--->> Cossy jah de meeste kinderen groeien er idd over heen,, hoop alleen dat hij niet terug valt naar het krijzen wat hij de eerste 2 maanden deed daar ben ik bang voor,, verder weet ik dat het niet veel voor stelt,, --->> Maddie Als jij mij even door wilt geven wanneer je uitgerekend bent dan zet ik je op de lijst Liefsz
Als er wijzingen zijn die op de lijst moeten worden aangepast kun je een PB sturen naar Miracle08 en Humbly89 ( Naam is aanklikbaar ! ) De lijst zal dan worden aangepast en zo komt er ook geen verwarring van een nieuwe lijst met een oude lijst ! NOD 12-09-2009 Leeuw ---> 5 dagen overtijd.. Spannend ! AGENDA 19-09-2009 Jaimy Wordt 1 jaar !! 22-09-2009 Humbly met Liam naar het CB 23-09-2009 Vince wordt 1 jaar !! 06-10-2009 Chamaro met Chanell naar het CB Prikjes deel 2 16-10-2009 Chamaro met Chanell naar het ZH voor nacontrole 19-11-2009 Miracle08 met Jaimy naar het CB Controle + Prikjes deel 5 BEVALDATA 15-09-2009 Eerised90 -> Geslacht onbekend 28-10-2009 Maddie -> Jongen 01-12-2009 gien ->Meisje 25-01-2010 Momae -> Geslacht onbekend BEVALLEN 08-06-2004 MamaEsther -> Dariënne 17-09-2006 MamaEsther -> Yashyra 20-03-2007 Ranjeewha -> Sam 26-09-2007 Celinaaa -> Sil 29-09-2007 MamaEsther -> Naeyyssa 24-01-2008 Momae -> Modue 07-09-2008 Queen -> Kyani 19-09-2008 Miracle08 -> Jaimy 23-09-2008 Cossy -> Vince 30-11-2008 Noatje -> Tygo 02-12-2008 Dimmel -> Diego 04-12-2008 Ranjeewha -> Revi 17-12-2008 bengeltje86 -> Julian 11-02-2009 Dayenne -> Naomi 06-03-2009 Leeuw89 -> Jayden 21-03-2009 Humbly89 -> Liam 21-05-2009 MamaEsther -> Chaevynn 27-05-2009 Shirley17 -> Kiano Damien 21-06-2009 Chamaro -> Chanell Datum onbekend Celinaa -> Geslacht ook onbekend Datum onbekend Slagroomtoetje -> Geslacht ook onbekend Ons baby gewichtenlijstje: 07-09-08 -> Kyani Gewicht bij geboorte: 3320gr en 49cm. Gewicht nu: 8290gr en 71cm. 19-09-2008 -> Jaimy Martina Gewicht bij geboorte: 2980gr en 49cm. Gewicht nu: 8680gr en 74cm. 19-09-2008 -> Vince TygoGewicht bij geboorte: 3610gr en 52cm. Gewicht nu: 8770gr en 76cm. 02-12-2008 -> Diego Gewicht bij geboorte: 4070gr en 51cm. Gewicht nu: 9510gr en 68.5cm. 21-03-2009 -> Liam Daniël Gewicht bij geboorte: 3400gr en 50cm. Gewicht nu: 7190gr en 65 cm. 21-05-2008 -> Chaevynn Richard Henri Gewicht bij geboorte: 3335gr en 50cm. Gewicht nu: 5260gr en 57.5cm. 21-06-2009 -> Chanell Gewicht bijgeboorte: 3620gr en 50cm. Gewicht nu: 6135gr en 57,5cm. Maddie toegevoegd Leeuw dagen overtijd veranderd!! Spannend!! Liefsz
Maddie -> Ja je hoeft hem ook niet mee te geven als je niet wil vind ik. Kan best begrijpen dat je dat niet ziet zitten. Je zou ook nog kunnen denken aan een soort tussenoplossing, dat ze bijvoorbeeld een paar uurtjes met hem naar het park of naar de speeltuin mag. Maar dat moet je helemaal zelf bepalen hoor! Hoe voel je je verder eigenlijk? Nog niet moe en zwaar? Ik heb volgens mij tegen die tijd wel zoiets van pffffffffffffffff.... Humbly -> Pfff nee dat kan ik me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt... Vince heeft ook van die fases gehad dat het de hele nacht gillen was, dat is zeker geen pretje!!
