Haha ja hoor, heb ook nog een brandweerrode Nati Bamboo die eventueel mag verhuizen (70 ex verzenden) en nee, met een beetje oefening is het zo geleerd. Jij kan dat Enne, ja, een kind van vier kun je ook nog dragen! Op de rug.....
Een half uurtje te vroeg maar nog vlug even voordat ik me bedje in duik.. Vince GEFELICITEERD met je 1ste verjaardag !! Maak er een leuke en gezellige dag van (morgen) samen met Papa en Mama en dat je maar lekker verwend word ! en nou duik ik me bedje in ! Weltrusten !!
Vince gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Cossy en vriend oowk gefelciteerd natuurlijk,, maak er een leuke dag van!
Hieperdepiep hoera voor Vince!!! Gefeliciteerd grote vent!!! En mama Cossy, gefeliciteerd met je dreumes, én met je jaar BV!
Hiep Hiep Hoera voor Vince! 1 jaar! mama en papa ook van harte gefeliciteerd met jullie ventje! een fijne dag toegewenst en geniet er van! xxx
VAN Harte gefeliciteerd VINCE En papa en mama natuurlijk! En een hele fijne dag vandaag! En voor mij ook een klein beetje feest, hahaha! Ik ben aangekomen in week 35 vandaag... dus eigenlijk mag ik al een beetje gaan aftellen, toch?! Maar het duurt allemaal zoooo langg! Wordt ongeduldig.
Cossy, gefeliciteerd met de verjaardag van Vince, en met je 1-jarige bv-avontuur MamaEsther, wat een mooie doeken! Ik heb soms het idee om voor deze tweede spruit een geweven doek te willen aanschaffen naast de tricot-slen, maar heb dus geen idee hoe/wat, ook qua prijs en lengte niet. Zo te zien heb jij genoeg ervaring met je elf doeken
Goeie smaak Wwonder! Ik heb ook een Nati, de Bamboo Red. Verrukkelijke doek, qua zachtheid te vergelijken met mijn doek met cashmere en zijde.......
Ja, die website ga ik onthouden Voorlopig even geen geld denk ik (of eens even kijken of ik nog verjaardagsgeld/afstudeerkadogeld heb), want ik ga eerst naar New York en er zijn grote plannen om een MacBook aan te schaffen. Hier 'druk' bezig trouwens met namen bedenken. Mijn vriend wil nog niet zo helaas. Maar hij heeft dé naam al bedacht, die we nu als koosnaam gebruiken. Mozusje
cossy alsnog van harte met vince!!! ben allang niet meer hier geweest. mannetje heeft 3 weken vakantie gehad en is sinda maandag weer aan t werk. Ik heb dinsdag sollicitatie gesprek gehad en mag volgende week dinsdag gaan proefdraaien krijg dat gelukkig wel betaald. Ben nog volop aan t solliciteren wil eigenlijk iets doen waarvoor ik aan het leren ben.maar goed dan moet je of jong zijn met heel veel evaring en ja dat heb ik dus niet
Jah wij hebben een super dag gehad! Lekker naar de dierentuin geweest. Maar het feestje is zondagmiddag pas, dus dan zijn hij nog wel veeeeeeeeel meer kado's krijgen! We een vreemd idee, dat hij nu geen baby meer is maar een dreumes, hihi!
JA MEIDEN HIJ KOMT EINDELIJK VOORUIT,, LIAM TIJGERD! haha de achteruit deed hij allang niet meer maar nu gaat meneer de kamer door,, hahaha geweldig!!!!!! Liefsz
whahaah jah dat merkte ik net al Ben wel blij dat hij het eindelijk door heeft,, hij werd ongelovelijk boos toen het hem niet wou lukken,, Liefsz