Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey heey,

Ja leuk he!!! Liam is iets jonger dan Jayden maar kan oowk al zow ongelovelijk ondeugend zijn,, hij draait het hele bed door :p laat hem lekker zow liggen,, hij heeft een slaapzakje sinds aan dus laat maar mooi draaien :p

Omrollen in de box is oowk leuk,, van buik naar rug en rug naar buik,, nou jah is nu een laag pitje maar owkey :p

Srry schema 5 maand hier nog niet van toepassing :)

Liefsz

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    het schema van 5mnd dat weet ik niet meer poeh is alweer een tijdje geleden erg he!
    Diego zwaait nu af en toe terug en gaat van zijn buik ligstand zitten echt geweldig om te zien....
    Hij is nu wel wat verkouden loopneus maar gelukkig geen koorts!

3. THbaby

THbaby Niet meer actief

jullie hebben ook allemaal vakantie zie ik haha

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    haha jah zow stil is het hier he ;)
    Hoe is het met jou dan?

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meiden !

Hier is hubjes vakantie alweer bijna om , maandag weer werken voor hem..

Hier gaat alles zijn gangetje , Jaimy trekt zich sinds een paar dagen op tot staan !!! Dus staan doet ze zoiezo op haar verjaardag :D Nu nog los lopen :p Gemene ikke he :D

Ik heb even wat minder nieuws vanuit Cossy's kant..

Ze heeft gistere een miskraam gehad terwijl ze zelf niet wist dat ze zwanger was..
    Vanmiddag is de VK langs geweest en heeft ze even naar Cossy en het babytje gekeken.. Ze bleek al 16 weekjes zwanger te zijn en het is een jongetje..
    Ze gaan vandaag naar het ziekenhuis om haar even goed te onderzoeken en ze gaan ook de kleine onderzoeken en kijken wat er nou precies mis is gegaan..

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    aaaaah neej dat meen je niet!?!?! dat is ongelovelijk klote en oneerlijk zeg!!
    cossy heel veel sterkte toegewenst!!
    Hopelijk kunnen ze vinden wat er mis is gegaan,,

@miracle; haha nu nog los lopen ;) haha even oefenen nog en wie weet :)

Liefsz :)

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @cossy
    Ach meid wat klote zeg!!! :(
    Ik wil je even heel veel sterkte wensen.!

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

#2588 THbaby, 14 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2009
    wat een shit nieuws zeg van cossy! ik wordt er gewoon verdrietig van. jeetje wat moet dat erg zijn zeg. ik vond 't bij mij al erg maar dat is nog veel erger. en ze konden dus ook zien dat het een jongetje was geweest. :( hoe kwam ze erachter dan dat ze zwanger was? verder niks gemerkt als bloedverlies dus miskraam?
    ik wens haar heel erg veel sterkte toe!

humbly: met mij gaat het wel best goed. hoopte deze maand stiekem toch zwanger te zijn ook al zijn we eigelijk niet bezig na mijn miskraam maar we doen alleen maar met condoom en dus op me vruchtbare dag niet gedaan dus ik had hoop. helaas is 't niet gelukt ;) we gaan er waarschijnlijk in dec. weer voor maar ik hoop stiekem dat het eerder lukt. ik heb altijd al jong kinderen gewilt en toen was ik dus zwanger, hartstikke blij natuurlijk maar toen het fout ging wou vriendlief toch wachten totdat ik klaar was met school. dat is volgend jaar april/mei. dus
    maar nu wil ik het natuurlijk toch wel heel erg graag dat snap je ;)
    maar gaat alles goed met jou en kleine liam?

chamaro: ik heb trouwens al eens eerder je foto's bekeken van kleine chanell maar das echt een knappert zeg!! echt een mooi meisje :) doet ze 't goed?

xx

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @wonder
    Ja lekkerding he! :p Vind haar bolle wangetjes zoo schattig ;)
    Ze doet het heel goed..SLaapt mooi door 's nachts..drinkt goed..Ze is heel vaak vrolijk en dan lacht ze maar z'on geluidje erbij "aaaaah" ;)

Ik zie dat je 2 dagen overtijd bent..!
    Heb je al getest? of wacht je gewoon af?
    Spannend zeg. ;)
    Wat denk je zelf?