Hay haay --->> cossy Jah lastig he,, Liam slaapt gelukkig snachts altijd nog heel goed dus daar ben ik dan weer blij meej haha krijg ik oowk nog een beetje slaap,, Meneer is weer wakker dus kleren weer aan en over een half uur komt de verpleegkundige van het cb,, Meld me zowdra ze weg is en ik het weet! Liefsz
Oh dat is wel fijn ja, Vince heeft namelijk vanaf dag 1 ontzettend slecht geslapen, hij wilde gewoon echt niet alleen slapen, wat we ook deden. Uiteindelijk heb ik hem toen bij ons in bed gelegd, want na 3 maanden elke avond drama had ik het wel gehad... Gelukkig slaapt hij nu in zijn eigen bedje, en hij gaat ook mooi op tijd slapen savonds, dus nu is het geen probleem meer. Het enige minpuntje is dat hij wel nogal eens savonds wakker wordt en dan wil drinken. Maarja, als dat alles is. Succes zometeen!!!
Cossy => Jaa, haha het is nu behoorlijk zwaar aan het worden. Heb wat dat betreft een rustige zwangerschap gehad, zonder kwaaltjes en pijntjes. Maargoed, stond er ook niet altijd bij stil dat ik zwanger was, door al het gedoe met mijn ex enzo. Maar nu de laatste paar weken merk je echt dat het energie kost doe haast niks, maar toch altijd moe en last van mijn rug! ook heb ik soms, als ik me te druk maak.. of zenuwachtig ben, en dan in een winkel ben en stilsta, dat ik heel licht in mijn hoofd wordt, soms net het gevoel alsof ik flauw kan vallen... Heel naar gevoel !! Heb het al eens gehad dat ik midden in een winkel flauwviel, en misschien is het dan ook nog angst hoor wat je er voor hebt dat het weer gebeurd. Vind het toch griezelig. Heel lang staan gaat ook niet meer zo goed, heb voornamelijk snel last van een zere onderrug. Kan ook niet wachten tot de kleine eruit is om het maar zo te zeggen hoor! hahaha. En ben nu ook best een beetje zenuwachtig voor straks....
Hihi jah dat kan ik me wel voorstellen... Dat lichte gevoel in mn hoofd had ik trouwens ook vaak, maar ik had wel ook een te lage bloeddruk, dus misschien kwam dat daardoor. Maarja tis wel verveend idd, zeker als je echt flauwvalt... Ik zal trouwens ook ff kort iets over mezelf vertellen, weet je ook met wie je praat. Ik ben dus 22 en mn eerste zoontje Vince wordt over 6 dagen 1, mn tweede zoontje Sem is ruim een maand geleden overleden na 16 weken zwangerschap en we wachten nu tot ik weer een cyclus heb, zodat ik hopelijk binnenkort weer zwanger ben. Ik had trouwens een paar dagen geleden opeens lage rugpijn, licht bloedverlies en slijm (yummiee...), dus volgens mij is er iets aan het gebeuren... Misschien binnenkort weer een cyclus.
ls er wijzingen zijn die op de lijst moeten worden aangepast kun je een PB sturen naar Miracle08 en Humbly89 ( Naam is aanklikbaar ! ) De lijst zal dan worden aangepast en zo komt er ook geen verwarring van een nieuwe lijst met een oude lijst ! NOD 12-09-2009 Leeuw ---> 5 dagen overtijd.. Spannend ! AGENDA 19-09-2009 Jaimy Wordt 1 jaar !! 22-09-2009 Humbly met Liam naar het CB 23-09-2009 Vince wordt 1 jaar !! 06-10-2009 Chamaro met Chanell naar het CB Prikjes deel 2 16-10-2009 Chamaro met Chanell naar het ZH voor nacontrole 19-11-2009 Miracle08 met Jaimy naar het CB Controle + Prikjes deel 5 BEVALDATA 15-09-2009 Eerised90 -> Geslacht onbekend 28-10-2009 Maddie -> Jongen 01-12-2009 gien ->Meisje 25-01-2010 Momae -> Geslacht onbekend BEVALLEN 08-06-2004 MamaEsther -> Dariënne 17-09-2006 MamaEsther -> Yashyra 20-03-2007 Ranjeewha -> Sam 26-09-2007 Celinaaa -> Sil 29-09-2007 MamaEsther -> Naeyyssa 24-01-2008 Momae -> Modue 07-09-2008 Queen -> Kyani 19-09-2008 Miracle08 -> Jaimy 23-09-2008 Cossy -> Vince 30-11-2008 Noatje -> Tygo 02-12-2008 Dimmel -> Diego 