg benieuwd welke dag het nu zal worden..
    5,6,9,10 of 12 juli.. :)

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Okee.
    Ze zeggen dat het niet vaak voor komt, dat je precies bevalt op de uitgerekende datum. ;)

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey hey !

@ Marisss: Welkom hier !

@ Esther: Ik moet er hier nog niet aan denken hoor dat er over een tijdje ( 2-3 kids verder :) ) een moment gaat komen en je je VK 'definitief' gaat verlaten.
    Lijkt me zo raar... Maar als je dan terug kijkt heb je straks wel 4 hele mooie knappen en gezonde kids op de wereld gezet en daar mag je trots op zijn ;)

@ Dimmel: Vervelend he verhuizen ! Pfff dat herinnert me eraan dat wij ook weer een verhuizing in het verschiet hebben en dat terwijl we er net een gehad hebben :(

Jaimy heeft sinds onze Date met vince en Cossy het heel hard Nee schudden door :) Geen houden meer aan !
    Ook probeerd ze Vince na te doen met het opdrukken :p Alleen snapt ze het niet helemaal , ze komt of alleen op haar handjes omhoog of alleen op haar knietjes :) Gekke baby !

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @slgroomtoetje: mooi kindje hoor! spannend hé... nu wachten todat je hem/haar echt kan knuffelen!

@bengeltje: wat heb je een knap zoontje!

@Miracle08: Jaimy is ook zo'n lekker lachenbekje :D

@miinicole: wat vond hij van de wipper? zo te zien wel leuk!

@Miracle08 & cossy: leuk jullie meeting... hoop toch ook een volgende keer te kunnen gaan hoor!

@Daya: jah dat afscheid nemen zal wel gek zijn, veel succes met de laatste dagen!

@cossy: Tygo zit nog niet zelfstandig, maar hij gaat wel zitten in zijn wipper, met zijn voetjes vast en dan kukelt hij dus ook bijna om.

Hier word Tygo ook al erg groot, alweer 5 maanden wat vliegt de tijd....! Hij wil niet meer liggen dus probeert te gaan zitten in wipstoel, maxi cosi e.d. maar rollen kan hij weer niet... Vorige week zijn we naar Sophia kinderzh. in Rotterdam geweest, ik ben drager van een stofwisselingsziekte en Tygo had wat symptomen dus werd nu getest... vandaag krijg ik de 1e uitslag... spannend dus!

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    De wipper vind hij helemaal geweldig! haha morgen gaan we even lang de dokter.. Liam trilt heel veel.. dan houd hem gewoon wakker als hij wil slapen.. zijn vader had dit ook dus even navragen..

@noatje; Ik hoop dat alles goed is met Tygo..

Groetjuhs

10. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Hey meiden

Ja het is inderdaad een vreemd idee dat mijn carrière van zwangeren/bevallen :p gewoon bijna ten einde is.. Enerzijds kan ik er niet rouwig om zijn; ik wil mijn lijf terug (ok, eerst die BV nog) en de fysieke ongemakken, daar ben ik zo langzamerhand ook wel klaar mee eigenlijk. Maar anderzijds; nooit die schopjes meer, voor de allerlaatste keer zo'n klein hoopje kind groot mogen brengen........... Dubbel allemaal..

Bij de VK gister was alles goed, as always.. Ze schat ons manneke op zo'n 6,5 pond en noemde hem een 'rank fijn manneke', al hecht ik er weinig waarde aan. :p Dariënne werd door de VK immers 8,5 pond geschat en ze was 6,5 pond, en Yashyra werd 8 pond geschat en was 6 pond.. Nou mag ik toch aannemen dat zoonlief geen 4,5 pond is :confused: maar een paar grammetjes minder vind ik niet erg hoor hahaha wat er niet in zit hoeft er immers ook niet uit! :)

Enveloppen voor de geboortekaartjes zijn allemaal geschreven (applaus! :) ) en ik ga vanmiddag mijn ziekenhuistasje klaarmaken. En als dat gebeurd is................ Heb ik echt NIKS meer te doen! :confused: Dan is het afwachten!

Wel een enorm slechte nacht weer gehad trouwens; Naeyyssa werd om 2:00 ineens wakker! :( JANKEN, echt niet normaal! Robert heeft een dik half uur bij haar gezeten in de hoop dat ze weer in slaap zou vallen, maar dat vond ze iets te mooi, papa op d'r kamer. Duss ging het janken vrolijk verder toen papa weer naar bed wilde gaan! :( Uiteindelijk hebben we haar maar bij ons in bed gelegd al druist dat volledig tegen al onze principes in. Dan denk je, nou vooruit, slapen dan maar. NOU MOOI NIET! :) Naeyyssa wilde liever spelen en kletsen! :) We zeiden al tegen haar: "Ga nou niet gezellig doen, we hebben nu even een hekel aan je!" hahahaha! :) Maar achja, we hebben gewoon maar even met haar gedold en tegen 4:15 hebben we haar weer in d'r eigen bed gelegd.. Godzijdank ging ze toen wel slapen! Maar wat zijn we moe vandaag................ :p

@ Mandy, Vince gaat lekker hoor ik al! :) Goed zeven maanden oud, berg je maar, zoals ik het nu hoor gaat die kleine vent straks kruipend je huisje onveilig maken! :p

@ Mariss, beval maar op 11 juli :) dat is mijn trouwdag!

