Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    haha jah dat word nog zoeken ;) haha vind het idd gewoon leuk om me te laten pendelen 8)

gezellig!! huilen moet toch kunnen, is oowk heel logisch als jullie de zelfde periode waren uitgeteld :) gewoon lekker laten gaan meis!

Liefsz

Mijn moeder is Liam zijn groente hap aan het geven :D haha hij vind het maar al te leuk dus eten zit er niet echt in ;) haha

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wwonder Niet getreurd meis , jou nieuwe zwangerschap gaat ook komen en nog sneller dan je zelf misschien denkt * dikke knuff *
    Je moet jezelf iig gewoon lekker laten gaan en als je wilt huilen , gewoon doen ! Niks opkroppen want dat werkt alleen maar averechts ;)

Humbley Jawel jij vind ook wel een mannetje ;) Je bent niet meer aan het daten he of wel ?

Nee mijn Pendels van dit jaar gaan niet meer uitkomen , of we moeten dit jaar een huisje krijgen dan misschien wel ;)

Ik spring even onder de douche ;)
    Me meissie ligt lekker in bedje , nog te babbelen maar die zal zo wel slapen.
    Hubje gaat om 20.30 al slapen want die moet er morgen om 5.00 uit , dus ik zit vanaaf in me uppie op de bank film te kijken en jullie af en toe vervelen :p

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Heey heey,,

Liam ligt in bed nog te kletsen en doen dus jah hopelijk valt hij zelf in slaapt,, meestal heeft moet hij nog gewiegd worden omdat meneer zich dan te moe laat worden en niet zelf in slaapt komt,,

Neej ben niet meer aan het daten :) heb zoiets van het komt vanzelf wel en wie weet kom ik morgen wel ineens iemand tegen ;) ( bij wijze van he :p )

Je hubbie heeft groot gelijk! ik zou oowk lekker vroeg naar bed gaan als ik zow vroeg uit bed moest!
    nou jah in je eentje film kijken is oowk wel eens lekker toch?

Liefszz :)

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Humbley Lekker laten kletsen joh , je kan hem toch niet blijven wiegen.. Hij moet het ook zelf leren om in slaap te komen ;)

Nee idd , je komt die ene van zelf wel tegen en dan weet je zelf wel of het klikt of niet ;)

Ohh ik vind het soms idd wel heerlijk hoor om in me uppie film te kijken , lekker een aafje voor mezelf ;)

Zo ik ben klaar met douchen en hubje slaapt :) doet ie snel he :p

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    haay haay,,

Het kletsen is al overgegaan in huilen/mekkeren dus even laten en anders maar naar beneden toe :p
    even afwachten wat hij gaat doen,, heel raar maar hij wil nog steeds niet altijd zelf in slaap vallen,, soms wel en soms gewoon niet,,

Dat doet hij zeker snel zeg :$ wou dat ik zow snel kon slapen :p

Slaapt Jaimy al?

Liefsz:)

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nee ik ken het ;) Jaimy ook een tijdje moeten wiegen omdat ze gewoon niet zelf wilde slapen , laten we hopen dat ie zometeen lekker in slaap tummeld ;)

Ja ik snap ook niet hoe die dat voor elkaar kreeg , haha , hij was wel al moe dus dat zal ook wel een beetje inbrengen.
    Het is toch niet zo dat ik zo lang onder de douche heb gestaan...

Jaimy slaapt half... Hoor haar nog een beetje draaien en moppelen. 9 vd 10x doezelt ze dan , dus dan slaapt ze wel maar nog niet volledig vast. Als ik de deur nou open maak is ze klaar wakker.

