meid wat een prachtige babykamer zeg!!! helemaal mijn stijl! mag ik vragen waar je 'm gehaald hebt ? ja klopt.. hehe eindelijk ! xx ps. ik zag idd ook dat cossy eindelijk ongi was geworden, helemaal super, kunnen jullie er eindelijk voor gaan!
@gien; Wauw mooi baby kamer zeg!! helemaal mooi!! Nog maar 5 weekjes :O tijd gaat snel zeg! @wwonder; misschien is hij straks wel positief Liefsz
thanx meiden! ik bedoelde natuurlijk de kwaliteit van de fotos hahahahaha we hebben m bij babypark vandaan.. ben er ook helemaal verliefd op spannend hoor, wonder, hoop dat het snel raak is... @ humbly; gaat alles nu lekker met Liam? liefs
@gien; vorige week maandag kwam ik erachter dat hij zware oorontsteking had aan beide oren, vrijdag bleek dat hij allergisch was voor de medicijnen en nu gaat het gelukkig iets beter,, ontsteking is weg alleen hij blijft verhoging houden,, zow rond de 38,, de ha weet neit waar dat vandaag komt dus even aan kijken en anders weer terug komen,, en hij heeft achter 1 oortje vocht zitten en dat moet oowk vanzelf weggaan en kan hij nog even last van houden.. Verder hahaah heeft hij geen schema meer,, meneer wil geen flessen meer hebben en niet eten dus alles is maar weer kijken en slapen overdag is helemaal drama,,, Verder gaat alles goed Liefsz
Hoi! Daar was ik weer na een poosje weggeweest te zijn geweest. Nouja 1 weekje dan... bijkomen van de bevalling! Ik ben dinsdag 20 Oktober 2009 bevallen van een prachtig zoontje, Quinten Rafaël, hij woog 3000 gram bij de geboorte. Ben bevallen na 38w6d zwangerschap, ben ingeleid, en ben dus ook in het ziekenhuis bevallen, zou eerst thuis bevallen. Achteraf ook maar beter dat ik in het ziekenhuis ben bevallen! Ik vond het echt een DRAMA bevalling, en ik denk nu zo; 1 keer en nooit weer! Nouja, misschien veranderd dat nog wel, over een paar jaar... Maar ik moet er nu echt niet aan denken. Ik werd om 8 uur verwacht in het ziekenhuis.. daar aangekomen, vragenlijstje ingevuld, beetje uitleg gekregen over de dag, toen kreeg ik het infuus met weeën opwekkers.. ik heb tot kwart over 1 toen echt een weeënstorm gehad! Ik kon niet meer, ik wist niet meer hoe ik ze op moest vangen... ze kwamen zo snel achter elkaar en deden zo'n verschrikkelijke pijn! Toen ze voelde, bleek dat ik nog steeds maar 4 cm ontsluiting had, en was met 3 aangekomen in het ziekenhuis. (ben ingeleid omdat ik dus al ontsluiting had 2cm, en te weinig vruchtwater).. toen heb ik een ruggenprik gekregen! HEERLIJK, ik voelde niks meer, en op de CTG scan te zien gingen de weeën wel behoorlijk door, nog elke keer voerden ze de dosis weeën opwekkers op.... om kwart over 4 werd er weer gevoeld. Nog steeds maar 4cm! Heel vreemd, want er was super veel weeën activiteit.. Als ik over een uur nog niet meer ontsluiting zou hebben, zou ik een keizersnede krijgen. Uur later kwamen ze weer kijken... voelen... jawel hoor. 9cm!! Super vreemd, maar ik was er wel blij om. De ruggenprik uitgezet, zodat ik mn persweeën wel zou gaan voelen.. Om kwart voor 6 heeft ze weer gevoeld, en toen voelde ze het hoofdje al wat... Maar ik voelde nog geen persweeën, wat ik precies voelde weet ik niet, alles was verdoofd, het werkte een beetje uit... en dat voelde net als een verdoving van de tandarts wat uitwerkt, dus ook vreemd... kwart over 6, wou ik wel meepersen, kreeg toch een lichte druk daar van onder.. Kreeg 2 knippen en er werd meegedrukt op mijn buik, de hartslag van de kleine die zakte behoorlijk. 