Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey meiden !

Ben ik ook weer ! !

Hoe gaat het hier ?? Jullie hebben zoveel gekletst als je niet erg vind ga ik dat nie terug lezen... * Bloost *

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee allemaal!

hoe isset hier?

hier gaat het lekker, net de 20 weken echo gehad en het was helemaal leuk!

alles zag er goed uit (geen open ruggetje/gehemelte/hartkamers voor zover ze kon zien) en ook de lengte's vh hoofdje/beentjes enzo waren perfect, alleen een dik buikje hihi die loopt bijna een week voor :D zon schatje!

en nog steeds een meissie!

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Gien: Wat fijn om te lezen dat alles goed is met jullie kleine meisje !!

Alweer over de helft , gaat snel he..

Hier gaat alles rustig , hubje is vandaag jarig.. Geen feest hoor vieren we zaterdag pas ;)

Jaimy doe het ook lekker , ze heeft nu inmiddels 4 tandjes zegt Papa , Bah , Ja en He!?
    En tijgerd het hele huis door :D

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ miracle; jah ben ook helemaal verliefd hihhi! nu gaat het idd een stuk sneller hoor!

gefeliciteerd met je mannetje en leuk dat jaimy lekker begint met kletsen ;) ook alweer zowat een jaar ofniet...

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja nu gaat het idd nog lekker snel , weet ik nog goed van me eigen zwangerschap. En zo tegen de 30wk gaat het ineens langzaam en tegen de 37wk nog langzamer voor je gevoel.

bijna nog 2 maandjes en dan word ze 1 :D Gaat veelste vlug ineens soms...

Dankjewel voor de felicitatie :D

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    dat geloof ik ja...

maar gelukkig hebben we een huisje (zo goed als zeker) gekocht en daar moet nog een hoop aangebeuren vanaf september dus dan vliegt de tijd ;) en nog lekker op vakantie!

ga jij nog op vakantie?

ja wel leuk he, kun je je al voorstellen dat ze zometeen loopt... :$ pff haha

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh gefeliciteerd met jullie huisje ! !

Ja dan ben je idd lekker bezig met opknappen verven e.d dus dan vliegt de tijd wel.
    En ook nog lekker op vakantie , waar ga je naar toe ?

Wij gaan wel op vakantie maar pas na het seizoen ;) Is het lekker rustig en ook goedkoper en dan gan we gewoon een midweek weg.

Volgend jaar gaan we misschien naar het buitenland en het jaar daarop ga ik met me moeder ( als alles goed verloopt) naar Amerika :D Maar dat duurd nog ff :D

Hubje heeft volgende week 3 weken vrij en dan gaan we lekker uitstapjes maken e.d.

Pfff , lopen ajb nog niet :p ze komt nu al overal waar ze niet mag komen , LOL

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    lekker toch met je gezinnetje er op uit!

wij gaan over drieenhalve week een weekje weg, gewoon in nederland hoor ;) gweoon ff lekker weg... zinin!

wouw naar amerika.. durf je wel te vliegen??? brrrr

nee idd als ze nu al een lekker handenbindertje is :D dan word het wat als ze gaat lopen.. dan zijn ze meteen weer zo grooot zucht...

ps voor de geinteresseerden, foto's in mn album :D

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja heerlijk is dat he , ff der lekker uit :D

Uhm.. ik weet eigenlijk niet of ik durf te vliegen heb het nog nooit gedaan dus het zou bang zijn voor het onbekende.. Maar ik ga er voor een goeie reden heen dus daar zet ik me tegen die tijd wel overheen ;)

Ja dan worden ze echt ineens groot en ze gaat nou al zo hard.. Als ik soms pasgeborene zie dan denk ik "Jeetje meis ! zo klein was jij ook ! " Ik kanme dat ook helemaal niet meer voorstellen dat ze z'n klein frummeltje is geweest..
    Ze mag het voor mij nog even bij het tijgeren houden ;)

Heb je foto's gekeken , leuk ! ! ! !

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer..!
    Sorry dat ik zo lang niks meer van mij heb laten horen! (schaam schaam) :)
    Vraag me niet waarom, want dat weet ik niet :p
    Hoop dat jullie het mij vergeven? :(

Hoe gaat het hier met jullie allemaal?

