hee meiden! vandaag een drukke dag gehad. cossy wat fijn dat de antibiotica al helpt! heb al een paar dagen dat plassen niet zo fijn is maar dacht steeds oh dat komt van me ei maar nou had ik straks ineens zo'n druk op me onderbuik. kon haast niet plassen. voelde heel erg raar... nouja hopen dat het niet terug komt! humbly leuk zeg je banner!! heeft miracle weer mooi gemaakt! wat vervelend dat ie verkouden is! je moet toch wel oppassen want bij de mexicaanse griep (wat het toch niet zal zijn hoor!) hoef je lang niet altijd koorts te krijgen. cossy super foto van vince zeg! echt een knap menneke! xxx
Hier ook een drukke dag gehad. Vanmorgen optijd eruit , luiertas in orde gemaakt , handoeken gepakt , bammetjes gesmeerd en flesje drinken gemaakt en op naar me moeder ! We zijn met z'n alle - ik , Jaimy , me moeder , broertjes en zusje- gaan zwemmen. Om half 11 waren we er en om 2 uur waren we er weer weg. Was heerlijk en gezellig. Jaimy vond het alleen iets minder leuk als de vorige keer en was wat mopperig. Ook heeft ze iets nieuws - Ja dat deed ze al maar ze begint het nu vaker te doen en dat is niet de bedoeling- ze gaat bijten als ze der zin niet krijgt ! Mijn moeder moest der ff vasthouden omdat ik met mijn 2 broertjes ff onder de douche ging en dat vond ze niet leuk dus ze werd boos want ze wilde niet dat me moeder haar vast hield. Vervolgens zet ze haar tanden in me moeder's schouder Die werd natuurlijk boos en heeft ff gemopperd op der en toen moest ze natuurlijk huilen. Dit heeft ze bij mij ook al een keer gedaan toen ik haar op schoot had en ze iets wilde doen wat niet mocht. Ik zei toen nee en toen mepte ze me in me gezicht waarop ik haar vervolgens op haar vinger tikte -Ja sorry maar je gaat me niet slaan- en toen werd ze nog bozer en toen wilde ze me ook bijten. Dat heeft ze toen niet gedaan omdat ik toen heel boos werd en haar op de gang op de grond heb gelegd waar ze vervolgens als een Drama-Queen 5 minuten heeft liggen huilen. Ga hier meteen korte metten mee maken want dit gaat gaat dus absoluut niet door de beugel en zeker geen gewoonte worden ! Vervolgens is ze de rest van de dag wel heeeeel lief geweest , en toen we thuis kwamen heb ik haar in bedje gelegd en heeft ze geslapen tot 17.15. Wat een dagje zwemmen zonder slapen wel niet kan doen Daarna heb ik haar wakker gemaakt toen het eten klaar was en hebben we lekker met z'n tweetjes gegeten. ( mannetje moet tot 6 werken en is dan pas om half 7 thuis , dat is voor haar te laat om te eten dus met de late dienst van mannetje eten we met z'n tweetjes ) Tegen de tijd dat we klaar waren en ik alles had afgespoeld , bekertje drinken gemaakt voor der , kwam hubje ook thuis en heb ze ff met Papa geknuffeld Sinds vandaag is ook het hek van de dam betreft het gaan staan , ze wil niks anders. Als je der op de grond legt is het eerste wat ze doet naar iets toe kruipen om zichzelf vervolgens op te trekken tot staan. Harstikke leuk natuurlijk totdat ze niet meer wil staan en ze dus nog niet door heeft hoe dat ze terug naar zit moet. Resultaat een beeb die zich uiteindelijk laat vallen omdat haar beentjes moe worden van het Continue staan.. Resultaat daarvan is een flinke bionk op de grond en gebrul Oeff... Als ik dit allemaal zo terug lees krijg ik nog meer in de gaten dat me kleine meisje echt groot aan het worden is....
