Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik heb trouwens foto's in me album gezet! had ik nog nooit gedaan omdat het me niet lukte haha maaaaar het is me eindelijk gelukt!

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    --->> Leeuw

Aaah wat een skeetje is het !! heerlijk ventje!!

Hier oowk nieuwe foto's!

Liefsz :)

3. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Hoi allemaal!

Zal me eventjes voorstellen. ;)
    Ik ben Liset, 18 jaar en ben in verwachting van mijn eerste kindje.
    Krijg een zoontje, als het goed is komt hij rond 28 Oktober.. :D
    Maaar mag van mij wel wat eerder hoor, begin best ongeduldig te worden nu!

Ik ga een alleenstaande moeder worden, bewust heb ik er niet voor gekozen. Ik was 2.5 jaar samen met een hele lieve vriend, en het ging ook super tussen ons. Tot ik erachter kwam dat ik in verwachting was. We woonden samen sinds januari en we hadden het prima voor elkaar.
    Was super schrikken toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, en ook helemaal niet verwacht, omdat ik de pil slikte en gewoon ongesteld geworden ben! Tot het toch wel erg weinig werd in April en ik zulke pijnlijke borsten kreeg...
    Hij schrok heel erg, en zijn eerste reactie van dan ook abortus. Heb heb verteld dat hij dat niet van me kon verwachten, en dat ik even na moest denken, en alles op een rijtje zetten.
    Dus hij zette me voor de keuze of hem, of het kindje.
    Het is nu vandaag precies 4 weken uit, hij heeft er dan ook via de telefoon een punt achter gezet, omdat hij zoals hij zei; "geen zin heeft in dat gejank", omdat ik hem graag zó in wilde spreken, en niet via de telefoon.
    Heb hem tot nu toe 3x gezien, dat - ie langskwam, of ik daar. En voor de rest kom ik hem af en toe tegen, want we wonen allebei in hetzelfde plaatsje, dus daar ontkom je haast niet aan.
    vindt het best wel vervelend af en toe.
    soms heb ik het er ook nog wel moeilijk mee, en ik voel me gewoon aan de kant gezet... Vraag me af wat onze liefde heeft voorgesteld als hij mij en zijn zoontje zo makkelijk aan de kant zet. Hij doet net alsof er niks aan de hand is, en leeft vrolijk zijn leventje verder. Hij doet nu alles wat hij niet deed toen hij bij mij was. Wat me soms ook echt pijn doet. Ik mis hem best wel, en dan vooral de leuke tijden samen, samen gezellig dingetjes doen enzo.
    Nu woon ik weer bij mams thuis, en zit maar een beetje thuis te vervelen... soms voel ik me best een beetje somber.
    Kan dan ook niet wachten tot ik mijn zoontje in mijn armen kan sluiten, en helemaal daar voor kan gaan! :)

Lijkt me wel leuk om hier mee te kletsen!

Groetjes.

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Jeetje zeg! Wat erg dat hij je zo aan de kant heeft gezet! er is niks mooiers dan een kindje samen! Suc6 met je zwangerschap nog!

liefs

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Heey heey Maddie,

Poeh wat een verhaal zeg! 1 troost jullie gaan het super redden met jullie 2en :D

Hier oowk een alleenstaande mama,, was net 19 toen ik een posi test in de handen had,, een maand later ( was ong, 10 wk zwanger ) ging het uit tussen mij en mijn ex,, ( nu al een jaar terug ) heb hem sinds dien nooit meer gesproken of gezien,, hij is naar amerika verhuisd en opnieuw getrouwd voor zow ver ik weet,,
    Mijn ex heeft mij 2x via mijn moeder een miskraam toegewenst,, doen ik 15 en 28 wk zwanger was,,
    Liam is niet erkend of iets,, en nooit geen contact geweest en hij heeft Liam nooit gezien,,

Ik ben in maart bevallen van een pracht zoon :D na een zwangerschap van 39 wk precies,,
    Nu een half jaar later gaat het super met ons! ik woon oowk nog thuis bij mijn moeder en werk 20 uur in de week,,
    Vanaf oktober waarschijnlijk ga ik terug naar school, 1 dag in de week school, 20 uur stage en verder thuis leren leren leren en natuurlijk huiswerk,,
    Owjah was 19 toen ik beviel en toen Liam 3 maand was werd ik dan eindelijk 20 jaar hahaha

Foto's staan in mijn foto album,,

Meiden morgen eindelijk de test of Liam kma heeft!! ben zow benieuwd,, hoop het natuurlijk niet!! maar jah je weet maar nooit,,
    Liam heeft ontdekt dat hij met zijn hoofd en boven lichaam omhoog kan komen dus slapen zit er hier oowk niet in lol,, meneer is veel te nieuwschierig nu hij iets nieuws heeft ondekt hahahaa nou jah ( hij slaapt nu eindelijk,, )