12 minuten later, om 18:34 is mijn kleine mannetje geboren. Was super blij, alles achter de rug. Máár dat had ik dus gedacht... Toen de placenta er uit was, bleef ik maar bloeden, de vk wist nietmeer wat ze er mee aanmoest, dus de gyn opgepiept... Snapte er ook niks van, maar ik bloede maar door... veel heb ik er niet van gezien, het ging allemaal een beetje aan me voorbij, zo'n kleine op je buik, dat gedruk van een vk, gyn en verpleegkundige op je buik.. Mijn moeder zei dat het net een slachthuis was geweest, overal was bloed, de dokters zaten onder het bloed. De gyn besloot dat ik direct mee moest naar de OK, onder narcose om te kijken of ik dan misschien een scheur of wond in mijn baarmoeder had, en dit gehecht moest worden.. Veel daarvan weet ik dus niet meer.. Werd weer wakker en toen lag ik op de IC. ik was 2 liter bloed verloren, en had nu nog meer slangetjes aan me hangen! Kreeg een bloedtransfusie, intotaal heb ik 3 zakken bloed gehad... Heb toen tot donderdag in het ziekenhuis moeten liggen, nu nog steed bezig met aansterken, ben erg snel moe, en duizelig.. en ben zo bleek, hahaha gewoon griezelig. Dat was me dus wel een bevalling, zo had ik me het dus écht niet voorgesteld!! Ben wel blij dat ik nu weer lekker thuis ben met mijn kleine mannetje, want dat was echt niks, in het ziekenhuis liggen... Had mn kleine ventje wel bij me op de kamer, gelukkig.
Maddie gefeliciteerd met Quinten Rafaël!! Pfft dat is een bevalling zeg!! Lekker de tijd nemen om uit te rusten heb je verdient! Lekker genieten,, Liefsz
Als er wijzigingen moeten worden aangepast kun je een PB sturen naar Miracle08 en Humbly89. De lijst zal dan worden aangepast en zo komt er ook geen verwarring van een nieuwe lijst met een oude lijst ! NOD 12-09-2009 Leeuw ---> Al een paar dagen overtijd.. Spannend ! AGENDA 06-10-2009 Chamaro met Chanell naar het CB Prikjes deel 2 16-10-2009 Chamaro met Chanell naar het ZH voor nacontrole 30-10-2009 Miracle08 met gezin een weekje weg 10-11-2009 Humbly89 met Liam naar het CB 10-11-2009 Dimmel met Diego naar het CB + Prikken 19-11-2009 Miracle08 met Jaimy naar het CB Controle + Prikjes deel 5 02-12-2009 Diego wordt 1 jaar !! 04-01-2010 Dimmel Jarig !! 24 jaar ! 05-01-2010 Miracle08 Jarig !! 20 jaar ! 10-01-2010 Wwonder09 Jarig !! 20 jaar ! BEVALDATA 01-12-2009 gien ->Meisje 25-01-2010 Momae -> Geslacht onbekend BEVALLEN 08-06-2004 MamaEsther -> Dariënne 17-09-2006 MamaEsther -> Yashyra 20-03-2007 Ranjeewha -> Sam 26-09-2007 Celinaaa -> Sil 29-09-2007 MamaEsther -> Naeyyssa 24-01-2008 Momae -> Modue 07-09-2008 Queen -> Kyani 19-09-2008 Miracle08 -> Jaimy 23-09-2008 Cossy -> Vince 30-11-2008 Noatje -> Tygo 02-12-2008 Dimmel -> Diego 04-12-2008 Ranjeewha -> Revi 17-12-2008 bengeltje86 -> Julian 11-02-2009 Dayenne -> Naomi 06-03-2009 Leeuw89 -> Jayden 21-03-2009 Humbly89 -> Liam Daniël 21-05-2009 MamaEsther -> Chaevynn 27-05-2009 Shirley17 -> Kiano Damien 21-06-2009 Chamaro -> Chanell Datum onbekend Celinaa -> Geslacht ook onbekend Datum onbekend Slagroomtoetje -> Geslacht