Ow ja, en wat die tandjes betreft, ik voel nu wel iets hards tegen zijn tandvlees drukken.. Kan hem nergens meer stil mee krijgen, die druppels krijg ik er met moeite op gesmeerd, en de bijtring wil hij ook niet. Hij wil alleen maar op m'n vinger kauwen Maar ja, kan moeilijk de hele dag bij hem zitten en me vinger in zijn mondje houden, heb nog wel meer te doen (klinkt lullig maar is wel zo) Daarom ben ik ook zo blij als hij toch eindelijk eens slaapt. Verder is het griepje bijna over, en de keelontsteking is ook wat minder, alleen nu heb ik m'n vriend aangestoken
Denise, Mischien kun je een koudnat washandpuntje in zijn mond doen.. kan hij lekker opsabbelen, Sam vind dt erg fijn.. ookal doet hij het maar een paar seconde, hij stopt dan met huilen.. groetjes
weet neit of je kleine een speen eheft maar de druppels op de speen doen was hier de uitkomst succes met tandjes
Oja, om die Dentinox op zijn tandjes te doen, doe ik met een steriel gaasje (zat bij mijn kraampakket) en dan op zijn tandvlees drukken.. succes!
Heej meiden Denise succes met Kyano! Arme jongen... Ik heb ook niet veel te vertellen....Ben erg moe dus ik slaap wanneer ik kan. Iedereen fijn weekend!
hooi meiden ben ik ook weer is nog steeds niet egt ongesteld... wel sinds gister een heel klein beetje bloed, rozig, bruinig, heelsoms druppeltje rood bloed. is dit mijn naderende ongi wat denken jullie? heb dit normaal noooooit dus hoop op een innesteling hihi tis egt maar heel weinig hebben jullie dit ook wel is gehad? ach denise wat sneu voor je kereltje zielig he, hopen dat die gouw door is pfff heb met mannetje afgesproken dat we het er niet meer zo over hebben, hij had liever dat ik het zelf in de gaten houw en hem verras als het eenmaal zover is wel moelijk hoor! liefs xxx
Nou meid, komt mij bekend voor hoor, die paar druppels bloed die je verliest, heb het ook gehad. Ik dacht ongi te worden, maar bleek innesteling te zijn. En zo te zien dat je 21 dagen over tijd bent, denk ik dat jij hetzelfde hebt. Wanneer ga je weer testen?
Haha wij zijn niet weg hoor, jullie zijn gewoon kletskousen! Moest de hele vorige week werken, en trek het tegenwoordig niet meer om na het werken nog iets te doen als ik thuis kom... Meestal plof ik meteen op bed! Wel jarig geweest vorig weekend 21 jaar alweer Heb van mn vriend een digitale fototoestel gekregen en van mn ouders een camera, kan ik een reportage maken van de beeb! Van mn schoonouders een babyfoon (die lieve met dat konijntje) en geld gekregen. Groetjes Cossy
hoihoi, nou het is nog steeds hetzelfde liedje.. pfff weet niet watik moet denken hoor! hoop natuurlijk dat je gelijk heb nou ik denk zaterdag.. je kan een week na de innesteling testen toch? ik ga er dan maar eentje wagen denk ik... spannend!
@ Cossy, nog gefeliciteerd! Ik ben ook alweer bijna jarig Heb er niet veel zin in eigenlijk :s Verder viel er hier niks te beleven, beetje ruzie gehad hier en daar (met me vriend) Ben zooo chagerijnig de laatste tijd, heb buikpijn, en moet ongi worden (maar komt niks) Ach ja.. En met Kyano gaat het weer wat beter, hij is veel rustiger nu
Geen zin in? Why not? Zo oud ben je nog niet hihi Gelukkig heeft de kleine niet meer zo'n pijn! Ik kom net van de vk, alles was goed, beeb was goed gegroeid (5cm in 3 weken). Hij ligt met zn hoofdje naar beneden en met zn ruggetje naar voren, dus das perfect. Groetjes Cossy
Nou.. zo te lezen gaat het hier allemaal goed met julie Heb verder eigenlijk niet zo veel te vertellen.. Hier gaat ook alles gewoon zijn gangetje! En Cossy nog GEFELICITEERD!
@ Cossy, fijn dat je beebje goed groeit, en ook nog eens meteen in de goede houding ligt Stuitligging is maar niks En nee, heb echt geen zin in me verjaardag, d'r komt toch niemand denk ik, meestal rond me verjaardag gaat iedereen op vakantie of zo. En m'n meeste vrienden wonen nog in Limburg (kom ik vandaan) Dus die komen ook niet zo 1,2,3 naar Enschede. Ach ja, anders maak ik er wel een leuk dagje van met z'n vieren (broertje van me vriend is er ook).
Soraya tnx! Denise, jah dat met die vakanties heb k ook last van, in juli zijn echt veel mensen op vakantie altijd. En anders kun je er altijd nog een romantische avond van maken! Waar kom je eigenlijk vandaan uit Limburg?
Hoi meiden, heb voor de gein even een banner gemaakt. Ben overtijd, maar wil even bijhouden hoelang. Heb wel ongi krampen, links en rechts af en toe een steek, maar voor de rest komt er niets. Aan de pil of zo ben ik nog niet, omdat m'n huisarts moeilijk zit te doen, en steeds afwezig is. We doen het wel met een condoompie, maar een paar keer ook niet gedaan. Ben een beetje nerveus
Weet ik niet, heb eerst de prikpil gehad, maar wil nu de gewone pil hebben, maar hij blijft maar aansporen op die prikpil Maar die wil ik helemaal niet meer. Nu is hij weer afwezig tot maandag, dus kan hem dan pas weer bellen. En in Augustus krijgen we een andere huisarts (gelukkig)