Liefzs:)

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hoi maddie,

welkon hier. gezellig dat je ook mee gaat kletsen.
    Ik heb ook een alleenstande mama van nu 21.
    Ik heb ook voor mijn dochtertje gekozen, maar das met andere reden.
    Hij ging al met andere flirten enzo. En uiteindelijk toen hij hoorde dat ik zwanger wa si hij ervandoor gegaan met mijn zus.
    Dus ook enit zo een makkelijke situatie.
    Nu al meer dan een jaar geleden dat mijn dochtertje is geboren niets meer van hem gehoord.
    Doorje kindje die je krijgt ga je het meeste vergeten en zet je erover heen en ga je met volle tuigen van je kindje genieten.
    Het bevalt mij uitstekend zo en gaat allemaalprima.
    Heb een schat van een dochter :D

heel veel sterkte meid en geniet straks lekker van jou zoontje!
    Vind wel oerstom vanhem dat hij je zo ahcter laat, zo een mooi kindje die je krijgt zo achter laten en niet eens proberen! Hij weet neit wat hij straks gaat missen.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    humbley, oh spannend of liam kma heeft. hihi weer iets nieuws ontdekt, geinig he hoe het hun wakker houd :D

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Heey humbly! mischien beetje domme vraag maar wat is dat precies??? Iets ergs??

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    --->> Queen

Daar dus oowkal een moeielijk situatie,, geweldig dat iedereen het goed red zo zonder man in beeld :D
    Hoera voor ons,, lol,,

Jah heel erg spannend,, ben ongelovelijk zenuwachtig terwijl ik hem alleen maar 10cc hoef te geven haha nou jah laat het morgen wel weten hoe het gaat!

Nou jah leuk,,,, gisteren heeft hij maar 2 uur geslapen overdag,, en meeste ook nog in mijn armen maar jah hij sliep vanacht wel van 8 tot 8 dus meeste wel in gehaald,,

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Koemelkallergie,, nou ja is maar hoe je het bekijkt,, als hij het wel heeft kan hij er nog overheen groeien maar jah moet je heel erg uitkijken wat je geeft waar melk in zit dus,,

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    humbley, wel goed geslapen dus :D
    Ja hoera voor ons! He tis ook makkelijk te redden zonder man/vriend :D Somige moementen wel druk maar is juist wel leuk :D
    10cc ja geven hihi is wel makkelijk maar gaat erom heo het gaat :D
    je hebt trouwens super leuke foto's van liam in je album staan :D
    ik zal je even pben voor site kyani met wachtwoord kanje mijn meissie ok bekijken :D

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Jah hij heeft gelukkig wel goed geslapen en slaapt nu oowkal bijna een uur weer dusss even vrije tijd ;)

Jah het lijkt heel makkelijk maar ligt maar net aan hoe hij reageerd op de melk,,,,,,, anders is het weer krijzen geblazen,, bah,,,

Danke :D:D ben oowk super trots op mijn kleine grote man,,
    Heb hem gezien ;)

wat een mooie meid heb je zeg!! echt een prinses!

Liefsz:)

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja das waar en dat is ook neit fijn een krijsent kindje.
    hopelijk gaat alles prima morgen ;)

14. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Dankjullie voor het welkom! :)

Koemelkallergie, mijn kleine nichtje heeft het ook, als baby kreeg ze dan ook speciale melk, ze kreeg flesvoeding, en die haalde mijn tante bij de apotheek weg. Speciaal Sojamelk ofzoiets? Iniedergeval was het zo'n bruin blik. :)
    En ze kreeg soja chocomel enzovoorts. Maar ze kan nu al veel beter tegen koemelk, het voor namelijk als kleine baby dat ze er zo veel last van had.

Ik heb de moeder van mijn ex gesproken op hyves vandaag, en ze wil morgen met mij naar de stad toe om te shoppen voor de baby. Gaan we eerst samen wat eten, en daarna gaan we de stad in. Lijkt me aan de ene kant wel gezellig, maar aan de andere kant vindt ik het best griezelig wel, een beetje apart.
    Zijn moeder wil graag contact met me houden, en me steunen, want zij wil haar kleinkind wel zien, dus ligt ze erg in de knoop met haar zoon, mijn ex dus... Aan de ene kant hooooop ik dat mijn ex ons samen tegenkomt in de stad! hihi, maar dat zal wel niet gebeuren. Ben benieuwd hoe het gaat morgen.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo , ik kom even spieken en jullie hebben meteen een paar pagina's gekletst.
    Ben even aan het terug lezen gegaan en gereageerd ;) :D

Leeuw Vervelend het als het zo lang duurd voordat je duidelijkheid hebt. Mijn duimen blijven voor je draaien !
    Wat een scheetje zeg ! Heerlijk mannetje ;)
    Ik heb wel foto's in me album staan maar nog geen nieuwe zal ik vd week eens een keer doen.