ook onbekend 20-09-2009 Eerised90 -> Gabriella 20-10-2009 Maddie -> Quinten Rafaël Ons baby gewichtenlijstje: 07-09-08 -> Kyani Gewicht bij geboorte: 3320gr en 49cm. Gewicht nu: 8290gr en 71cm. 19-09-2008 -> Jaimy Martina Gewicht bij geboorte: 2980gr en 49cm. Gewicht nu: 8680gr en 74cm. 19-09-2008 -> Vince TygoGewicht bij geboorte: 3610gr en 52cm. Gewicht nu: 8770gr en 76cm. 02-12-2008 -> Diego Gewicht bij geboorte: 4070gr en 51cm. Gewicht nu: 10230 gr en 73 cm. 21-03-2009 -> Liam Daniël Gewicht bij geboorte: 3400gr en 50cm. Gewicht nu: 8140 gr en 70.5 cm. 21-05-2008 -> Chaevynn Richard Henri Gewicht bij geboorte: 3335gr en 50cm. Gewicht nu: 6760gr en 62.6cm. 21-06-2009 -> Chanell Gewicht bijgeboorte: 3620gr en 50cm. Gewicht nu: 6135gr en 57,5cm. 20-09-2009 -> Gabriella Gewicht bijgeboorte: 4055gr en --cm. 20-10-2009 -> Quinten Rafaël Gewicht bijgeboorte: 3000 gr en -- cm Maddie en Quinten gegeven toegevoegd!!! Leeuw weet je al meer?? ben heeel benieuwd!
Maddie gefeliciteerd met je ventje Quinten !! Geniete er lekker van enknap maar lekker in je eigen tempo op. Dat mag ook we na z'n bevalling !
Hallo ik ben Bonita en ben 18 jaar . ben nu al een tijd samen met mijn vriend van bijna 20 . ik ben in januari gestopt met het gebruik van de pill omdat we samen graag een kleine willen .. maar tot nu tot is het nog steeds niet raak geweest.. ik begin me nu eigenlijk tog wel een beetje zorgen te maken of er niet iets mis is misschien. Vindt het wel heel leuk dat hier forums voor zijn dat je er over kunt prate met anderen. Groetjes Bonita
Welkom hier Zal me even voorstellen,, Ik ben Nicole, 20 jaar en moeder van Liam die nu bijna 7.5 maand is,, Ben een alleenstaande moeder,, Ik zou je geen zorgen maken er zijn heel veel mensen die pas na een lange tijd zwanger zijn,, Komt allemaal wel goed Liefsz!
hooi nicole bedankt voor je reactie tot nu toe krijg ik meestal alleen maar rare reacties als ik erover begin dat ik nou al een kind wil .. dan gaan ze zeure van ja maar je bent nog maar net 18 enzo. ben wel blij dat er teminste ook nog mensen zijn die er leuk op reageren
meid als jullie er aan toe zijn dan is dat zo. dat voel je zelf. je moet wel voor je kleine kunnen zorgen, goede huisvesting en goede financiën maar als je voor een kleine kiest dan heb je dat natuurlijk op orde.. ik snap goed dat je gaat denken dat er misschien iets mis is.. zou dat denk ik ook doen! dat denk ik nu al en we zijn nog niet eens bezig haha heb wel een miskraam gehad, was toen zwanger door de pil heen.. nou meid ik hoop dat jullie snel zwanger raken! gezellig dat je hier komt kletsen! maddie : Gefeliciteerd met Quinten Rafaël! wat een zware bevalling zeg! phoe hoe gaat 't met de rest? ben benieuwd naar leeuw! xxx
heej .. ja dat hebbe we allemaal wel op orde .. ik ben zelf bezig met een thuis studie en ben druk aan het soliciteren dus woon wel nog bij me moeder thuis me vriend woont hier ook al bijna een jaar en volgend jaar gaan we kijken voor ons eigen huisje ja ik ben idd daar wel bang voor .. ooh oke.. nouja toen ik 15 was ben ik al een keer zwanger geweest totaal niet gepland enzo en toen heb ik het weg late halen dus tja ... ben bang dat er misschien nou gewoon wat mis is omdat het nog niet gelukt is. groetjes Bonita
