Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    trouwens wie van jullie heeft een 3d echo laten maken?

wij gaan zaterdag (mannetje moeders en ik) en ik vind het zooo spannend.. lijkt me echt gaaf om haar gezichtje enzo al te zien.. (zwijmel) hahaha

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Als er wijzingen zijn die op de lijst moeten worden aangepast kun je een PB sturen naar Miracle08 en Humbly89 ( Naam is aanklikbaar ! )
    De lijst zal dan worden aangepast en zo komt er ook geen verwarring van een nieuwe lijst met een oude lijst !

NOD

AGENDA

27-08-2009 Miracle08 met Jaimy naar het CB Prikjes deel 4
    18-08-2009 Chamaro met Chanell naar het CB Prikjes deel 1
    07-09-2009 Kyani wordt 1 jaar !!
    19-09-2009 Jaimy Wordt 1 jaar !!
    22-09-2009 Dimmel met Diego naar het CB
    22-09-2009 Humbly met Liam naar het CB
    23-09-2009 Vince wordt 1 jaar !!

BEVALDATA

19-08-2009 Slagroomtoetje -> Geslacht geheim
    15-09-2009 Eerised90 -> Geslacht onbekend
    01-12-2009 gien -> Meisje

BEVALLEN

08-06-2004 MamaEsther -> Dariënne
    17-09-2006 MamaEsther -> Yashyra
    20-03-2007 Ranjeewha -> Sam
    26-09-2007 Celinaaa -> Sil
    29-09-2007 MamaEsther -> Naeyyssa
    24-01-2008 Momae -> Modue
    07-09-2008 Queen -> Kyani
    19-09-2008 Miracle08 -> Jaimy
    23-09-2008 Cossy -> Vince
    30-11-2008 Noatje -> Tygo
    02-12-2008 Dimmel -> Diego
    04-12-2008 Ranjeewha -> Revi
    17-12-2008 bengeltje86 -> Julian
    11-02-2009 Dayenne -> Naomi
    06-03-2009 Leeuw89 -> Jayden
    21-03-2009 Humbly89 -> Liam
    21-05-2009 MamaEsther -> Chaevynn
    27-05-2009 Shirley17 -> Kiano Damien
    21-06-2009 Chamaro -> Chanell
    Datum onbekend Celinaa -> Geslacht ook onbekend

Ons baby gewichtenlijstje:

07-09-08 -> Kyani Gewicht bij geboorte: 3320gr en 49cm. Gewicht nu: 8290gr en 71cm.
    19-09-2008 -> Jaimy Martina Gewicht bij geboorte: 2980gr en 49cm. Gewicht nu: 8240gr en 71,5cm.
    02-12-2008 -> Diego Gewicht bij geboorte: 4070gr en 51cm. Gewicht nu: 9510gr en 68.5cm.
    21-03-2009 -> Liam Daniël Gewicht bij geboorte: 3400gr en 50cm. Gewicht nu: 7190gr en 65 cm.
    21-05-2008 -> Chaevynn Richard Henri Gewicht bij geboorte: 3335gr en 50cm. Gewicht nu: 5260gr en 57.5cm.
    21-06-2009 -> Chanell Gewicht bijgeboorte: 3620gr en 50cm. Gewicht nu: 4855gr en 54cm.

Even de lijst een keer naar voren halen

Iemand als iets vernomen van Slagroomtoetje ? Of ze al bevallen is of niet ?

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik heb een 3D echo laten maken met 26-27 wk :D
    Was heel mooi alleen besloot Jaimy heel eigenwijs om haar gezichtje absoluut niet te laten zien :p

4. THbaby

THbaby Niet meer actief

ik heb al weer even niks van slagroomtoetje gehoord of gelezen.

