heej meiden daar ben ik weer een keer zoals jullie zien mag ik bijna testen en jullie snappen dat ik dat gister al heb gedaan... ik kon het weers niet laten en er staat een streepje... niet te vroeg juichen want het is nog heel vaag.. en ik vroeg me af, ik heb wel na de 10 minuten gekeken, dat maakt uit he? hebben jullie dat wel eens een streep terwijl je niet zwanger bent? ik ben op van de zenuwen ben zo bang dat het niet zo is@! hoewel ik wel een heel raar soort gevoel heb van: het moet haast wel, ben misselijk rare pijntjes in me buik, moet heeel veel plassen en af en toe last van lage rugpijn... wat denken jullie? wat een spanning he.. sorrie heel verhaal! xxx
ps die banner klopt niet helemaal hoor maar ben ni zo regelmatig dus heb maar wat gegokt! nu maar hopen dat die etos zwanger worden pillen hier ook hebbe geholpen! haha
heey meis ik heb nog neit getest en niet ongesteld maar wwel ongi krampen,, als ik ong word doen we vriend en ik een pauze van een paar maanden
bij mij wel! !mijn cycles was vrij lang en nu een stuk korter! @boterbloem: waneer ga je dan testen? em waarom een paar maanden stoppen?
Wat heb ik veel bijgelezen zeg! Vanaf mijn laatste post op pagina 11! 8) @miracle: wat heb je een super mooie buik zeg! @boterbloempje: spannend! wanneer wil je gaan testen? @gien: ze zeggen idd dat een test na 10 minuten niet meer betrouwbaar is, maarja je zou zeggen een streep is een streep toch?
Hoi meiden! Was er ff een tijdje niet, ben best moe nu als ik moet werken of naar de winkel, heb dan echt geen energie meer om op de pc te gaan... Maar verder alles prima hier! Gien, normaal zeggen ze een streepje is een streepje! Maar dat dat niet altijd geldt heb ik inmiddels ook ervaren, want er zijn er ook al geweest die een streepje hadden en het bleek van de ongesteldheids-hormonen te zijn. Maar voor de meeste gevallen geldt dus dat een streepje altijd ja is. Groetjes, Cossy
@gien: Ze zeggen een streep is een streep idd. Ik zou het nog even afwachten en over een paar dagen weer testen. @ soraya : tnxs !
Hadden jullie dat gezien bij Oprah vanmiddag? Het ging erover dat de MRB-vaccinatie autisme zou kunnen veroorzaken. Het is niet bewezen ofzo (de meeste zeggen zelfs dat het onzin is), maar ik vind het toch maar eng... Het zal je maar gebeuren!
hoihoi nee niet gezien joh getsie wat een eng idee! hier nog steeds niet lekker, zere borsten enz enz.. maar ik heb vanochtend een test gedaan en di was vet negatief! snik :'( egt wel balen dus het gaat over hier ben ik bang.. pfff volgende ronde dan maar weer... liefs gien...
Aaah Gien, niet wanhopen! *knuff* Gewoon blijven oefenen en over een tijdje is het vast voor jullie ook raak!
pfff jah je heb wel gelijk! heb besloten om geen ovulatietesten meer te kopen, ik word helemaal gek van mezelf! gelukkig is manlief heel begrijpend dus als ik er niet zo mee bezig 'probeer' te zijn is het misschien eerder raak dan dat ik zo gestresst loo te doen we hebben nu zoiets van we zien wel, samen hebben we het ook leuk hihi ik denk wel is pff we zijn pas 8 maanden bezig (er zijn er natuurlijk die al jaaaaren bezig zijn) maar ja in mijn familie (en zijn familie ook ) komt ook onvruchtbaarheid voor... dus ben toch op mijn hoede! we zien het wel liefs mij,,,
Jah dat is echt zo, dat hoor je echt vaak, als je er niet meer zo mee bezig bent word je opeens zwanger... Trouwens volgens mij kun je als je het een jaar aan het proberen bent ook naar de dokter voor onderzoek, als je bang bent voor onvruchtbaarheid. Maar volgens mij is de kans dat je dat echt bent heel klein hoor.
Heej meiden @Cossy meid wat heb je toch een prachtige buik (avatar). Ben best jaloers haha! Bij mij duurt het nog wel even. Op zijn vroegst begin het begin september pas op te komen. @Gien, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Wij waren 10 maanden bezig, en ik was zó vreselijk bang dat 1 van ons onvruchtbaar zou zijn. Ik had in de maand dat ik zwanger raakte echt het gevoel dat het nooit zou lukken. En toch was ik zwanger. Hou hoop meid! Ook voor jullie is een wondertje weggelegd . Knuffel Dayenne