jeetje zeg das ook heftig op je 15e al voor zo'n grote keus staan om een kindje weg te laten halen of te laten komen terwijl je er nog niet klaar voor bent! de kans dat je onvruchtbaar wordt is bij een abortus wel 1 op 20 en die kans vind ik vrij groot! maar ik wil je verder niet ontmoedigen hoor! succes ermee!! hoop dat het snel lukt! xx
pfft dat is niet niks joh!! kan me voorstellen dat je bang bent geworden,, ik weet niet of dit kan,, Ik zou gewoon lekker door gaan met "klussen" en niet te veel erbij nadenken dat werkt het beste haha Hoest met iedereen verder dan?? Liam zit in een nieuw schema,, hij blijft langer wakker maar jah meneer kan zich niet goed zelf vermaken ,, en als je hem vast houd is helemaal niet de bedoeling haha dus jah even kijken hoe dit gaat,, Verder gaat het goed!! Liefsz
heeej... ja inderdaad het was ook niet zomaar iets hoor .. maar achteraf tog wel beter geweest want ja hoe de situatie toen was dat was gewoon niet goed geweest voor het kind zelf .. maar moet zegge dat ik het er toen wel heel moeilijk mee heb gehad en een lange tijd gewoon niet eens naar baby`s heb kunnen kijke zelfs niet op tv .. en ja nu heb ik alles gewoon aardig goed voor elkaar en ik wil het gewoon heel graag .. en als het gewoon van de zomer nog niet is gelukt denk ik er tog over om dan maar even langs de dokter te gaan . Groetjes Bonita
Je kunt idd gewoon oowk even langs de ha gaan dan weet je het oowk gelijk zeker Liam heeft verlatingsangst,, pfft nou zit hij in die fase,, vandaag gaat het overdag goed maar 's avonds,, pft praat me er niet van,, krijzen en huilen,, hopelijk gaat deze periode snel over,, Verder alles goed hier! Succes!! Liefsz
Maddie, van harte gefeliciteerd met je zoontje! Bonita, welkom. Lastig dat het zo lang duurt, maar het komt inderdaad wel vaker voor. Wees er niet te veel mee bezig, want dat kan ook 'stress' veroorzaken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk Humbly: oei, verlatingsangst, lastig he. Ik ben blij dat we daar hier grotendeels geen last van hebben gehad. Hier is alles goed. Net terug uit New York en nogal moe. M heeft wel echt regelmatig gestaan van mama, mama? omdat ik eigenlijk altijd thuis ben. Toen hij logeerde bij zijn opa en oma is hij ook wel naar de deur gelopen en riep hij mama, papa. Dus hij besefte wel degelijk dat het anders was. Nu weer uitrusten, want het was toch wel wat vermoeiend. Heb last van buik, rug en benen (iets te hard van stapel gelopen met het wandelen in NY...) Daarbij lijkt het de laatste week alsof ik een elftal in de buik heb. De vk zegt nog steeds dat het er maar een is, dus daar hou ik het maar op
Hahaha je wilt zow veel he en dan ineens zegt je lichaam van neej kan niet meer lol,, Doet je oowk wel goed of niet dat M het verschil merkt,, kan niet wachten tot Liam het door heeft,, Haha NY wel leuk geweest? Haha als de vk het zegt zal het er oowk wel 1 zijn Liam was ook super super super druk in de buik ( nu nog drukker ) Gisteren en vandaag gaat het slapen nog super goed! hij valt zelf in slaap en oowk savonds ging het gisteren goed,, Vanaaf heb ik fitness dus doet mijn moeder Liam in bed maar ben benieuwd,, owjah het afvallen gaat hier oowk super! ben nu totaal al 7 kilo kwijt Liefsz!