Maddie Welkom hier !
    Jeetje zeg wat een vervelende en lullige opmerking van je vriend , en dan is dat nog zacht uitgedrukt.
    Je gaat het op zeker wel redden met je mannetje want met z'n vriend schiet het niet op.
    Ena ls alles straks eenmaal op rolletjes loopt kun je misschien straks naar een huisje voor jou en je zoontje ;)

Ik zal mezelf even voorstellen:
    Ik ben Jennifer 19 jaar , heb een hele lieve vriend van 24 en wij zijn sinds 19.09.2008 trotste ouders van een dochtertje genaamd Jaimy Martina.
    Ik was nog net 17 toen ik aantelde en was 18 toen ik beviel en we genieten er met volle teug van.

Aankomende zaterdag word ons meissie alweer 1 jaar :D

Humbley Ik denk aan jullie als je de uitslag krijgt ! En hoop op heel goed nieuws !

Maddie Het is wel heel fijn en lief van je Ex-Smoeder dat ze je graag wil steunen en helpen. De meeste Smoeders staan achter hun zonen :/
    Ga je haar ook wel gewoon contact laten houden met je zoontje ?

Wil je ook op de lijst of niet ??

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Goedemorgen

Volgens mij heb je die oowk nog wel maar ik heb van nutrilon de pepti,, daar hebben de koemelk zow vervormd dat kinderen er geen last van hebben,,
    jah alles moet met soja maar jah er zijn gelukkig nog mogelijkheden,,

Pffft thnx miracle! ben zow ongelovelijk zenuwachtig,, hoop dat het allemaal heel erg meej valt,,

Liefsz! :)

17. 4days

4days Niet meer actief

Leeuw -> Hmmm... spannend dat je nog niet ongi bent!! Whahaha, in plaats van 'ik heb trouwens foto's in mn album' las ik: 'ik heb trouwfoto's in mn album', dus ik voeral naar een witte jurk aan het zoeken... Ik dacht ben ik nou zo blind?!? Hahaha... Maar heerlijk ventje! ;)

Liset -> Hartstikke welkom hier! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. ;) Helemaal super dat jij binnenkort ook een knulletje in je armen mag sluiten!!! :D En over die ex van jou... sorry hoor, maar wat een loser! Wel sex hebben maar verantwoordelijkheid nemen ho maar... En het dan ook nog uitmaken via de telefoon?! Lekker volwassen ja... Gelukkig heb jij zelf genoeg liefde om aan dit kindje te geven!! :D Wel lief van je ex-schoonmoeder trouwens, dat zij wel nog contact met het kindje wil.

Humbly -> Goedzo! Opleiding doen is altijd een goed plan. :) Hoop dat alles goed gaat. (en jouw ex is ook een lul eersteklas...)

Queen -> (en jouw ex is OOK een lul)

Jeetje wat een exen hier zeg... Brrrr! :$ Mag ik toch in mn handjes knijpen met mn vriend...

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    --->> Cossy

Haha jah hij is idd lul eerste klas maar jah wat doe je er aan,, gelukkig gaat alles goed met mij en Liam en dat is het belangrijkste,,
    Wees blij dat je een super lieve vriend hebt :D

Pfft ben zow ongelovelijk zenuwachtig he,, Om half 11 komt de verpleegkundige van het cb voor de kma test,,,,,, Liam slaapt nu lekker dus kan hij straks een uurtje wakker blijven :)

19. 4days

4days Niet meer actief

Ja dat is ook zo! :)
    Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent... Is ook niet niks!! Maar ik zal heel hard voor jullie duimen. :) Ik had zelf vroeger blijkbaar ook een beetje last van KMA, maar het is vanzelf verdwenen gelukkig.

20. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ja, ze wil ook graag contact met mijn zoontje, als hij er is.
    Denk dat ze het daar straks ook nog wel over gaat hebben.
    Moet zeggen dat ik het best spannend vind, en ook best wel vreemd eigenlijk om zo nog contact met haar te hebben... Maargoed, gaat vast helemaal goed komen! :D
    Weet alleen niet of ik hem mee ga geven aan haar, mee naar het huis, want zijn vader en broertje staan achter hem, en ik heb er geen lekker gevoel bij als hij daar bij hun is.. Heb eerst zoiets; als ze hem wil zien, dan moet ze maar gewoon hier langskomen! :)

Enne, ik wil ook wel op de lijst hoor! ;)

Deel Deze Pagina