ik wilde even laten weten dat ik werk heb vanaf volgende week maandag werk..ik ga poetsen bij het wml gebouw van 17 tot 19!
heeej... ja inderdaad is tog een kwestie van geduld maarja is zo lastig hea ik wil het zo graag kan haast niet wachten... Maarja ik zal me best doen om te proberen en niet meer zoveel aan te denken en voor de rest tja gewoon blijve proberen hea..
Hoihoi! Leuk om al jullie verhalen te lezen. Kan ik ook lid worden? Ben nu 21 jaar en heb een zoontje van 1 net 1 jaar (Brandon). We zijn nu bezig voor een tweede kindje! Liefs, Wendy
Welkom,, tuurlijk mag je meej praten hoe meer zielen hoe meer vreugd,, Ik ben 20 jaar en moeder van Liam,, Liam is nu 7.5 maand alweer,, Leuke naam Brandon!! Veel klus plezier voor nummer 2 Liefsz
Haha ja we zijn druk bezig Maar het is heel anders als je 't doet om zwanger te worden.. Ik denk er dan zo veel bij na dat we ' een kindje maken' haha Mijn vriend heeft daar trouwens een stuk minder moeite mee! Krijgen jullie vaak negatieve reacties op het jonge moederschap? Liefs.
Haha jah dat klopt hoe harder je ervoor gaat hoe meer je er over na gaat denken Ik ben een alleenstaande moeder en dan kijken ze inderdaad nog wel eens raar op als je zegt dat je al moeder bent op 20 jarige leeftijd,,nou jah ik was 19 toen ik beviel en toen was het nog raarder,, ik moet wel zeggen dat ze het normaler vinden als je 20 geweest bent dan onder de 20,, Jij dan? kijken ze je niet raar aan van goh nu al een 2e? Liefsz
Mijn familie vind het allemaal erg leuk dat we voor een tweede gaan.. Maar ik denk dat ik van sommige buitenstaanders nog wel van die blikken ga krijgen of stomme opmerkingen Maarja, so be it! We weten zelf wat het beste voor ons is, toch?
Ik moet zeggen dat toen ik zwanger was van brandon de mening van anderen wel heel erg aantrok. maar ik heb in de tussentijd wel geleerd mezelf er niets meer van aan te trekken. zolang we zelf maar gelukkig zijn toch? maar een alleenstaande moeder zijn lijkt me erg zwaar, red je het wel een beetje? liefs van mij
Ik heb me tijdens de zwangerschap juist niks aangetrokken van anderen,, vond het heerlijk om zwanger te zijn,, niets hield mij er van om te gaan genieten Jahwel,, Liam komt niks te kort haha zelf doe je minder dan normaal,, zoals ik koop bijna nooit nieuwe kleren omdat Liam het beter kan gebruiken enz,, Sinds vorige week weer werkloos en heb alleen maar vmbo diploma dus werk vinden is lastig,, wil wel terug naar school maar kan alleen niet full time,, heb geen oppas en kdv ben ik geen fan van,, ( door ervaringen ) Ach jah heb bijstand dus kom wel rond,, woon nog thuis jmmr genoeg,, maar jah kan geen eigen huis betalen,, Liefzs!
Wat goed van je! En wat fijn dat je dan nog thuis kan wonen.. Heb je slechte ervaringen met het kdv? Brandon gaat 1x in de week, op hetzelfde kdv waar ikzelf werk.. Werk nu 27 uur in de week, maar ga misschien 18 uur werken. Hij vind het heerlijk op het kinderdagverblijf. (gelukkig!) Ik duim voor je dat je snel werk vind of toch nog een opleiding kan gaan doen. Aan wat voor opleiding zat je te denken? Liefs
Ik heb stage gelopen op een kdv hier maar daar gingen ze zow slecht met kinderen om dat het mijn hele beeld heeft verpest laat maar zeggen,, wil niet zeggen dat het overal zow is hoor maar hier durf ik het niet aan,, Ik wil graag ouderen verzorging gaan doen en dan het liefst bbl zodat ik toch geld verdien maar oowk een diploma krijg Jah mijn moeder is gelukkig wel weer bijgetrokken,, Liam heeft een eigen kamer hier en ik slaap bij mijn jongste zusje op de kamer,, Liefsz
Ik heb de eerste 2 jaar van mijn opleiding gewoon bol gedaan, maar het laatste jaar heb ik afgerond in bbl. Dat was echt fijn, je krijgt er best goed voor betaald. Het was alleen moeilijk om een bbl/stageplek te vinden. Wat fijn dat je moeder toch nog is bijgedraaid en dat je daar nu kan wonen. Wat vind je zusje er van dat je bij haar op de kamer kwam enzo? Ik heb een half jaar samen met brandon bij de ouders van mijn vriend gewoont, met z'n drietjes op een slaapkamertje. ook niet echt ideaal maar we konden niet anders.