nog even over ovulatietesten of temperaturen. daar weet ik wel wat vanaf maar dat weten jullie denk ik ook wel, ookal heb je je er niet in verdiept. het werkt namelijk zo simpel ;)

vruchtbaarheid: dan doe ik met jullie mee want ik ben ook door de pil heen zwanger geworden. alleen toen hebben ze wel gezegt omdat ik een gekantelde baarmoeder heb dat het misschien toch moeilijk gaat worden. ik slik sinds mijn 16e de pil en pas op m'n 19e zwanger geraakt, door de pil heen. maargoed dat zien we dan wel weer.

cossy: hoop voor jou dat jullie er in november ook voor gaan. lijkt me idd wel leuk om samen met iemand hier zwanger te zijn!
    wie weet ;)

xx

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    gien ja heb ik ok laten maken met 34weken :D
    alleen werkte kyani neit mee :p

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ queen/miracle; oww... daar ben ik dus ook bang voor hahaha vorige keren wilde ze ook niet stilliggen dus ik ben benieuwd.... trouwens heel stom maar ik ben toch telkens bang dat ze gaan zeggen jongen, niet dat dat niet leuk is! maar snapje, dat het ineens toch wat anders blijkt te zijn... ieeehh..

@ wwonder; dus jullie gaan er in november voor.. spannend joh.. hoop dat het snel raak is, ik had ook een gekantelde bm, weet niet of dat de rede was dat het zo lang duurde.. hoop voor jou van niet!

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Gien Ze kijken als het goed is nu ook naar het geslachtje anders moet je dat ff aangeven.
    Hier was het geen twijfel mogelijk dat het misschien een jongetje zou zijn , het was echt overduidelijk een meisje ;)

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

gien: de vk heeft gezegt dat het zwanger worden de volgende x misschien wel moeilijker zal worden omdat ik een gekantelde bm heb. en dat ik dan misschien wel zelfs bij de gyn. kom dusja.. weet het ook niet en hoop het natuurlijk ook van niet maarja je weet het nooit he!
    wel super spannend ja. hoop echt dat het snel raak is maar dat hoopt iedereen.

kan me inderdaad wel voorstellen dat je daar een beetje 'bang' voor bent. gewoon omdat je dan ineens iets anders moet gaan inbeelden ;) maar het zal wel gewoon een meisje blijven ;)

xx

9. 4days

4days Niet meer actief

Gien -> Ja ach het gaat steeds beter he... Heeft gewoon zijn tijd nodig.

En over die 3d echo... Hebben wij ook laten maken ja. Ik geloof met 26 weken. Was echt supermooi!!! Echt zo bijzonder om het gezichtje te kunnen zien enzo! Hier was toen al duidelijk dat Vince heel erg op zijn papa leek, hahaha. En het geslacht is tegen die tijd echt zooo duidelijk te zien, dat ze er zelfs moeite mee hebben het geheim te houden als de ouders het niet willen zien. Het kindje moet al echt heel erg zijn beentjes bij elkaar houden willen ze het niet kunnen zien...

Slagroomtoetje is nog niet bevallen. Ze is nu 36 weken geloof ik toch?

Ik ben overigens mijn pendels kwijt geraakt... :( Maar wat heel vreemd is, de pendels wat ik had waren:
    3 keer: jongen, jongen, meisje
    3 keer: jongen, meisje
    Dus ik vraag me nu af of dat tweede jongetje misschien Sem* is? Haha vreemde gedachte misschien, maar het komt net zo uit. Toen ik die pendels terug kreeg een jaar geleden ofzo, dacht ik letterlijk: als dat maar geen miskraam ofzo is... Dus vandaar dat ik er nu weer aan denk. Ze zeiden trouwens ook dat ik eind dit jaar begin volgend jaar weer zwanger zou worden, zou dat dan het meisje zijn? ;)

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Cossy Als je het zo zegt.. Lijkt het idd of het Sem* is...