04-12-2008 Ranjeewha -> Revi 17-12-2008 bengeltje86 -> Julian 11-02-2009 Dayenne -> Naomi 06-03-2009 Leeuw89 -> Jayden 21-03-2009 Humbly89 -> Liam 21-05-2009 MamaEsther -> Chaevynn 27-05-2009 Shirley17 -> Kiano Damien 21-06-2009 Chamaro -> Chanell Datum onbekend Celinaa -> Geslacht ook onbekend Datum onbekend Slagroomtoetje -> Geslacht ook onbekend Ons baby gewichtenlijstje: 07-09-08 -> Kyani Gewicht bij geboorte: 3320gr en 49cm. Gewicht nu: 8290gr en 71cm. 19-09-2008 -> Jaimy Martina Gewicht bij geboorte: 2980gr en 49cm. Gewicht nu: 8680gr en 74cm. 19-09-2008 -> Vince TygoGewicht bij geboorte: 3610gr en 52cm. Gewicht nu: 8770gr en 76cm. 02-12-2008 -> Diego Gewicht bij geboorte: 4070gr en 51cm. Gewicht nu: 10230 gr en 73 cm. 21-03-2009 -> Liam Daniël Gewicht bij geboorte: 3400gr en 50cm. Gewicht nu: 7190gr en 65 cm. 21-05-2008 -> Chaevynn Richard Henri Gewicht bij geboorte: 3335gr en 50cm. Gewicht nu: 5260gr en 57.5cm. 21-06-2009 -> Chanell Gewicht bijgeboorte: 3620gr en 50cm. Gewicht nu: 6135gr en 57,5cm. Gewicht en Lengte aangepast van Diego,, LIAM HEEFT GEEN KMA!! yeey super blij hier!!! hij reageerde helemaal niet op de andere melk,, integendeel hij vond het zelfs lekker! dus hahah nu ligt meneer uitgeteld in bed te slapen dus helemaal opgelucht hier Nu elke dag een fles vervangen door normale melk van friso,, standaard 1 nog,, en dan volgende week naar standaard 2,, Liefsz
Hoii! Nou zal even vertellen hoe het was. Was gezellig met zijn moeder, eerst ffies raar maar daarna toch wel leuk! Een broodje gegeten samen en daarna even geshopt. Heb een heel leuk broekje en truitje gekregen voor de kleine, en een speen. Mijn ex moest haar bankpasje ffies hebben... dus hij moest mij wel zien, hij wist dat ik met haar naar de stad was. Toen hij er aan kwam lopen om het pasje te halen keek 'ie raar joh!! Echt zo'n aparte blik dat ken ik helemaal niet. Heel verlegen, een heel verlegen lief glimlachje.. Zou haast zeggen dat dat een verliefde blik was! Dat zou ik zeggen als ik niet beter wist. Hij zei 'hoi' en 'hoe gaat het'. En hij keek heel verlegen en lief. Zooooo raar! zo ken ik hem helemaal niet, heel onzeker aan zijn snorretje zitten, en hij stotterde zelfs een beetje... Hij ging zijn auto weer ophalen en 2 meisjes gingen met hem meerijden. waarvan 1 meisje waarvan hij altijd tegen me zei dat hij dat zo'n leuk meisje vondt en wel een keer wat mee wou doen enzo.. hij zei later wel dat dat allemaal gekheid was geweest (dat zeidie toen we nog hadden) maar toch heeft me dat heel onzeker gemaakt, en zij is ook altijd met vriendinnen waar hij is. Dus dat meisje rijdt met haar vriendin mee. Hoorde ik van zijn moeder dat hij afgelopen zaterdagavond daar is geweest naar een verjaardag, terwijl dat meisje helemaal niet jarig was.. Hij had gezegd dat ze zo'n kast van een huis had met een grote tuin. Ook had ie gezegd dat dat gewoon vriendinnen waren, verder niet tegen zijn moeder. Omdat zijn moeder had gezegd dat hij niet met een andere meid hoeft aan te komen want die trapt ze er zo uit.. Dus nu heb ik weer hele dubbele gevoelens.. zou die haar nu wel of niet leuk vinden, hij zegt van niet? En hoe hij me dan weer aankeek. Bleeeh, vindt het wel rot hem gezien te hebben, omdat ik toch nog wel een beetje gevoelens voor hem heb. En hij had toen gezegd dat hij er voorlopig geen belang bij had om me te zien, dat dat niet aan mij lag maar aan dat gedoe met het kind, met andere woorden dat 'ie me wel weer wil zien als ik weer 'normaal' eruit zie, zonder dikke buik.. Maar echt raar hoe hij me aankeek, zo onzeker en glimlachend, weet niet wat ik ervan moet denken.......