hee miracle wat leuk dat jullie lekker met z'n allen zijn wezen zwemmen! he toch ja dat hebben ze gewoon een tijdje. Jaimy is echt geen uitzondering hoor! maar dat mag echt niet nee. snap je wel, vind ook dat een tikje of de vingers gerust mag hoor. dat beseffen ze echt dat ze iets fout doen. maargoed gelukkig is ze daarna heel lief geweest en lekker geslapen. daar worden die kleintjes zo moe van. had ik al gezegt dat ik 't kindje van onze beste vrienden heb geleerd te aaien? dat doet ie zo goed (in plaats van slaan?!!!!) zegt ie zelf aaaaa aaaa en dan aait ie me. zo lief! die is net een jaar geworden. maar die had ook ff een sla periode maar gelukkig heb ik hem het aaien geleerd. misschien een optie? haha zeker geen ego hoor. lekker vertellen daar gaat het hier om. alles vertellen wat je wilt haha dat vind ik juist zo fijn! ben nu csi aan het kijken, is reclame maar het zal wel zo weer beginnen. xxx
haha, nee Jaimy is gelukkig geen uitzondering maar ze pakt het wel meteen goed aan ( of ja eigenlijk niet goed ) door maar gewoon te bijten. Ga ze dat ook echt afleren , zoiezo door flink boos te worden want het mag gewoon niet. Het is idd ook gewoon een fase en als je dat goed aanpakt komen ze daar ook wel weer uit , kan alleen wel ff duren En ook ik vind niks mis met een tikje op de vingers of op de pamper. Maar wel alleen indien echt nodig. Net als dus toen ze mij sloeg dan krijgt ze van mij gewoon een tik op der vingers terug. En z'n drukke dag daar worden ze idd allemaal moe van , vind dat dan ook heerlijk om te zien als ze dan helemaal uitgeteld in bedje liggen. Helemaal vol van alle indrukken die ze hebben op gedaan , is echt geweldig ! Ja had het gelezen , wat goed dat je hem dat hebt geleerd ! Hier slaat ze gelukkig - op die ene keer dan bij mij - (nog) niet. Maar ook dat is een fase waar je je doorheen moet trekken en dan ga ik zeker jou tip achter de hand houden. Haha , is een hele goeie Jaimy leren we nu ook dat als de katten in de buurt liggen dat ze ze moet aaien. En dan pak ik ook haar handje en zeg "Aai poesje" . Dan begint ze ook helemaal te glunderen en uit enthousaisme gaat het dan ietsje te grof maar dan corrigereer ik haar weer een beetje. En zo komen we er wel Haha , ik vind het ook altijd heerlijk om ego stukjes te lezen , en als ik zelf dan aan de typ ga word het soms een heel verhaal. Vind het dan ook wel fijn als mensen het niet erg vinden. Vind het heerlijk om met andere te kunnen delen en zo leer je ook van elkaar. Hier ben ik Wild Hogs aan het kijken , Reclame is weer voorbij dus ik duik weer op de bank
Wwonder -> Ohw, vreemd gevoel in onderbuik, dat viel nog mee dan hihi. Ik kreeg ineens zo'n gigantische buikpijn en steken in mn buik dat ik alleen nog snel op de wc kon gaan zitten en de uren erna ook niet meer op kon staan... Waarschijnlijk ben ik er te lang mee blijven lopen, omdat ik het niet had gemerkt. Miracle -> Daar ook al een bijter!! Hier nog een! Maar ik ben er idd ook heel streng mee, ik merk nu al dat het weer minder wordt. Ik zat een tijd lang echt onder de blauwe bijtplekken... Maarja bedenk wel ook dat ze echt nog te klein zijn om zich te realiseren dat dat stout is, dus echt straffen kan ook nog niet. Maar door streng te zijn gaan ze het wel met 'niet leuk' associeren, en dan gaan ze toch stoppen ermee.