Verder vind ik de pendels wel leuk en vooral ook als ze overeen komen maar ga me der niet zo op vast pinnen.
    Anders zou ik november dit jaat zwanger zijn van een jongetje en dat gaat hem dit jaar echt niet worden ;)
    Of misschien per ongeluk maardat zou wel sterk zijn met een Mirena.. :p

11. THbaby

THbaby Niet meer actief

cossy idd als je het zo verteld lijkt het wel alsof Sem* dat 2e jongetje is. laten we hopen dat de pendels gelijk hebben en je eind dit jaar weer zwanger geraakt ;)

miracle, die pendels kunnen ook alleen maar als je er voor gaat. en natuurlijk moet je er niet van uit gaan maar het is gewoon iets leuks om naar uit te kijken en je misschien niet zoveel na denkt bij de rondes daarvoor dat je zelfs wel eerder zwanger geraakt ;)

ben gister op de banaan geweest, achter speedboot.
    en heb nu zo'n blauwe plek haha maar was wel leuk! was er het vaakst afgevallen van allemaal jeetje mina, was er niet zo goed in geloof ik.

x

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wwonder Ja dat is idd ook zo ;)
    Ik hoop dat we er volgend jaar ook voor kunnen gaan , en dan zou het leuk zijn als het overeen komt met mijn derde Pendel :D

haha , daar kun je lelijke plekken van krijgen , gaat ook best hard !
    Maakt niet uit dat je de slechtste was , als het maar gezellig was ;)

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    gien, hier weas het ook overduidelijk een meisje met 20weken echo liet kyani het niet zien helemaal dichtgeknepen billen en benen :D als een echte dame hield ze het netjes verborgen :D, daarna 2 weken later een geslachtbepaling laten doen toen liet ze het heel duidleijk zien dat ze een meisje was :D

14. THbaby

THbaby Niet meer actief

ja dat zou idd wel mooi zijn. maart van een meisje. dan heeft het wel kans op een kerstkindje ;)

nee idd. het was ook leuk!

jij zit nu wel lekker gezellig ofniet, in jullie huisje?
    veel vakantiegangers en die zijn meestal wel heel vrolijk gestemd ;)
    zwembad zeker vlakbij enzo. kan niet beter natuurlijk.
    zijn jullie wel aan 't kijken voor een ander huisje?

xxx

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh ja dan is die kans er natuurlijk ook weer , nou dan word hij/zij gewoon of te vroeg geboren of overtijd. Al hoop ik dat laatste niet want overtijd lopen is niks voor mij :p

Jaa , wij zitten nu echt lekker :D
    Niks is zo heerlijk als met dit mooie weer op een Camping staan/wonen.
    Zwembad is hier vooraan op de camping maar dat is een buiten zwembad en daar ga ik liever met Jaimy niet naar toe , stikt er van de horzels en wespen. Ongeveer 15 minuutjes fietsen hier vandaan zit een gewoon zwembad en daar zijn we vd week geweest. Zet hier met dit weer in de tuin een klein badje op is ook lekker ;)

En de mensen hier zijn ook allemaal gezellig en de meeste zijn bekende. Heb hier nml vanaf mijn 2/3de op de camping gestaan tot mijn 12/13de.

Het enigste nadeel is de winter omdat je met gasflessen werkt voor je warm water en je verwarming. Nu doen wij bijna 2 maanden met 1 grote dikbuik omdat we alleen het warme water gebruiken en het gas om te koken , alleen dat gaat naarmate het kouder word wel korter worden omdat je dan ook gaat stoken en met een kleine erbij moet je het wel goed warm houden.
    Dan mogen we blij zijn als we met 1 gasfles 1 hele week doen. Een gasfles kost 35,- per volle fles dus dat gaat een dure hobby worden...

We hadden gehoopt en eigenlijk ook zekerheid gekregen dat we dit jaar nog een flatje zouden krijgen , helaas kregen we v/d week ineens anders te horen en gaat het dit jaar zoiezo niet worden :(
    Vandaar dat we onze beeb nr 2 plannen ook even moeten uitstellen tot iig volgend jaar.

Ik reageer volop en blijf het ook continue doen meer kunnen we nu niet doen , behalve wachten en hopen op z.s.m een huisje/flatje...

