Wat een lekker ventje zeg ! En die mooie blauwe ogen ! Super dat de BV zo goed gaat , heerlijk is dat he
Wat een complimenten!!! *BLOOS* Humbly, wat grappig dat het jou opvalt dat hij rood haar heeft!! Hij is daarmee één van de weinigen in de familie, vind het echt leuk!!
@miracle; aaah wat een mooi meisje zeg!! haha ze ligt wel lekker zow he @mamavanesther; haha jah viel me gelijk op Liam is rood als hij in de zon staat haha zit in de familie,, heeft hij van mij Wat grappig dat hij het alleen heeft haha apart,, Spam Liefsz
wat een leuke foto's zeg! allemaal knapperts stuk voor stuk! Miracle: wat lief dat je duimen zo draaien!! hoop het zoo mijkeltje heeft voor mij gependelt en daar kwam uit dat ik over 2 maanden zwanger zou zijn maar in welke maand is dat dan? beetje stom maar normaal krijg je bijv. november van een meisje ofzo.. haha stoute Jaimy mag niet bijten, onze beste vrienden hebben ook een kleine en die heeft er ook ineens een handje van om te slaan, ook echt bewust. nu heb ik hem geleerd dat ie moet aaien en dat doet ie ook nog. echt grappig! xxx
@miracle; hahaha jah inderdaad wat heeft ze vast dan een boek of dvd?? nu al into lezen of tv kijken Danke ben er trots op natuurlijk ( niet de foto hoor Liam ) Liefsz
Wwonder Waarschijnlijk is de pendel dan erg onduidelijk en geeft ie geen precieze maand aan.. Die heb je er ook weleens tussen zitten. Ja ik ben wel lief * blijft duimen * Ja maar denkniet dat het nu nog nut/zin heeft om haar uit te leggen dat ze niet mag slaan dat komt wel als ze het beter leert begrijpen. Al maken we haar nu wel dus duidelijk dat dat absoluut niet mag en kan gebeuren door heel boos te worden. Humbley Ze heeft een DVD vast , die film waren wij aan het kijken en ze wilde de hoes vasthouden. Van mij mocht het niet maar vervolgens geeft hubje hem toch... Die smile was haar reactie toen ze hem toch kreeg. Mannen af en toe , hahaha. Ja dat is ook een mannetje om trots op te zijn Zoals sommige van jullie misschien al weten , krijg ik er nog een broertje of zusje bij. Mijn vader belde mij toen net op om te vertellen dat ze extra uitgebreide medische echo hebben gehad en dat alles goed was. Ik heb van het begin af aan gezegd dat het een jongetje word dus ik was erg benieuwd naar wat het geslachtje is. En..... Ik krijg er een BROERTJE bij !!!!!
@miracle; haha jah mannen doen altijd iets wat moeder niet wil hebben hahaha jah je kunt zien dan Jaimy het helemaal geweldig vind Leuk jah een broertje erbij mooi dat de echo helemaal goed was kun je straks lekker knuffelen met je broertje en heeft Jaimy een speelmaatje Liefszz
Humbley Ja en dat terwijl ie tegen mij zovaak zegt , geen dingen geven die ze niet mag hebben he ! Ja idd , en het leuke van alles is. Jaimy der oudste tante is 12 , haar jongste tante is een half jaar ouder als zijzelf , haar oudste oom is 8 en haar jongste oom nu is 6.. Tegentijd dat mijn jongste broertje geboren word is 1 jaar en 4 maanden. Lekkere warboel he Even snel uitgelegd: Bij mijn moeder en StPapa heb ik 1 zusje ( 12 ) en 2 broertjes ( 8 en 6 ) Bij mijn Vader en StMoeder heb ik 1 zusje ( anderhalf ) en dan nu een broertje die nog lekker in de buik rond dobberd.
oh oke ja heb niet zo'n verstand van pendelen wel helemaal super zeg dat je nog een broertje erbij krijgt! knap dat je het gewoon ook wist dat 't een jongen zou zijn. zo apart he ! en helemaal fijn dat alles goed is! is je stiefmoeder, denk ik dan verbeter me als ik 't fout zeg, wat jonger als je vader? heeft idd nog niet echt zin, die begrijpen dat nog niet echt he. volgens mij hebben alle kindjes dat wel een keer, een 'sla'fase. wel echt schattig dat gezichtje zeg, zo van ik krijg toch lekker alles wat ik wil xx
Wwonder Ja lief he , en ze weet het zo goed. Haha , ach voor een keer kan geen kwaad he Mijn vader is 38 ( of word 38 of word 39 , hihi erg he dat ik dat niet eens weet ) en mijn Stiefmoeder is 35 gok ik zo.. Ohh dat weet ik echt niet , haha misschien iets jonger misschien iets ouder. Mijn StPapa is 40 en mijn moeder is 37. Lekker jonge ouders heb ik he En jaimy jonge opa's en oma. En zelfs overgrootoma ( 56)
@miracle; haha duidelijk!! ( het schema'tje dan he ) leuk toch!! kunnen ze strax lekker met elkaar spelen Liam heeft nog niemand waar hij strax meej kan spelen,, mijn zusjes zijn jonger dan mij en jah geen vader in beeld anders had hij wel een paar neefjes gehad die jong zijn,, Lekker jonge familie daar dus poeh echt lekker jong ja!! Liam heeft een oma van 46 ( mijn moeder ) 2 overgrootoma's van 73 en 77 en een overgrootopa van 75 en dat was het @Wwonder; ik heb me oowk laten pendelen,, haha komen ze: Pendel Justfem: Feb 2010 Jongen Pendel Femmy: Okt 2009 Jongen ben benieuwd Liefsz
Humbley Ja maar mijn vader zie ik misschien 1-2x per maand dus echt veel mee spelen zal het niet worden. Verder heeft ze ook niemand , want onze vrienden hebben allemaal nog geen kinderen. Dat zijn een paar mooie Pendels ! De mijne staan onder in me handschrift
miracle: idd voor 1 keer kan geen kwaad. je bent dan even boos maar als je dat gezichtje ziet ben ja al niet meer boos omdat ze zo grappig kijkt haha. inderdaad jong zeg. das helemaal super! dan heb je er ook echt wat aan he, die kunnen er nog lekker mee spelen enzo geen wonder dat jullie er ook jong voor gingen. vind dat echt super he! humbly: haha dat wordt dan nog snel zoeken naar een mannetje voor oktober ofniet haha nouja is natuurlijk altijd leuk om je te laten pendelen ofniet me broer en schoonzus komen zodadelijk even langs. met me neefje van 3 en nichtje die nog lekker rond dobbert in mama's buik. we waren samen zwanger, das dan wel even klote he. ze is 30 nov. uitgeteld en ik was 4 november uitgeteld. dus wordt strakjes ook ff paar traantjes laten denk ik als dat kleine hummeltje geboren wordt. nouja misschien zijn we dan wel weer in blijde verwachting dat de blijheid 't verdriet wat overstemd. xxx
@miracle; jah owkey dan is het natuurlijk minder hier oowk geen vrienden met kinderen dus jah,, hopen dat er misschien nog een paar buurtkinderen bij komen haha jah goed he! haha heb geen eens een vriend dus vind de eerste wel een beetje raar maar goed wie weet Jij heb oowk een paar goeie ertussen!! dit jaar nog afwachten dus maar Liefszzz