Met mij gaat het nu weer goed..op de erge steken in mijn borsten na.
    Ik heb sinds zondag namelijk borstontsteking en had daar ook een fikse koorts bij..39 graden..
    Voelde me echt zwaar belabberd..
    Gelukkig gaat het nu dankzij AB weer wat beter...Koorts is nu helemaal weg, maar heb nog wel steken in mijn borst..Hoop dat dat snel weg gaat..
    Ik gaf bv, naja ik kolfde het af en gaf het in een flesje,
    want Chanell was een beetje te lui om het opgang de drinken ;)
    En ik deed het ook omdat ik dan zeker wist hoeveel ze dan binnenkreeg,
    want toen met die hele warme dagen dronk ze niet voldoende uit de borst
    en plaste ze bijna niet meer..
    Dus dat hele afkolf-gedoe hoef ik niet meer te doen..
    Ik ben nu volledig overgestapt op kv..Heb het nou echt wel gehad met bv..
    Ze heeft 3 weken bv gehad..Heb me best gedaan..en meer dan me best kan ik niet doen..:)
    Op kv doet ze het prima..Ze heeft er geen moeite mee..
    Chanell maakt het verder ook prima..Ze groeit als kool..:p
    Ze woog vanochtend met kleding aan 4.6 kilo..
    27 juli moet ik voor het eerst naar de cb, dus ben beniewd hoelang ze is..hihi

Zo heb me zegje weer gedaan! ;)

Liefs Marisss

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Tjee het lijkt wel of ik iedereen heb weggejaagd ofzoiets :(

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey hey ! ! !

Mariss: he wat vervelend dat je een BO hebt.. Vind je het nu niet jammer dat je gestopt bent ? Gelukkig doet ze het ook goed op FV ;)

Hoe gaat het verder met je ? Al weer een beetje hersteld van de bevalling ? Hoe verliep die trouwens ?

Zo hier gaat het ook rustig , we hebben het waruhmmmm ! !

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Miracle:
    Eerlijk gezegt vind ik het he-le-maaal niet jammer van de borstvoeding..:p
    Had er zo'n hekel aan eerst moest ik met zo'n tepelhoedje anders kon de de tepel niet te pakken krijgen..Nou dan mepte ze die er weer af..grr kriegel werd ik ervan..en dat kolven is ook geen lol aan..Had ze honger moest je eerst 20 minuten kolven..En dan ligt Chanell weer te slapen en wil ze niet meer drinken..
    Nee ik mis het totaal niet :p

Verder gaat het goed met me de bevalling is prima verlopen..
    Ik zal mijn bevallingsverhaal hier even neer zetten..
    Voor degene die het willen lezen ;)

Jaaa ik zweet me hier de apelaserus..Niks aan bah!

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Kijk dit is mijn bevallingsverhaal..

Ik lag nog op bed en om half 9 's ochtends voelde ik ineens iets knappen in mijn buik
    (net alsof er een ballon kapot knapte).
    Ik deed mijn ogen open en dacht verrek dat kunnen mijn vliezen wel eens zijn! :$
    Dus ik meteen uit bed gesprongen en ja hoor: Plons! (niet zo veel gelukkig)
    Me vriend dacht dat de hond op onze kamer stond te plassen haha.
    Ik riep hem en zei "mijn vliezen zijn gebroken!!" Dus me vriend gelijk klaarwakker.
    Ik riep daarna: Ik durf niet meer!! Ik ben bang..( hahaa)
    Dus ben ik ook meteen weer op bed gaan liggen met handdoeken,
    omdat de baby nog niet helemaal ingedaald lag.
    Dus me vriend heeft de verloskundige opgebelt..die op dat moment bij een andere bevalling was..
    Hoorde ook een vrouw op de achtergrond keihard gillen :$ Nou lekker dacht ik dan..
    Staat mij ook te wachten..
    Uur later kwam de verloskundige en had nog niet gevoeld hoeveel ontsluiting ik had vanwege infectie gevaar. Maar Chanell was al wel ingedaald gelukkig..dus kon gewoon lopen enzo..:D
    Dus de verloskundige ging weer weg en om half 11 kreeg ik een beetje last van krampjes..
    Toen het 3 uur was kreeg ik ineens hele erge krampen die ik echt weg moest puffen..
    Nou toen is me zus nog even langs gekomen om te kijken hoe het met me was..
    (die had ook al de hele ochtend lopen janken van de spanning) :p
    Toen ze dat vertelde begon ze weer..
    Nou toen begon ik ook nog en toen hebben we samen nog even lopen janken haha ;)
    Me zus ging weg dus toen kreeg ik echt super veel pijn..wist niet hoe ik zitten moest..Dus weer de verloskundige gebelt..Die zei dat dit nog het begin was :$ Was inmiddels 4 uur.
    Om kwart voor 5 kreeg ik ineens een erge druk net alsof ik moest poepen..
    Dus ik naar de wc haha..Toen kreeg ik persdrangen en heb ik 2 keer geperst
    (kon het echt niet meer tegenhouden)
    Dus ik daarna meteen naar boven toe heb me omgekleed en ben op bed gaan liggen..
    En schreeuwde naar men vriend (die net aan het eten was) bel de verloskundige maar, ik moet persen!
    Nou de verloskundige gebelt en ze was er gelukkig binnen 5 minuten! :D
    Ze ging meteen voelen of ik al ontsluiting had..en tot haar grootste verbazing voelde ze het hoofdje al! Dus mocht meteen beginnen met persen..het was toen 5 uur..
    Ik had zoveel pijn dus ik smeekte de hele tijd om een keizersnede! :p Haha
    Het was kwart voor 6 toen onze Chanell werd geboren..
    Ik was niet uitgescheurt of ingeknipt, had alleen opervlakkige huidscheurtjes..:D
    Ze vonden dat ik het super goed gedaan had..Ik heb ook niet zo hard lopen gillen en schreeuwen..
    Ook vonden ze dat ik me erg rustig had gehouden.

