Queen ohh haha , dat gaat dus een drukke verjaardag worden dan. Zal ze ook wel lekker verwend worden Wwonder haha , ja ik lees soms ook wel eens terug als ik niks te doen heb , blijft leuk om te lezen. Oke dus nu even rust ingelast.. Snap het wel hoor dat je er toch wel mee bezig bent ookal ga je pas vanaf november voor het echie. Wij hebben ons ook voorgenomen dat als we voor de 2de gaan er net als Jaimy niet bewust mee bezig te zijn , dus het gewoon lekker op ons af laten komen en niet bewust gaan klussen e.d Al denk ik wel dat ik er toch ook bewust dan mee bezig ga zijn , dat doe je toch wel Meisje die woont op een boot... Kan even niet de link leggen wie dat is...
wwonder09, kyani is idd een mooi meisje ben ok super trots op haar miracle, ja klopt idd. had neit verwacht maar ja is ook wel heel gezellig
ja die heette verena geloof ik en die hadden een boot. daar woonde die op. zo'n werkboot zeg maar haha. ik weet zo even niet meer hoe haar dochtertje heette maar weet dus nog wel dat ze een dochtertje had. ja ik denk ook dat je er dan toch wel mee bezig bent. maar je bedoelt gewoon zonder temperaturen en ovulatietestjes enzo haha wanneer gaan jullie voor de 2e of weet je dan nog niet? xx
ik weet nog wel hoe haar dochtertje heet. dayenne heette ze. weet je 't dan weer? moeder verena en dochter dayenne
Hmmm , gaat nog steeds geen belletje rinkelen.... Misschien straks een keer terug lezen misschien dat ik het dan weer weet. Wij hebben helemaal nikls gedaan aan temperaturen en ovu testen,, Weet niet eens hoe dat werkt * Bloost * Ik ben in okt. 2007 gestopt met de pil en in dec. 07 telde we aan... Ik ben zeer vruchtbaar als ik geen anticonceptie gebruik dus dat is wel een voordeel maar soms baal ik er wel van als ik zie hoeveel moeite sommige mensen moeten doen.. We hoopten eind dit jaar voor een 2de te kunnen gaan maar heleaas hebben we dat door omstandigeheden moeten uitstellen tot volgende jaar. Ik hoop nu dat we er halverwege volgend jaar voor kunnen gaan , ik hoop stiekem eigenlijk nog eerder maar daar ga ik gezien de situatie niet van uit.
Miracle & Queen -> Jaaa echt nog heel even he!! Eerst Kyani en dan even later Jaimy en Vince... Dan hebben we gewoon geen baby meer!!! Wel een vreemde gedachte... Miracle -> Jah dat heb ik ook heel erg, als ik terug lees van mijn zwangerschap, dan komt dat gevoel weer helemaal terug. Echt een bijzonder gevoel vind ik dat, haast magisch. Ben ook zo blij dat ik een zwangerschaps-plakboek heb! Zou het ook echt super jammer vinden als ik nu al zeker wist nooit meer zwanger te worden. Wwonder -> Ik hoop dat wij er rond november ook weer voor gaan! Het ligt vooral aan mijn vriend... Voor hetzelfde geld wil hij weer een paar jaar wachten... Zou wel erg leuk zijn om weer samen met iemand hier zwanger te zijn!! Met de meisje op de boot (hihi) ging het goed de laatste keer dat ik haar sprak. Is inmiddels ook weer even geleden, maar ik denk minder lang geleden dan dat ze hier kwam. Met slagroomtoetje is volgens mij ook alles goed, die sprak ik ook laatst nog eens. En Dayenne, tsja op haar hyves staan in ieder geval geen vreemde dingen. Vruchtbaarheid -> Zo ken ik er nog een paar... Bij de eerste hadden we die maand 1 keer sex en was ik ondanks il toch zwanger, bij de 2e hadden we die maand 2 keer sex en was ik ondanks ontzwangeren en volledige borstvoeding toch zwanger.... *zucht*
vruchtbaarheid, ik zou ook wel erg vruchtbaar zijn denk ik... je wordt namelijk neit zomaar door de pil heen zwnager
cossy, ja zekers gaat zo snel he. Eerste jaar is voorbij gevlogen! wel jamemr maar ja elke leeftijd heeft zo zijn charme enzo blijven we geneiten
Jah daar heb je helemaal gelijk in! En ik vind eigenlijk ook niets schattiger dan zo'n klein kindje wat net kan lopen en lekker heen en weer waggelt, hahaha!
Jaa , dat is ook een heerlijk gezicht he Z'n klein pamperkontje op die kleine korte beentje want vooruit je waggelt , haha heerlijk ! Oeii ben benieuwd mijn mannetje gaat voor mij straks mijn fietstoeltje ophalen Heb gistere middag geboden op en bobike fietstoeltje met windscherm en bevestigingsblok , voor 25,- mag ik hem vandaag op komen halen
@ miracle/cossy/queen; nou zeg het gaat echt hard ofniet! alweer bijna 1 jaar leuk hoor! @ vruchtbaarheid; hier niet egt denderend.. heeft 17 maanden geduurd bij dit kleine meisje (wel met 10 maanden een mk) maar hoop dat na de bevalling mijn lichaam zelf weer weet hoe het moet @ ego; hier vanacht bijna niet geslapen.. had zulke krampen.. gewoon steken zegmaar maar dan zo erg dat ik echt dacht : zou de kleine er geen last van hebben... ik kon ook niet goed naar de wc dus het zouden mn darmen kunne zijn geweest want voor oefen weeen lijkt het me een beetje vroeg! wat een gedoe!
Gien, hmm kan toch best wel hoor, sommigen hebben er al vroeg last van. Hou het wel maar in de gaten, als het te heftig wordt beter vk bellen!!! Kan ze controleren of de bevalling niet te vroeg begint. Trouwens, de weeen voelden bij mij precies aan als ongetseldheid in het begin, en dan steeds pijnlijker. Dus ik denk eigenlijk dat die steken eerder je darmen ofzo zijn.
Gien Ja gaat zeker hard ! Bij jou schiet het ook aardig op , je gaat alweer richting de 30 weekjes ! Bij twijfel altijd de VK bellen maar echte weeen lijken me het niet zijn. Misschien harde buiken die kreeg ik ook al vanaf dat moment , en dan voornamelijk als ik me veelste druk maakte/bezig was of te veel inspande. Even in de gaten houden...
thanx meiden! was toch wel geschrokken maar gister was het weer normaal (beetje spierpijn in de buik) maar verder niet! verder is het hier heerlijk weer.. super! ga zo lekker ff genieten.. @ miracle; idd joh nog maar 14 weekjes.. en eerst nog ff verhuizen dus dan gaat de tijd helemaal hard.. ik vind nie erg hahaha @ cossy; hoe gaat het met je? sleept vince je er een beetje doorheen? nogmaals sterkte meid en ik vind het goed dat jullie hem een naam hebben gegeven, dat helpt denk ik wel in het verwerkingsproces... liefs gien