Humbly -> HOERAAAAAAA! Goed nieuws zeg!!! Nu hopen dat het snel wat beter gaat. Maddie -> Hmmm lastig hoor, met je ex. Ik denk sowieso dat hij zich heel erg ongemakkelijk voelde, en zich daardoor geen houding wist te geven. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je die hele jongen beter kunt proberen te vergeten... Jij zult het beter kunnen inschatten als ik, maar als ik je verhaal zo hoor denk ik dat hij je alleen nog meer gaat kwetsen als je weer contact zoekt. Natuurlijk is het hartstikke moeilijk, en ik kan ook goed begrijpen dat je nog gevoelens voor hem hebt. Het zou vreemd zijn als dat niet zo was na 2,5 jaar. Maar de dingen die hij zegt, vooral over je kindje, zijn gewoon super lullig. Jij krijgt een zoontje, en je wordt binnenkort mama, jouw hele leven zal gaan draaien om het kleine kereltje. En je ex is hem in zijn plannen nu al aan de kant aan het schuiven om weer es met jou af te kunnen spreken... En daarnaast heeft hij jullie eigenlijk gewoon samen aan de kant geschoven toen jullie hem het meeste nodig hadden. Ik zou dat gewoon echt niet pikken... Beter even door de zure appel heen bijten en het hele hoofdstuk afsluiten. (maargoed dat is mijn mening)
Maddie Groot gelijk hoor ! Ondanks dat ze zo lief is voor je en je frummel zou ik het nooit helemaal 100% vertrouwen. Je hebt er bij zitten die geven je kind niet meer terug :O ! Zie dat Humbley je al op de lijst heeft gezet Humbley Ik denknog steeds aan jullie !! Maddie Dat flauw vallen heb ik ook gehad in de winkel , is of een te kort aan ijzer of te winig eten. Je moet ondanks alles natuurlijk wel goed voor jezelf blijven zorgen Ik heb er tegen het eind van de zwangerschap geen last meer van gehad , toen zat ik er na 3 valse starten volledig doorheen... Hihi , als ik dat zo zit te lezen droom ik weer helemaal terug naar toen ik zelf zwanger was.. wat gaat het snel zeg.. Humbley JEEEEJJJ !!!!!!!!!!!!!! Liam heeft geen KMA ! Super joh ! Maddie Vervelend hoor met je ex , ik zou er iig niet meer intrappen. Hij heeft je gewoon laten zitten met baby ! ( in de buik nog wel ! ) Misschien is het idd dat ie zich gewoon erg ongemakkelijk voelt en daardoor geen houding weet te weergeven.. Ik sluit me eigenlijk helemaal aan bij Cossy.. Vergeten die handel !! Zo ik ben net weer terug van me moeder. Hebben even door het City gewandel en heb een paar laarzen gekregen van me moeder Haha , vond ik wel heeeel lief van der. Doet ze nml wel vaker en dan is het net even of je nog thuiswoont. Daarna zijn we mijn broertje op gaan halen van school en kwam ik me VK tegen ( haar dochtertje zit daar ook op school ) Jeetje wat is dat raar dan zeg.. Er komen zoveel gevoelens en gedachtes naar boven dat is bijna onbegrijpelijk.. Toen terug naar huis , even vlug eten gehaald voor vanavond en terug naar huis. Jaimy lit nu even op bed wantd ei was van plan om weer heel de dag wakker te blijven en dat is niet de bedoeling. Dus die ligt op bed en volgens mij is ze in slaap gevallen.. Heb ik even Mama-Tijd
--->> Maddie Ben het met Cossy eens,, klinkt heel hard maar soms is het beter voor jou en natuurlijk voor je zoontje Wel heel mooi natuurlijk dat het verder gezellig was! zou gewoon het contact blijven behouden Net eerste hele fles friso standaard en hij ging gewoon leeg normaal drinkt hij deze fles heel slecht maar jah ,, nu ligt meneer uitgeteld weer in bed te pruttelen haha ow neej het is nu stil dus wie weet Vanmiddag even lekker gewandeld met Liam,, het is heerlijk weer dus jah! Liefsz
--->> Miracle Jah ben echt super opgelucht Heerlijk kleding krijgen van je moeder! hahah ben oowk altijd heel blij dat ik wel eens wat krijg, heb je toch het gevoel ondanks dat je nu zelf moeder bent je nog steeds jah hoe leg je dat uit,, haar dochter blijft zoals altijd is geweest Jaimy slaapt dus oowk lekker,, Liam wou vanmorgen en vanmiddag oowk steeds wakker blijven totdat hij zow moe was hij zijn ogen haast niet meer open kon houden Ja doet ie zelf lol,, Raar is dat he de vk tegen komen,, heb ik oowk 1 keer gehad,, wist niet eens echt wat ik moest zeggen,, moest ineens weer aan de bevalling en alles denken lol Goooo mama tijd!
