Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo meiden , daar ben ik ook weer !!

Haha , riep een paar dagen geleden dat we hier ook maar een sweer flink gingen door kletsen :p
    Maar kreeg savonds barstende hoofdpijn en als ik eenmaal hoofdpijn krijg houdt dat ook zeker 2-3 dagen aan..
    Heb dus 2 dagen gestrekt gelegen op de bank.. Moest tussen door even wat dingen doen , dus dan slik je maar even een ibu600 ( erg slecht maar wat wil je als je even geen andere keus hebt...)

Sinds vandaag ben ik weer goed onder de levende en heb ik geen hoofdpijn meer , gelukkig..

Humbley Zo dan is liam ook al best vlug ! Jaimy rolde pas erg laat... haha , hij heeft ruzie met zijn handje ;)
    Jaimy had dat probleem ook , of dat ze der handen wel kon gebruiken maar dan niet wist wat ze met der benen aan moest , LOL

Zo zo ! Hij is ook al een beetje aan het oefenen met gaan zitten !
    Gaat dan snel he ;)

Nee , Jaimy loopt nog niet.. Haha denk niet dat ze dat gaat doen ( iig loslopen niet ) voor haar verjaardag.
    Al moet ik wel zeggen dat ze sinds en kleine week kleine stapjes maakt aan de tafel. Ook heeft ze nu door dat het maar 2-3 stapjes zijn vanuit de tafel naar de bank. Dus ze probeert ook al over te lopen !
    Het komt er langzaampjes aan , maar ze heeft alle tijd.
    Haha ze word al zo snel groot , ze mag het nu wel even rustig aan doen ;)

Cossy Een hele hele dikke knuffel meid !

2. 4days

4days Niet meer actief

Ja maar dat zou ook wel heel erg vroeg zijn. Ik hoor ook altijd veel mensen zeggen dat kindjes rond hun eerste verjaardag gaan lopen, maar gemiddeld is het pas rond 14 a 15 maanden... Dus dan hebben ze nog even!

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Heey cossy wat een leuke foto van vince! In je banner,, hij is echt groot geworden!! Had al heel lang geen foto van hem gezien! Mooi mannetje
    Ik heb je trouwens toegevoegd op hyves! hihi

x

4. 4days

4days Niet meer actief

Hihi dankje, ja een hele kerel is het al he! :D

Ik ga ff spieken op hyves. ;)

5. 4days

4days Niet meer actief

Waar hangen jullie uit dames? ;)

6. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Hier! Mijn lieve maar slecht slapende zoon ligt nu eindelijk te slapen..............in de box......... :S Slaapt hij eindelijk, kan ik nog niet slapen!! :'-(

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    #2787 Chamaro, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    @mamaesther
    Balen zeg meid! En slaapt hij niet verder als je hem gewoon in zijn bedje legt?

8. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Nee, hij slaapt echt gigalicht, als ik 'm alleen al aanraak is het bingo.. :( 's Nachts ook, als hij gedronken heeft moet ik hem vooral niet verplaatsen hahaha want dan is hij weer wakker, dus hij heeft de mazzel dat hij iedere nacht weer bij mama in de armen mag slapen......... Voor mama iets minder fijn, al is het enorm gezellig, want mijn rug en schouders zijn echt dood zo langzamerhand.. ;)

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ai dat is balen! Slaapt hij elke nacht bij jou dan?
    Chanell mag ook graag bij me liggen haha..
    Die komt 's ochtends altijd bij ons liggen :p

10. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Ja hij slaapt elke nacht bij mij, en dat vind ik ook niet erg..... Wel gezellig juist haha, mijn man en ik verschillen nogal van ritme dus we liggen bijna nooit eens lekker samen te kroelen! En dat heb ik met Chaevynn dus wel... Heerlijk! Het is nu alleen het slaapgebrek dat me aan het opbreken is; ik pak tegenwoordig nog maar een uurtje of drie per nacht en nodeloos te zeggen dat dat uiteraard veeeeeeeel te weinig is.......

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Lekker is dat he samen slapen met je kindje..:D
    Maar dat is idd wel veels te weinig zeg! 3 uurtjes..pff..ik kan me voorstellen dat het je op den duur opbreekt..

12. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Tja......... Wat doe je eraan he. En ik vind het niet eens erg, het is alleen op dit moment verdomde zwaar om de hele dag door te gaan, school brengen/halen met drie of vier kids op sjouw, huishouden, betaalde baan buiten de deur......... Had van mij nog wel wat langer zomervakantie mogen blijven!

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja idd je houdt weinig tijd voor jezelf over om even te kunnen slapen..
    Hhaha ja de zomer vakantie is idd best wel kort hihi..

ben er zo weer even Chanell een schone luier en dan fles en dan op bed..:p
    Mijn vriend is net opgeroepen(werk) dus ik ben nu alleen thuis..

14. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Ik ben ook alleen hahaha manlief is even lekker een potje biljarten met de buurman.. Ik laat hem maar lekker gaan hahahaha hij geeft geld uit in de kroeg, dan heb ik weer een argument om een nieuwe doek te kopen! :p

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    haha ja idd nou groot gelijk ;)
    slaapt je zoontje nog steeds in de box?

16. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Overdag wel, want hij bevindt zich altijd in dezelfde ruimte als ik....... Meestal valt hij in de doek in slaap, maar ik probeer hem (als hij echt diep slaapt) dan toch wel weg te leggen in de wagen of in de box zodat ik even de handen vrij heb voor huishouden enz.....

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja overdag slaapt Chanell bijna niet..:p En als ze slaapt dan slaapt ze ook weleens in de wipstoel of ook in de box..
    Maar ik wil haar nu toch vaker in bed leggen want ik wil wel dat ze snapt dat ze in de box moet spelen en in bed moet slapen haha..maar goed..

Heb je je zoontje al op bed gelegd? hihi..
    Chanell die slaapt gewoon weer verder in bed haha die weet volgens mij niet eens meer dat ze een flesje heeft gehad :D

18. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Nee, ik lig inmiddels plat op de bank, dan ga ik hier wel even slapen (hoop ik) totdat zoonlief zich meldt hahaha! Kan ik in ieder geval even slapen.......... Ben gesloopt!

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou idd..groot gelijk!
    Slaap lekker meid!

20. MamaEsther