@ Sascha, jeetje, ik duim dat alles gewoon lekker in orde is met Tygo! Om welke stofwisselingsziekte gaat het?

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @miracle ja ik krijg in de flat niet meer opgeruimd overal rotzooi en zo maar goed hopelijk kunnen we over 2 weken al over en dan hier alles opknappen.

@daya wat un mooie namen voor die meiden van je...hoe spreek je ze eigenlijk uit??

12. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    @ Dimmel

Dariënne is als Daniëlle maar dan met een R en twee N'en :p
    Yashyra is JaaSJIEraa
    Naeyyssa is NeeJIEsaa

Als je 't eenmaal weet is 't vrij logisch! ;)

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Glycogeenstapelingsziekte type IX.... er is goed mee te leven dat wel, beter dan een hoop stofwisselingsziekte waarvan een hoop met de dood als gevolg :(

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Liam heeft waarschijnlijk een super snelle stofwisseling.. die heeft hij van zijn vader.. na een half uur tot een uur na de voeding heeft Liam het al verteerd en kan hij al weer eten... Dat is nog niet zo heel erg maar het wel is heel lastig..

15. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Heb ff gegoogled en inderdaad GELUKKIG is het niet een 'ernstige' aandoening! Behandeling in de meeste gevallen niet nodig zag ik, dat scheelt. Maar als de symptomen nou zo heftig worden dan behandeling wél nodig is? Wat is die behandeling dan? Toediening van een chemische vorm van dat enzym zodat 't glycogeen alsnog afgebroken wordt ofzo?

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Mijn zusjes "hebben"het en ben er dus wel mee bekend, het is belangrijk dat hij op tijd eet, en niet teveel suiker en vet eet (een dieet dus)

Het zou voor nu betekenen, dat ik om de 2,5/3 uur zou moeten gaan voeden (ook 's nachts) en in het ergste geval dat hij 's nacht sondevoeding zou krijgen.

Een griepje is voor hem wel erg gevaarlijk dan, en dan is het vaak opname in ZH, maar hoe ouder hoe beter het zal gaan.

17. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    @ noatje: ik hoop dat het dan meevalt!

@ DaYa: spannend, die laatste dagen. En waarom kinderen toch bedenken dat ze kunnen gaan spelen als ze bij papa en mama in bed zitten is me een raadsel. Modue doet het hier ook, grrr.
    Maar heel veel succes, ook met het slapen en hopelijk geen wakkere kinderen meer 's nachts tot half mei :).

@ Miracle08 en Cossy: leuke foto's! Zo te zien is het gezellig geweest.

Modue heeft zn prikjes weer gehad. Brullen bij het CB. Hij wilde niet met de blokjes spelen, haha. Maar het viel me mee, geen commentaar dit keer op onze manier van opvoeden, vitamines (niet) geven en dergelijke. Volgende keer een vragenlijst invullen :(
    We zijn hier wel aan het denken of we Modue een allergietest laten doen. Hij heeft exceem en een aardig zware hormoonzalf, maar eergisteren kreeg hij spontaan galbulten van het eten, in zijn gezicht en op zijn handjes... Ik baal ervan, had zo gehoopt dat hij niet mijn allergie-genen had gekregen. Even afwachten dus of er vaker zulke reacties komen :(

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hahaa dan moet iknou bevallen op de dagen:
    5,6,9,10, 11 of 12 juli..
    Zie je maar net dan beval ik er tussen in op de 7e :p :)

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier heeft net de KA gebeld... vroeger dan afgesproken maar dat is niet zo erg! De bloedwaardes zagen er vrij normaal uit, urine konden ze nog niet controleren, als die afweikend is hoor ik he volgende week. We moet ik de dieetiste bellen omdat ze zich wel zorgen maken omdat hij fladdert of ze suikers normaal zijn... het lijkt er dus op of hij niks heeft!

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Mariss: Heb ik er nog eentje voor je :) 15 juli is mijnhubje jarig ;)

Noatje: Dat klinkt dan toch als goed nieuws !

@ Momae: He bah wat vervelend voor modue ! Lijkt me ook totaal geen pretje voor z'n klein mannetje. Laten wehopen dat die test dan iets uitwijzen en hij eraan geholpen kan worden.

Deel Deze Pagina