16. THbaby

THbaby Niet meer actief

idd een dure hobby van de winter.
    shit dat de gemeente er niks aan doet he. je zou gewoon urgentie moeten krijgen maargoed.

nu in de zomer zit je lekker op de camping! en je bent er bekend dus lekker genieten met dit mooie weer!

overtijd lopen lijkt me ook geen pretje hoor! was je bij Jaimy overtijd? ja toch ofniet..

xx

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja heb er ook de balen van dat de gemeente ook gewoon niks doet. Helaas zijn wij ook niet urgent genoeg. Ook niet omdat wij ( papierlijk gezien ) Bij mijn moeder in huis wonen en dus met 8 personen in een eensgezinswoning wonen ( heb nog 1 jonger zusje en 2 jongere broertjes ). Zelfs daar geven ze niks om ( ook niet terwijl ze weten dat mijn jongste broertje ziek is ) kan daar zo boos om worden maar moet me inhouden want anders gooien ze ons dadelijk van de wachtlijst af.

Ik hoop stiekem dat we geen strenge winter krijgen mochten we tegen die tijd ( maar dat zal wel) nog hier wonen.

We gaan gewoon genieten vooral nu , want het is voor Jaimy ook niet fijn als papa en mama gestresst zijn.

Haha , ja ik liep bij Jaimy ook overtijd alleen liep ik voor mijn gevoel met 37wk1d al overtijd :p
    Ik ben er zo vanuit gegaan en hoopte zo dat ik met 37 weken zou bevallen. Ik heb uit eindelijk 3 valse starten gehad waarvan de laatste met 39wk nog en ik had het helemaal gehad zat er fysiek helemaal door heen , wilde niet meer en kon niet meer.
    ( dus 1 tip als je zwanger bent , ga er nooit vanuit dat je voor de uitgerekende datum gaat bevallen )
    Toen ik met 40wk nog rond liep heb ik aan de vk gevraagd of ze me wilde strippen ( ik had 2 vk's en 1 daarvan wilde het pas doen met 41wk ) gelukkig had ik net de andere en die zag ook dat ik er voort helemaal doorheen zat en met 40wk1d ben ik gestript. Met 40wk2d kreeg ik vanaf snachts al langzaam opbouwende weeen , ( en in het begin dacht ik nog dat het weer een valse start was ) maar die waren nog niks , voor mij dus weer een idee van een vals begin...
    Toen savonds om 17.00 de weeen nog niet weggingen heb ik de VK gebeld en toen zij om 21.00 kwam bleek de bevalling dus wel degelijk begonnen te zijn. Met 3-4cm zijn mijn vliezen gebroken (o.oou precies) en om 3.58u is ons meissie geboren.
    Uiteindelijk ben ik bevallen met 40wk3d.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    miracle, overtijd is voor mij ook neits hoor ;)
    was ook erg blij dat kyani me tprecies 37weken geboren was :D

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    haha , snelle kyani die kon en wilde gewoon niet wachten ;)
    Zo snel als ze geboren was ( met zwangerschapsduur ) zo snel is ze nu met gaan staan ,lopen e.d ;)

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    heey meiden,,

pfft wat praten jullie ineens veel zeg!! haha ga niet alles terug lezen srry,,

@echo; heb hier alleen de standaard gehad,, geen geld voor extra's gehad anders had ik hem denk ik wel laten doen :)

@zwangerschapsduur; Liam is met precies 39 wk geboren dus gelukkig oowk niet overtijd,,

Het eerste tandje is hier bijna door :D links onderin de mond en rechts zit een dikke bult op dus die komt misschien oowk snel door,, hahaha gaat snel zeg!!
    soms heb ik echt zoiets van daar is dat kleine baby'tje gebleven??

De fisio gaat hier goed! Liam zit in de risicogroep voor een helmpje maar zoals het er nu uit ziet hoeft hij er misschien toch geen omdat het met therapie de goede kant op gaat :D hij gaat goed vooruit :D

Groente gaat oowk goed,, hij krijgt nu een half potje savonds,, fruit ga ik pas met 6 maand meej beginnen omdat Liam dat weer uitspuugd door de reflux,,

Liefszz

Deel Deze Pagina