Zo, na een paar dagen schilderen met mijn schoonzus en de verjaardag van mijn schoon-oma weer thuis en een poging gedaan tot alles bijlezen (en proberen te onthouden) Bijten: Daar is er hier ook een mee begonnen. Hij doet het alleen niet als ie boos is, maar als ie bij je op de arm zit. Volgens mij krijgt hij zijn laatste kiezen, want hij kauwt op alles en heeft compleet kapotte billen Maar ook ik word hier boos hoor. Hij schopte naar het hondje van mijn vader en dat mag ie ook niet. Slaan, bijten en schoppen mag niet, aaien wel (al is dat hier ook nog wel eens hardhandig) Gien: Wat gaat dat hard zeg! Leuk joh, zo'n pretecho! Toch wel heel speciaal zo, zwanger zijn. Cossy: hopelijk ben je snel van je blaasontsteking af. Dat is zo naar! Hier is alles goed. Al sinds donderdag niet meer overgegeven! Hiep hiep hoera! (oké, zondagavond wel, maar toen viel het eten niet goed) Het mag ook wel na 19 weken kotsmisselijk en ziek. Misschien toch een meisje deze keer Verder wordt er druk bewogen in de buik, het is wel erg herkenbaar van de vorige keer, dus ik merkte het ook eerder op dan toen. Het is wel gezellig Gisteren heb ik maar positiekleding gehaald. Wat ik nog heb van de vorige keer is nog te groot, en de kleren die ik toen tijdens de overgangsperiode droeg paste ik al niet meer! Gelukkig zit hier de miss-etam outlet, en dat scheelde een hele hoop. Aanstaande vrijdag heb ik mijn eerste college weer, het begin van de master. Ik ben benieuwd, want ze weten ook niet dat ik weer zwanger ben en ik weet niet of het mag dat ik er een periode tussenuit mag. Hopelijk mag ik daarna gewoon door, of een jaar later op dat punt weer instromen. Anders moet ik hard nadenken wat ik ga doen dit jaar... In ieder geval eind oktober met mijn vader naar New York! Gisteren geboekt, dus ik zit eraan vast
Momae Fijn om te horen dat het weer beter gaat betreft het overgeven ! Over een paar daagjes weet je wat het geslachtje is of willen jullie dat niet weten ?? Ohh lekker naar NY ! Wat doe je dan voor College als ik vragen mag ??? Ik zal de lijst voor je aanpassen ! Cossy Nee dat is idd ook zo. Ik word hier dan ook heel boos zodat ze dus door gaat krijgen dat het niet leuk is en het niet mag.
Als er wijzingen zijn die op de lijst moeten worden aangepast kun je een PB sturen naar Miracle08 en Humbly89 ( Naam is aanklikbaar ! ) De lijst zal dan worden aangepast en zo komt er ook geen verwarring van een nieuwe lijst met een oude lijst ! NOD AGENDA 07-09-2009 Kyani wordt 1 jaar !! 08-09-2009 Dimmel met Diego naar het CB 19-09-2009 Jaimy Wordt 1 jaar !! 22-09-2009 Humbly met Liam naar het CB 23-09-2009 Vince wordt 1 jaar !! 19-11-2009 Miracle08 met Jaimy naar het CB Controle + Prikjes deel 5 BEVALDATA 15-09-2009 Eerised90 -> Geslacht onbekend 01-12-2009 gien -> Meisje 25-01-2010 Momae -> Geslacht onbekend BEVALLEN 08-06-2004 MamaEsther -> Dariënne 17-09-2006 MamaEsther -> Yashyra 20-03-2007 Ranjeewha -> Sam 26-09-2007 Celinaaa -> Sil 29-09-2007 MamaEsther -> Naeyyssa 24-01-2008 Momae -> Modue 07-09-2008 Queen -> Kyani 19-09-2008 Miracle08 -> Jaimy 23-09-2008 Cossy -> Vince 30-11-2008 Noatje -> Tygo 02-12-2008 Dimmel -> Diego 04-12-2008 Ranjeewha -> Revi 17-12-2008 bengeltje86 -> Julian 11-02-2009 Dayenne -> Naomi 06-03-2009 Leeuw89 -> Jayden 21-03-2009 Humbly89 -> Liam 21-05-2009 MamaEsther -> Chaevynn 27-05-2009 Shirley17 -> Kiano Damien 21-06-2009 Chamaro -> Chanell Datum onbekend Celinaa -> Geslacht ook onbekend Datum onbekend Slagroomtoetje -> Geslacht ook onbekend Ons baby gewichtenlijstje: 07-09-08 -> Kyani Gewicht bij geboorte: 3320gr en 49cm. Gewicht nu: 8290gr en 71cm. 19-09-2008 -> Jaimy Martina Gewicht bij geboorte: 2980gr en 49cm. Gewicht nu: 8680gr en 74cm. 19-09-2008 -> Vince TygoGewicht bij geboorte: 3610gr en 52cm. Gewicht nu: 8770gr en 76cm. 02-12-2008 -> Diego Gewicht bij geboorte: 4070gr en 51cm. Gewicht nu: 9510gr en 68.5cm. 21-03-2009 -> Liam Daniël Gewicht bij geboorte: 3400gr en 50cm. Gewicht nu: 7190gr en 65 cm. 21-05-2008 -> Chaevynn Richard Henri Gewicht bij geboorte: 3335gr en 50cm. Gewicht nu: 5260gr en 57.5cm. 21-06-2009 -> Chanell Gewicht bijgeboorte: 3620gr en 50cm. Gewicht nu: 4855gr en 54cm. Momae lijst is voor je aangepast !
