Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    diego zegt ook papa, hap is eten, mama, tietie is tiktak (klok) en nienie is nee....soms lijkt het alsof hij hebben zegt maar dat laat ik dan nog maar buiten beschouwing haha!

2. THbaby

THbaby Niet meer actief

meiden ik wil jullie wat vragen haha

ik ging er dus echt gewoon niet van uit zwanger te zijn omdat ik ongesteld ben geweest. donderdag werd ik ongesteld en zaterdag/zondag was het over. maar nou heb ik nog steeds last van me borsten, steekjes onder in me buik en plopjes:S anders als wanneer je lucht in je darmen hebt want dat weet ik wel hoe dat voelt, had dat nog nooit gehad zo. verder heb ik er ook nog buikpijn van de 'grote boodschap' bij; iedere dag :S heb ik normaal nooit! daarbij heb ik schrale lippen en hoofdpijn en dat alles had ik alleen toen ik zwanger was OEH IK VERGEET IETS! maagpijn. toen was ik dus aan het denken. dat heb ik 1 x vaker gehad wanneer was dat ook alweer? nou dat was dus toen ik zwanger was... ohja en me temp. was 37.18 (normaal 36.5/36.8 ofzo)

wat denken jullie? test doen off... ik denk gewoon dat 't niet kan omdat ik ongi ben geweest..

xx

3. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ik denk dat als je enig moment van twijfel hebt je gewoon aan jezelf verplicht bent om te testen. Die onzekerheid is toch erger dan ff over staafje piesen ? :) Heb je wel gelijk duidelijkheid!

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik sluit me aan bij eline

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jah sluit me er oowk bij aan, gewoon even testje doen :)

6. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ennnn nu willen wij natuurlijk weten wat de uitslag was...

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    spannend! ik ben nu ook nieuwsgierig...door zoiets ga ik altijd terug denken aan vorig jaar april toen ik een positieve test in handen had precies 1jr nadat ik gestopt was met de pil!

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

ik ga denk ik toch niet testen.
    ik wacht gewoon tot volgende menstruatie.. ik denk dat ik mezelf gewoon gek maak dus als ik dan bijv. zwanger zou zijn en deze 4 weken komen er dan gratis en voor niks bij ;)

maar ik denk gewoon van niet.. 't is alleen heel raar :S

xx

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

cossy ik zag op je hyves dat Vince loopt! waaw wat knap, lekker vlug!! super zeg!

xx

ps. hoe gaat het met iedereen?

x

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja hier is alles goed...diego gaat steeds vaker los staan maar als hij het merkt hup op de kont of pakt hij snel iets vast zo grappig. Ook geeft hij nu kusjes en knuffels en klapt regelmatig in zijn handjes. En als we hiep hiep zeggen gaan die armen de lucht in zo geweldig! ben nu vaak kushandjes aan het geven ben eens benieuwd wanneer hij dat voor het eerst doet haha!

volgende week zondag wordt hij alweer 11mnd

11. THbaby

THbaby Niet meer actief

haha wat leuk zeg! fijn dat alles goed gaat.
    die kushandjes heeft ie zo door hoor! die kleine van vrienden van ons doet dat ook. een paar keer doen en dan ineens doen ze dat. weet je wat ook leuk is? zeggen MMMMM als het eten lekker is ofzo ;) dat had ie ook meteen door.

11 maanden alweer.. wat gaat het hard! niet normaal.. willen jullie ooit een 2e? en zo ja wanneer dan haha ben niet nieuwsgierig ;)

xx

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja mmmm zegt ie allang en hap als hij eten ziet haha!

ja we willen wel een 2e als het financieel gaat en ik denk dat ik dan eind volgend jaar begin 2011 stop met de pil!

13. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Zegt ie ook mmmm als jij denkt van: laat dat maar staan? Hier wel... Gaat ie slasaus eten en dan zegt ie mmmmm, lekker. Of hondenbrokken, zand, ....:D

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nou nog niet van zulke dingen maar ik lust geen pap en hij vind het heerlijk en dan mmmm maar voor mij is dat niet mmmmm...

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Meiden willen jullie iets voor mij doen ???

Mijn oudste broertje zijn klasje doen mee aan een wedstrijd. Ze moeten een eigen muismatje ontwerp met nog meerdere klassen ( ook van andere scholen ) degen met de meeste stemmen op zijn of haar muismat wint een Laptop voor in de klas.

Nou wil ik jullie vragen of jullie op hem willen stemmen ??

Ik zet hieronder de link
    Ontwerpjeeigenmuismatje.nl - Win één van de tien SkoolMates

Onderste rij en dan op Damian :D

Alvast heel erg bedankt :D

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Gestemd!!

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    gestemd

18. THbaby

THbaby Niet meer actief

ik heb ook gestemd!

hoe is het met jullie meiden? 't is de laatste tijd zo stil!

heb toch een testje gewaagd, gewoon om zeker te weten dat ik niet zwanger ben omdat ik steeds, en nog, pijnlijke borsten heb en steekjes in me buik, was wel gewoon ongesteld geweest dus ik wist wel dat 't niet kom maar ik dacht gewoon ff voor de zekerheid, nou hij was dus ook negatief. wat ik al dacht.

xx

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @miracle; ik heb gestemd...

@cossy; wat zag ik, ongi geworden :D super joh!

@wwonder; jammer joh dat hij toch nega was! maar nu gaan jullie er wel echt voor of niet? (november?)

@ here; nou nou de laatste loodjes hihihi word best zwaar nu hoor... ff lekker klagen haha nog maar 5 weekjes.. de babykamer is bijna klaar alleen moet verder alles nog aanschaffen.. balen! maar ik zal ff wat fototjes er bij doen xxxxxxx gien

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    babykamer in mn album! niet echt kwaliteit maarja :)

Deel Deze Pagina