Dat is oowk een goede oplossing zeg! zow heb je toch nog je diploma kunnen halen Haha jah het betaald wel goed maar de plaatsen vinden is ongelooflijk moeilijk,, Mijn zusje vind het helemaal niet erg,, ze stelde het zelfs voor zodat Liam een eigen kamer kon hebben,, pfft dat lijkt me oowk zwaar zeg,, gelukkig hebben jullie nu een eigen plekje Morgen weer met Liam naar de huisarts,, hij heeft 2 weken terug zware oorontsteking gehad aan beiden oren en nu begint hij net zow als toen weer te krijsen snachts,, niet meer willen slapen,, aan zijn oren zitten,, temp is 38.9 weer,, pfft gaat goed,, hopelijk kan hij dit keer wel tegen antibiotica als hij het weer heeft,, Liefsz
Ja ben echt blij met ons huisje! We moesten er heel veel aan verbouwen maar ben blij dat het nu helemaal af is wat zielig voor Liam zeg hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt.. kon hij de vorige keer niet tegen de antibiotica? beterschap voor Liam .. brandon was vannacht ook aan 't spoken, vanaf 23.45 werd hij elk uur helemaal overstuur wakker.. Om 5.30 dacht ik, als ik hem de fles nu geef kan hij daarna nog even lekker slapen, maar dat bleek niet te werken maar hij haalt het vandaag overdag weer helemaal in haha. Gelukkig ben ik vrij vandaag dus kan ook ff bij komen van de nacht.. Liefs
Jah Liam zat helemaal onder de uitslag van de antibiotica die hij gekregen heeft voor de oren,, maar jah de ontsteking was weg,, er zat alleen nog wat vocht achter 1 oortje maar dat moest vanzelf weggaan,, pfft daar oowk een lange nacht gehad dus het scheelt wel dat je vrij bent kun je nog even gaan liggen wanneer Brandon slaapt,, Liam ligt onderhand de bol alweer onveilig te maken meneer tijgerd de hele kamer door,, Liefsz
Heey meiden,, Vandaag weer naar het cb geweest,, Liam zijn gewicht met 6 maand was; 8140 gr nu 8810 gr Lengte met 6 maand; 70.2 en nu 74 cm Hoofdomtrek met 6 maand; 42.5 en nu 43 cm Liefsz 18 december weer
Als er wijzigingen moeten worden aangepast kun je een PB sturen naar Miracle08 en Humbly89. De lijst zal dan worden aangepast en zo komt er ook geen verwarring van een nieuwe lijst met een oude lijst ! NOD 12-09-2009 Leeuw ---> Al een paar dagen overtijd.. Spannend ! AGENDA 10-11-2009 Dimmel met Diego naar het CB + Prikken 19-11-2009 Miracle08 met Jaimy naar het CB Controle + Prikjes deel 5 02-12-2009 Diego wordt 1 jaar !! 18-12-2009 Humbly met Liam naar het cb 04-01-2010 Dimmel Jarig !! 24 jaar ! 05-01-2010 Miracle08 Jarig !! 20 jaar ! 10-01-2010 Wwonder09 Jarig !! 20 jaar ! BEVALDATA 01-12-2009 gien ->Meisje 25-01-2010 Momae -> Geslacht onbekend BEVALLEN 08-06-2004 MamaEsther -> Dariënne 17-09-2006 MamaEsther -> Yashyra 20-03-2007 Ranjeewha -> Sam 26-09-2007 Celinaaa -> Sil 29-09-2007 MamaEsther -> Naeyyssa 24-01-2008 Momae -> Modue 07-09-2008 Queen -> Kyani 19-09-2008 Miracle08 -> Jaimy 23-09-2008 Cossy -> Vince 30-11-2008 Noatje -> Tygo 02-12-2008 Dimmel -> Diego 04-12-2008 Ranjeewha -> Revi 17-12-2008 bengeltje86 -> Julian 11-02-2009 Dayenne -> Naomi 06-03-2009 Leeuw89 -> Jayden 21-03-2009 Humbly89 -> Liam Daniël 21-05-2009 MamaEsther -> Chaevynn 27-05-2009 Shirley17 -> Kiano Damien 21-06-2009 Chamaro -> Chanell Datum onbekend Celinaa -> Geslacht ook onbekend Datum onbekend Slagroomtoetje -> Geslacht ook onbekend 20-09-2009 Eerised90 -> Gabriella 20-10-2009 Maddie -> Quinten Rafaël Ons baby gewichtenlijstje: 07-09-2008 -> Kyani Gewicht bij geboorte: 3320gr en 49cm. Gewicht nu: 8290gr en 71cm. 19-09-2008 -> Jaimy Martina Gewicht bij geboorte: 2980gr en 49cm. Gewicht nu: 8680gr en 74cm. 19-09-2008 -> Vince TygoGewicht bij geboorte: 3610gr en 52cm. Gewicht nu: 8770gr en 76cm. 02-12-2008 -> Diego Gewicht bij geboorte: 4070gr en 51cm. Gewicht nu: 10230 gr en 73 cm. 21-03-2009 -> Liam Daniël Gewicht bij geboorte: 3400gr en 50cm. Gewicht nu: 8810 gr en 74 cm. 21-05-2008 -> Chaevynn Richard Henri Gewicht bij geboorte: 3335gr en 50cm. Gewicht nu: 6760gr en 62.6cm. 21-06-2009 -> Chanell Gewicht bijgeboorte: 3620gr en 50cm. Gewicht nu: 6135gr en 57,5cm. 20-09-2009 -> Gabriella Gewicht bijgeboorte: 4055gr en --cm. 20-10-2009 -> Quinten Rafaël Gewicht bijgeboorte: 3000 gr en -- cm Gegevens Liam veranderd,,
Vandaag voor de eerste keer met Quinten naar het consultatiebureau geweest! Alles was prima, meneer is goedgekeurd! hij is goed gegroeid, vandaag is hij precies 4 weken, hij woog 4335 gram en was 53.5 centimeter, gaat de goede kant op dus! 'S avonds is hij super onrustig, dan wil hij na zijn laatste flesje gewoon níét slapen, best wel (heel erg) vervelend soms.. Gisteren heeft hij na zijn flesje van 10 uur, gehuild van half 11 tot half 1.. Kon hem nergens mee stil krijgen Toen om 1 uur maar een flesje gegeven, en toen was het ook goed.. Dacht, zal meneer om 4 uur wel weer een flesje willen, maar stond echt raar te kijken toen hij zich om half 7 (!) meldde!! Maar vindt het wel super knap van hem!