Nou dit was mijn bevallingsverhaal. Heb ook niet zo lang verhaal omdat het heel snel is gegaan hahaa..:D

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden,

@ miracle; ja idd bang voor het onbekende.. pff maar je hoort nou zo veel dat die dingen neerstorten.. nix aan! :$ :D

@ marisss; heb ff je album gekeken wat een knapperd joh! egt een lekker grietje! genieten zeker? ik kan ok echt niet wachten... :)

ben benieuwd naar je bevallingsverhaal...

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh , nee op die manier is het idd geen pretje om te geven.

Jaaaa , ik wil je verhaal wel lezen :D ik lees zelfs de mijne nog z'n 5x per week :p

Ja tis hier echt warm Jaimy heeft er ook last van.. Ze moet eigenlijk slapen maar het lukt der gewoon niet. Ze is helemaal bezweet en klef en rkijgt der draai ook niet gevonden.

Heb der al in de rompertje zonder dekentjes in bedje gelegd met het raam een heel klein stukje open , en nu hopen dat ze snel slaapt.. Ze is helemaal op van de slaap ..

17. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hahaha lekker dan die gillende vrouw.. dan denk je idd wat komt er nog allemaal....

nou wel lekker hoor als het een beetje opschiet lijkt me.. dus het is je wel meegevallen dan?

heerlijk joh!

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Gien: ja dat is ook zo , maar ik denk dan zovan.. Een auto ongeluk is ook zo gebeurd...
    Ik probeer me er ook niet druk om te maken al zou het wel ff spannend worden , ook aangezien ik dan alleen met moeder ga en Jaimy dus bij hubje blijft en mijn broertjes en zusje bij me Papa..

LOL , gelukkig hoef ik me daar nu nog niet te druk om te maken , vliegreisje naar Amerika ( Californië ) is best duur dus daar moeten we eerst flink voor sparen..

Maris: Klinkt idd als een soepele bevalling !

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @gien
    Jaa ik geniet echt volop van kleine Chanell..:D
    Kan haar de hele dag wel vasthouden en de hele tijd naar haar zitten kijken..:p

Die gillende vrouw was echt erg ja...haha
    De bevalling is op de pijn na echt meegevallen..:D
    Hoop echt dat je net zo'n bevalling krijgt als mij ;)

@miracle..
    Slaapt ze nu wel met alleen het rompertje aan?
    Niks aan he als ze zo zweten..Tenminste dat vind ik niet..

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mariss: Ja ze heeft vanacht geslapen in alleen haar rompertje , was veelste warm.. Vanacht even kijken tis nu nog best warm..

Ja vind er ook echt geen reet aan als het zo warmm is , Jaimy is vanacht 4x wakker geweest van de warmte !

Deel Deze Pagina