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    @wonder; jah hier gaat het super! vandaag eerste groente hap gegeven en het zit er nog in,,,, afkloppen!! (hij heeft erge reflux ) om half 8 in bad geweest en net in bed en het is nog stil boven dusss misschien slaapt hij al :)
    Morgen om 8 uur maak ik hem weer wakker,,

Hier is Liam verwekt in de maand juli waar mijn ex en ik maar 1 keer geklust hebben dus wie weet :) we waren er toen niet echt meer meej bezig en ja positief dus wie weet ;) misschien veranderd je vriend nog wel van gedachten :) positief denken!

Liefsz :)

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
  12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden,

hoe isset hier,? ben een poosje niet geweest want was lekker op vakantie :D

hier gaat alles goed, de kleine meid groeit goed en ik voel haar iedere dag bewegen.. lekker wijffie :D (ben helemaal verlieft..)

@ cossy; meid wat verschrikkelijk joh.. je wist dus niet dat je zwanger was, heel erg meid, hoop dat je het een plekje kan geven en vind het heel mooi dat jullie hem gaan begraven op een plek die goed voelt...

liefs gien

13. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames! Zie dat jullie het bericht inmiddels hadden gevonden. :) Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Het gaat nu wel weer een beetje beter met me, heb wel nog van die buien dat ik me echt klote voel, maar nu voel ik me in ieder geval ook soms weer vrolijk. Ach, het zal wel zijn tijd nodig hebben...

Groetjes xxx

14. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee cossy

ik zie dat je jullie mannetje een hele mooie naam hebt gegeven. Sem. hoop dat je het beetje bij beetje een plekje kunt gaan geven, is echt rot wat je hebt meegemaakt, eigelijk niet in woorden uit te drukken.

even iets positievers hoe gaat het met kleine Vince? hij wordt al weer bijna 1 jaar. wat een mijlpaal!

jaimy net ietsjes eerder jarig, ook al weer 1 jaar. raar als je dan terug leest dat jullie nog zwanger waren zeg haha

xxx

15. 4days

4days Niet meer actief

Heey, jah dat is wel erg leuk inderdaad, verheug mij al op zijn eerste verjaardag!! :D We hebben ook al een mooie taart besteld! (die van de foto) En natuurlijk een klein meptaartje voor Vince. ;)

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    cossy mooie taart!

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Cossy Mooie taart meis !! Wat worden onze beebs alweer groot he... Nog 27 dagen en dan word er hier eentje 1 en 4 daagjes daarna word Vince ook 1.. Gaat echt hard...

Wwonder Hoe gaat het bij jullie ?? Wanneer is je nod deze maand ?

Vind het soms ook raar om terug te lezen toen we nog zwanger waren maar vind het wel heel mooi en geeft ook de nodige emoties...
    Het gevoel van toen komt dan ook echt weer ff terug , heerlijk is dat.

Queen Over iets meer als 2 weekjes word Kyani ook 1 !!! Spannend he of niet ??

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    miracle, ja is echt wel spannend :D ik kijk er ook erg naar uit :D en hoop dat alles naar wens verloopt.
    Er komen ook meer mensen dan verwacht :D
    Maar wordt zekers gezellig ;)

19. THbaby

THbaby Niet meer actief

cossy wat een mooie taart zeg! Vince is echt een mooi menneke als ik op je hyves kijk ;)

miracle: mijn nod is 12 september. we gaan er nu nog niet echt voor maar rond november pas voor de echtes. al ben ik er wel heeel erg mee bezig ;)
    ik had pas niks te doen en was toen stukjes terug aan 't lezen. echt leuk om te lezen hoor!
    en jaimy is ook echt een knapperd!

ooh queen kyani is ook een heel mooi meisje!!

ik weet niet maar vind al de baby's van dit forum mooi! en ik vind echt niet iedere baby/kindje mooi wat ik zie. toch wel apart dat ze hier dan wel weer allemaal maar dan ook echt allemaal even knap zijn ;)

hoe gaat het trouwens met dat meisje die op die boot woonde. lees er allang niks meer van.

xxx

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

ik geloof dat ze verena ofzoiets heette maar dat weet ik niet meer.

ben nu trouwens ook wel benieuwd hoe het met slagroomtoetje gaat. en dayenne heeft ook al even niet meer gepost.

xxx

Deel Deze Pagina