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    haay haay

het gaat dus wel over?? hopelijk snel want je word er toch wel moe van hoor,, loop eerst een stuk of 5 keer om de speen erin te doen voordat ik hem eruit haal anders gaat hij daar natuurlijk aan wennen en dat is niet de bedoeling ;):)

Is wel lekker dat je zow snel weg valt :D haha dan heeft dat idd meej gespeeld :p of je heb langer gedouched dan je dacht :p

Heerlijk!! haha mopperen hoort er oowk wel bij :p als ze maar in slaap vallen als ze klaar zijn lol :D:p
    Ja raar he,, dat merken ze dan wel weer,, oowkal zijn ze al half in slaap;)8)

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jawel als je er niet teveel an toe geeft , dus zoals je al aangeeft hem niet elke keer oppakt , en je steeds langer wacht met naar hem toe gaan dan valt ie vaneigens zelf in slaap. En doordat je langer wacht met naar hem toe gaan mist ie het uiteindelijk niet eens meer. Komt wel goed maar ligt wel aan het kindje zijn karakter...

Ja en dat merken ze goed , heb al 2x gehad dat ik dacht ff te gaan kijken en Mevr. rechtop in bed zat :p

Ey , me film begint !

Kom tijdens de reclame weer ff spieken ;)

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Haay haay,,

Jah ik ga al steeds later naar hem toe,, laat hem eerst maar even rommelen en mekkeren en dan pas kom ik naar hem toe, kijk hem niet aan, leg hem alleen weer op de zij ( anders slaapt hij niet,, ) speen erin en weg,, meestal hoef ik dit maar een paar keer te herhalen en soms heel vaak en dan word hij alleen maar onrustiger dus haal ik hem er maar uit,,
    Als hij wakker is haal ik hem er oowk niet gelijk uit,, meestal even goed wakker worden dan pas,, zow weet hij dat het niet eng is in bed en mama wel komt als er wat is ;)

hahaha geweldig!! dan sta je te kijken :p Liam kan nog niet zitten dus zitten zit er niet in maar wel gelijk de ogen op de deur gericht :p

Kijk ze!! NCIS is oowk begonnen ;) kom oowk in de reclame ff weer kletsen :p

Liefsz :)

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja als je het zo blijft doen en dus steeds langer wegblijven dan kotm dat helemaal ok ;)

Ja toen ze nog niet kon zitten keek ze ook meteen naar de deur en dan een brede glimlach op dat smoelletje als ik binnen kwam.. Hahaha..
    Nu zit ze voort zelf dus 9 vd 10x ook recht over eind :p

Ik wacht hier sochtend of smiddags als ze wakker word ook altijd ff met er uit halen , meestal ligt ze dan vlot nog een half uur te babbelen voordat ze het echt zat word en er weer uit wil.
    Vind ook dat ze in bedje echt wel ff mogen spelen en even lekker in zichzelf mogen kunnen zijn. Dat is ook belangrijk.

Ohh hier is de reclame alweer bijna voorbij , ff iets te knabbelen pakken :D

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Hallow Hallow,,

Jah dat gaat wel goed komen ;)

Haha geweldig he!! je mag er eigenlijk niet om lachen maar vind het zow super lief! vooral het feit dat ze je gelijk herkennen en dat het dan oowk ineens goed is :D8)

Jah hier oowk,, hij speelt oowk eerst even en dan begint hij te huilen/mekkeren en dan haal ik hem eruit :) haha vooral sochtends,, dan is hij rond 7 uur wakker en tegen kwart voor 8 haal ik hem eruit en om 8 uur de fles en dit werkt perfect :)

Ja NCIS is weer begonnen,, tot straks!! :)

Liefsz :)

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    haha , ja je mag er idd eigenlijk niet om lachen en heb dan ook moeite om niet te lachen. Vooral niet als ze dan z'n brede smile op der gezicht heeft staan.
    Ze weten dan precies hoe het in elkaar zit.
    Vin het ook wel stiekem heerlijk om te zien dat ze dan zo blij zijn dat je er bent ondank dat ze weten dat het eigenlijk niet hoort..

ja hier werkt dat ook perfect , alleen als we der te lang laten liggen word ze boos. Als ik dan de kamer op kom kijkt ze me eerst ook ff boos aan en als ik dan zeg "Ga je met mama mee naar binnen "Dan begint ze te lachen net alsof ze wil zeggen "oke je hebt me weer om"