Heeey! Jullie hebben ook gelijk hoor, maar soms heb je van dubbele gevoels, aan de ene kant geef je nog om hem, maar aan de andere kant háát je hem... PFF en de hormonen spelen ook nog een rol. Maar moet zeggen, het deed me wel goed om hem zo te zien kijken, omdat hij tegen mij zegt dat het hem namelijk niks doet. Maar zoals hij vanmiddag keek weet ik wel zeker dat het hem iets doet! En dat voelt wel weer goed.. zo stoer is 'de grote man' dus helemaal niet! En ik kan het ook nog steeds niet leuk vinden dat - ie zo veel met ander meiden om gaat hoor, de gedachte alleen al dat - ie een ander zou hebben! :x Ik kan me daar nog helemaal niks bij voorstellen, en na een relatie van 2.5 jaar kan ik me ook niet voorstellen dat je na 4 weken al een andere kunt hebben. Nou ja misschien wel, als troost ofzo? Het is gewoon een k*t situatie allemaal. Ik wil hem ook graag vergeten, maar toch denk ik vaak aan hem... en soms wordt ik ook niet goed van de gedachtes. Daarom kan ik ook niet wachten tot m'n kleine vent er is, en ik daar helemaal voor kan gaan, en mijn gedachten helemaal daar op kan richten!
Hoi meiden! Na een lange tijd niet meer hier geweest te zijn, ben ik er toch maar weer. Vanaf nu zal ik ook actiever mee doen!
Humbley Ja dat kan soms echt heerlijk zijn ! Al heb ik haar wel gezegd dat et natuurlijk niet hoefde , haha , zeg dat maar eens tegen je eigen moeder die er op staat dat je ze aan neemt Jaimy was eergistere de hele dag op geweest ! Ze wilde smiddags niet gaan slapen , uiteindelijk was ze savonds om 18.00 helemaal op en toen we der om 18.30 in bedje legde sliep ze om 18.32. Doet ze snel he , haha.. Lekker eigenwijs ook Ja ik vind dat echt raar , ik kom haar wel vaker tegen omdat haar dochtertje dus op dezelfde school zit als mijn broertjes maar dan heb ik dat niet zo erg. Nu komt het ook omdat het nu precies 1 jaar geleden is toen alles begon.. Vorig jaar op de nacht van 17 op 18 sept. begon het heel voorzichtjes. Sliep die nacht erg onrustig met veel buikpijnen en veel plassen. Ik weet nog goed dat ik dacht "Gaan we weer !! " Was er volledig van overtuigd dat het weer een valse start zou worden want ben uiteindelijk ook diep in slaap gevallen... Niet verwachtend dat ik smorgens met dezelfde buikpijnen opsta en die dag volledig anders loopt als ik dacht.. Maddie Ik snap je gevoelens ook wel hoor , en dan komen die hormonen er ook nog eens lekker bij. Word het helemaal dubbel.. Richt jij je maar lekker op je kleine mannetje straks want als iemand 4wk na de breuk zo alweer de hort op is met meiden , dan is ie het TOTAAL niet waard. En dat was ie al niet. Je kan hier iig altijd je gevoelens kwijt , als je boos bent of verdrietig of gewoon om gezellig te kletsen. Wij staan voor iedereen hier klaar Joycee Welkom terug !! ( ik kan me niet meer herinneren of ik ook nog met je heb gekletst ) Wwonder en Leeuw Hoe gaat het met jullie meiden ?? Zo ik duik me bedje in ! Morgen hier de grote schoonmaak en opruimen. Als hubje thuis is gaan we boodschappen doen voor zaterdag en dan savonds als Jaimy in bedje ligt gaan we de boel versieren ! ( fietsje , stoeltje , balonnen opblazen/hangen , slingers op hangen en de raam ) En dan op naar zaterdag ! Weltrusten meiden , kom morgen tussendoor ff spieken