miracle: ik vind het zeker niet erg als je zo over je kindje verteld is toch mooi! lekker ideetjes uitwisselen jullie moeders onder mekaar cossy: ja dat zijn ook echt steken maar verder geen last van gehad. had ik wel toen ik blaasontsteking had bij me miskraam toen deed dat ook zo'n pijn net wat jij beschrijft. maar vond 't gewoon echt raar dat ik dat had wel vervelend van die blauwe bijtplekken zeg maar wel heel fijn dat je al merkt dat 't al minder wordt, heeft het toch succes momae: heerlijk zeg naar NY! je bent alweer bijna 20 weken zeg! de tijd vliegt sjonge jonge.. willen jullie weten wat het wordt? xxx
Miracle: Ik begin dit jaar met mijn master Antropologie, aan de universiteit. De 20weken-echo laten wij niet doen, dus we weten ook niet wat het wordt. Als we die echo wel hadden laten doen hadden we het ook niet willen weten, we vinden de verrassing zo leuk.
na lang weg geweest ben ik weer aanwezig ... en tot groot verdriet kan ik jullie zeggen datik nog steeds neit zwanger ben Ik heb in de tussentijd 2 miskramen gehad,, en het is heel moeilijk om te bevatten dat je zwanger bent geweest maar je het vruchtje kwijt bent geraakt snik snik... Hoe is het met jullie????
hoi boterbloempje! das lang geleden! wat vervelend om te horen dat je 2 miskramen hebt gehad, maar je bent niet de enige. heb er ook 1 gehad zoals je onderaan kunt lezen. wanneer heb jij die miskramen gehad? xx
Hey hey !! Boterbloempje Dat is lang geleden meis... Oh jeetje weer 2 miskramen.. Ben je wel al in het ZH geweest , en kunnen die je niet helpen ?? Vind het zo vervelend voor jullie Momae Ok , en ehh.... wat is dat voor iets Ohh geen 20 weken echo ? Waarom niet als ik vragen mag ??? Wwonder Hoe gaat het bij jou ????? Zo net terug van me moeder , lekker een middagje geweest Jaimy ligt inmiddels alweer op bed , die was helemaal op en erg vervelend dus hup bed in We hebben sinds 3 dagen haar avond fles vervangen door gewone melk.. En dat gaat tot nu toe erg goed ! Alleen gistere hebben we der een klein flesje voeding bij moeten geven omdat ze nog honger had maar eergistere en nu ook ligt ze op bed zonder Groeimelk ! Heb vandaag wel een klein beetje pap er door heen moeten doen omdat ze gewone half volle melk nog niet lekker vind. Maar dat komt ook wel goed Nog iets meer als 2 weekjes en dan vieren we der 1ste verjaardag ! Vandaag de dag precies 1 jaar geleden was ik 38 weken zwanger !! Oeff... * Denkt weer even terug *
miracle: ja dat is mooi om terug te denken ofniet? dat doe je nu steeds denk ik. nog 2 weekjes dan is ze alweer 1, jeetje wat vliegt de tijd zeg! met mij gaat 't goed hoor! heb vandaag weer een drukke dag achter de rug. maar gelukkig gaat de tijd dan lekker snel! wat goed dat ze al zo goed op de gewone melk over gaat! nou ik ga even lekker in bad zitten. hubje is voetballen van een neefje kijken dus ben nu ff alleen! xxx
Heey heey meiden, --->> Boterbloempje He bah meis!! heel veel sterkte!! leuk dat je even weer kwam kijken --->> Wonder Badder ze!! --->> Miracle Hahaha lekker rustig dus Ja raar idee he!! ik had 11-09 eerste echo en dat is oowkal bijna,, tegen die tijd is Liam alweer een half jaar bijna!! hahaha nog 2 weekjes Liam heeft een nieuw schema bedacht Sochtends een uur slapen en dan de hele middag ( dus van 12.00 tot 16.00 uur ) dan savonds oowk een uur en dan lekker na de fles nog even spelen en dan lekker slapen tot 08.00 uur hahahah De flessen gaan vandaag super moeizaam!!! hij wil gewoon niet drinken De fles van 12.00 heb ik maar pap van gemaakt want hij had maar 30cc gedronken en met pap wel alles op vaag hoor,, Groente en fruit is wel zow weg!!! Zal wel een fase zijn,, Liefszs