Haha heerlijk gewoon soms :D

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Hallow Hallowaaaa,,,

Hahaha jah leuk he!!!! heeeeerlijk gewoon :D:D eigenlijk wel heel raar dat hoe jong ze zijn en dan al zow slim gewoon!! ze hebben gewoon al door hoe alles werkt en dat mama of papa wel komt als ze gaan huilen ;)

boos hier nog niet,, hij heeft nog niet echt door hoe dat werkt :p maar jah hij laat wel merken dat hij het niet leuk vond 8)
    misschien Jaimy dat inderdaad al snapt ;) ze is natuurlijk oowkal bijna een jaar :D

Liefzs :)

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja hier snapt ze dat echt al heel goed en soms is dat niet leuk , haha :p

Ja ze hebben dat zo goed door , haha slimme babys hoor ;)

Ik heb je foto's ontvangen trouwens ;) Echt een knapperd hoor ;)

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    zozo jullie zijn lekker aan d eklets :D

kyani sliep al lekker om 18.30 en slaapt nog steeds, zoals gewoonlijk die kom tnie tmeer voor 7uur morgen ochtend :D

tot morgen
    ik duik ook lekke rmijn bed in morgen weer 7uur uit om kyani naar d eoppas te brengen en ga ik ff bestelling van mijn pa in d estad ophalen :D

welterusten

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Weltrusten Queen !!

Ik ga hier ook afsluiten , film is afgelopen dus zometeen ook me bedje in. ( na ATWT :p )

Weltrusten en tot morgen !!

17. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee meiden

lekker gekletst vanavond?

miracle: wel lief hoor! vind 't ook echt fijn dat ik er met jullie over kan praten, jullie snappen ook echt precies wat ik bedoel! bedankt daarvoor!

was wel gezellig met me broer en schoonzus + me neefje. lekker gespeeld met 'm. ze zijn pas net weg dus meneertje moet naar bed haha het is vakantie dus dat geeft niet zo. oh trouwens ze krijgen een meisje he. en me neefje denkt dus dat als de baby eruit komt het ineens een jongen is haha
    oh en nog iets grappigs. gewoon iets kinderlijks want heb daar absoluut niks op tegen maar hij was popstars aan het kijken met zijn vader en toen was er een bruin meisje en die ging daarna dus weer de deur uit. zeg me neefje: eeej waar is dat meisje met die chocolade op haar gezicht. vond 't wel grappig haha 't zijn nog kinderen he ;) die hebben daar geen besef van.

nou ik ga lekker in bed atwt kijken.

spreek jullie morgen weer!

ohh trouwens humbly, volgens mij doe je dat wel goed hoor hoe jij hem probeert zelf te gaan laten slapen. een collega had het er vanmiddag nog over hoe zij dat deed en dat was precies zo. een paar nachten en hij sliep zelf ;) hopen dan het bij jou ook snel gaat ;)

xxx slaap lekker

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Haay Haay,,

@miracle; haha jah erg he,, zow jong en dan al zow slim gewoon!!

@queen; lekker ja!! die slaapt oowk lekker klokje rond zeg 8)
    morgen dus oowkal weer druk ;)

@wonder; heey meis, mooi dat het gisteren gezellig was :D wat leuk een meisje! en ze hebben al een jongen?
    haha jah kinderen hebben dat niet door he,, je mag er niet om lachen maar het is wel goed bedacht :)

Ja ik denk dat het ik het oowk wel goed doe ;) hopelijk heeft hij het snel door en gaat hij lekker zelf slapen,, :D

Liefszzz:)

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    humbley, ja lekekr druk dagje.
    vannochtend al lekekr alles schoongemaakt.
    Alleen vanmiddag ff kyani ophalen en voor me pa naar de stad en boodschapjes doen dan ben ik helemaal klaar voor vandaag :D

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Haay haay,

@queen; zow al lekker druk geweest vanmorgen zeg! hahaha hier helemaal niks gedaan :p alleen maar met Liam spelen en dat was het,,
    Vanmiddag werken en vanaaf lekker niks doen :D
    Waar is Kyani dan?

Deel Deze Pagina