Miracle -> Oh wat lief van je moeder zeg!! Maar leg je Jaimy soms al om half 7 op bed dan?! Dat doe ik echt nooit! Voor 8 uur gaat Vince er ZEKER niet in, want zelfs dan wordt hij vaak al om half 7 ofzo wakker... Meestal gaat hij tussen 8 en 9 naar bed, en normaal gesproken wordt hij dan om een uur of 8 wakker. Humbly -> Ooh fijn dat de eerste fles helemaal leeg ging! Zou het nu echt beter gaan?! Maddie -> Ja ik kan je echt helemaal begrijpen hoor... Het is ook super dubbel en verwarrend allemaal! En de hormonen zullen ook niet helpen nee... Ik vind het trouwens ook een beetje vreemd van die meiden. Willen ze serieus met iemand 'op date' die zojuist zijn vriendin met hun zoontje heeft laten zitten?! Sorry hoor, maar dan stel je toch echt lage eisen voor jezelf... Maargoed, nog 6 weekjes dan is jou kleine mannetje er! Dan ben je je ex vast snel helemaal vergeten! Joycee -> Welkom terug!
Cossy Normaal gaat Jaimy hier om 19.00 naar bed , en dan komt dan niet precies op de minuut En dan slaapt ze door tot 7.30 en dan moeten we haar zelfs nog wakker maken (!). Als we haar dan laten liggen slaapt ze vlot door tot 8.00 en soms zelfs door to 9.00. Hahaha , kun je wel uitrekenen wat er gebeurd als we haar om 20.00 of zelfs later in bed gaan leggen Een par maandjes terug ging ze ook pas om 20.00 soms 21.00 naar bed en dan sliep ze tot 7.00 maar op de een of andere manier ging ze steeds langer door slapen en als we haar dan om 7.30 wakker maakte was ze zo chaggerijnig als iets en in de weekenden sliep ze door tot 10.30 (!!) Dat is het weekend wel lekker maar als ze dan doordeweeks zo chaggerijnig is werkt het ook niet. We zijn haar avondslaapje toen gaan vervroegen , steeds een half uurtje eerder. Tot we op 19.00 kwamen en dat werkt perfect , resultaat daarvan is zelfs ook nog dat ze overdag nog maar 1x slaapt
Goedemorgen!! --->> Joycee Welkom terug! hoe is het daar verder? --->> Miracle Jah als ik mijn moeder zeg van neej ik hoef niks krijg je gelijk weer van en ik ben je moeder en doe dit graag hahaha nou jah dan ben ik oowk maar weer stil druk aan het schoonmaken dus hahaha spannend nog 2 dagen en dan is Jaimy alweer 1 jaar oud 8) Klote he die valse starten,, hier 1 gehad 5 dagen voordat ik bevallen ben op mijn oma haar verjaardag heb ik de hele dag met voorween gelopen,, nou dat zit niet lekker op een verjaardag moet ik je zeggen hahaha,, eindigde met 1 cm ontsluiting,, --->> Cossy Vanmorgen heeft hij weer een fles friso standaard gehad en ging helemaal leeg,, 210cc ineens op het lijkt erop dat het nu super gaat! deze melk drinkt hij beter dan pepti wat oowk logisch is want pepti is VIES! Meneer ligt alweer te slapen Liefsz
Ahzo, ja dan had ik het zeker ook gedaan. Ik leg Vince ook eerder in bed als hij straks later wakker gaat worden hoor, ze gaan toch steeds langer aan een stuk doorslapen. Maarja soms zeggen mensen wel eens tegen mij van: 'is dat niet te laat? Misschien moet hij wat eerder naar bed' Maarja ik ga hem toch niet zo vroeg in bed leggen dat hij om half 6 ofzo wakker is...?!