Hey meiden !! Nou nou , het is hier weer rustig.... Weer eens wat pagina's vol kletsen Wwonder Ja , ik denk nou echt veel terug.. Er komen steeds kleine dingetjes terug van wat er gebeurde op dat moment een jaar geleden... Moet dan wel de nodige traantjes weg pinken hoor Ben ook benieuwd hoe ik het met der verjaardag doe , haha zou me niks verbazen als ik s'ochtends gewoon ff spontaan een potje ga zitten huilen Ja als je een drukke dag hebt , dan vliegt de tijd ! Aankomende maandag beginnen hier de scholen weer en dan ga ik met me zusje naar haar middelbare school ( dit jaar eerste jaar dus brugsmurf ) moet er dan wel vroeg uit haha , kan er maar aan wennen aangezien ik straks ook weer ga werken en Jaimy dan om half 8 op het KDV moet zijn.. Humbley Het is normaal als ze gaan rommelen met z'n schematjes , waarschijnlijk gaat ie dan zijn ritme totaal omzetten naar iets anders. Vaak moet je dan zelf een beetje schuiven omdat als ze zelf een schema mogen bedenken hij meestal niet uit komt Jaimy der schema zit nu ong. bijna op een lijn met als ze straks naar school gaat ( is pas over 4 jaa rmaar oke ) 7.30 word ze wakker en krijgt ze pap ( uiteindelijk word dat een boterham met een beker melk) Hier in veldhoven worden de kindjes rond 8.15 op school verwacht... 10.00 krijgt ze meestal aan stukje fruit of een koekje met een beker drinken Hier op de bassischool krijgen ze rond 10.15 een koekje als tussendoortje met wat drinken.. 12.00 krijgt ze een boterham met een beker drinken en daarna gaat ze naar bed Op school zijn ze om 12.00 uit dus dat zou elkaar uiteindelijk gaan overlappen , en zal ze pas rond 12.30 een boterham krijgen.. Om 13.00 moeten ze dan weer op school zijn maar dat is nu natuurlijk nog niet van toepassing 14.30/15.00 word ze weer wakker en dan krijgt ze vaak ook een koekje met een beker drinken Om 15.00 is de bassischool uit.. 17.00 krijgt ze der warme hap en een beker drinken 19.00 krijgt ze sinds een week 150cc melk met een beetje rijstebloempap 9 om het dik te houden ivm de reflux) Het schema is er zo een beetje ingerold en ik heb het zelf uiteindelijk op een paar puntjes zelf wat verschoven. Ik hoef nu niet meer zoveel te schuiven met haar schema en Jaimy zit nu op een leeftijd dat ze zelf ook niet gauw meer zal rommelen met der ritme ( mits ze ziek zijn natuurlijk ) Hij eet zijn fruit e.d iig wel goed ! En dat is uiteindelijk ook alleen maar een stapje in de goede richting Ohhh , bijna eenhalf jaartje ! En is ie al druk aan het oefenen met rollen en tijgeren ??
--->> Miracle Wauw Jaimy heeft echt een fijn schema gemaakt zeg haha in inderdaad heel erg school gericht haha en dat terwijl ze nog maar bijna een jaar is Jaaah rollen van de buik naar de rug kon Liam met 3 maand en van de rug naar de buik met 4 maand Tijgeren is hij wel druk aan het oefenen,, benen komen al onder zijn kont, hij zet zich af maar jah die stomme handen oowk die komen nog niet meej,, Hij heeft nu zelfs door dat als hij op zijn zij gaat liggen en het boxkleed vast pakt hij zich omhoog kan trekken ( dus soort gaan zitten ) alleen komt hij nog niet hoog genoeg om werkelijk te gaan zitten maar jah dit is nu helemaal interesant dus wie weet Loopt Jaimy al? Liefsz
Pff ook al! Het zit ons niet mee hier... Wat is dat toch kl*te he! Je wil het ZO graag, maar alles zit tegen... Het is eigenlijk ook de reden dat ik hier de laatste tijd niet meer zo actief meeschrijf op het forum. Ik zie zoveel meiden die in januari zijn uitgeteld, en dat was ik ook. En het is gewoon te confronterend om dan te bedenken dat al die vrouwen in januari een kindje krijgen., maar ik niet omdat mijn zoontje is overleden. Groetjes