Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hihi geloof het graag,,:D

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hahaha :D :D

3. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Cool miracle :):) Ik heb net de dokter gebelt omdat ik vanmorgen weer een test had gedaan, en weer negatief was. De assistente zei da tik als ik volgende week nog steeds niet ongesteld ben ik dan even moet bellen. Want ik had 2 weken geleden bloed laten testen en daar was niks raars aan te zien gelukkig :)... Waarschijnlijk ben ik, zoals velen zeggen, aan het ontpillen.. hahaha wat een woord..

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ontpillen..tsja zal wel aan mij liggen haha maar ik heb er geen last van gehad toen ik gestopt ben met de pil.En ik slikte een redelijk zware pil
    Maar ieder lichaam is ook anders , dus dat scheelt ook.
    Moet je nog 2 weekjes wachten..Hoop dat ej n iet ongi word!

5. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Ik hoop het ook niet.... maar aan de andere kan ook weer wel, omdat als die stomme testen elke keer negatief aangeven,....:(

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Tja dat wil niet altijd iets zeggen.Het is wel zo dat je dan beter weet waar je aan toe bent.Maar het enigste wat je op dit moment kunt doen is fwachten.En hopen dat het raak is.

7. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    heey meiden,,,

:cry: :cry: Ben vanacht ongesteld geworden :cry: :cry:

8. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Echt waar! Ik nog steeds niet, maar begin er steeds meer in te geloven dat ik toch iets aan mijn hormonen heb.. iig, wt niet goed is... ik durf geen zwangerschapstest meer te doen joh! hahaha... Jij weet iig weer wanneer je kunt.. ahum... you know ;) 13 daagjes meis!

9. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hahah jaa ik kan niet wachten hahaha

ik hoop dat of je zwanger bent of dat de dokter er snel achter komt wat je
    anders heb,,
    een test had ik ook niet gedaan want daarlijk ben je het weer niet en dat is echt een teleurstelling,, wacht gewoon dat je 2 weken over tijd ben en doe dan een testje weer negatief ,, dan snel naar de dokter..

Heel veel suc-6

10. Niet meer actief

Hai Cinnii,
    Ik heb een vraagje want ik snap het niet helemaal.. Ik had al eerder een berichtje van jou gelezen waarin je vertelde dat je 1 maand zwanger was en nu ineens ben je niet zwanger maar wil je het wel etc etc? Maar ergens anders stond weer dat je vriend het nog niet wilde?
    Hoe zit dit nou precies want ik vind het een beetje raar? Ik zag dat iemand anders dit in een ander topic ook al had gevraagd maar daar gaf je geen antwoord meer?
    Gewoon nieuwsgierig hoor!

11. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Ja, beetje een foutje..... Ik dacht dat ik zwanger was, maar toen werd ik ineens een beetje ongi en toen werd ik maar niet ongesteld, en datis nu ongveer 6 weken geleden....... dat ik voor het laatst ongesteld was... dus beetje raar allemaal ja..

12. Niet meer actief

Aha vandaar..
    En nu ook weer overtijd, spannend hoor. Maar kan ook indd ontpillen zijn he.. :)

13. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    :) hmmm. stiekem hoop ik toch dat ik zwanger ben :)

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    '

Hoi boterbloempje

Zo doen mijn vriend en ik het ook. Ik ben sinds juli '07 van de pil af, en we hadden zoiets van 'als het komt dan komt het' maar gingen niet gericht klussen.
    Nu zijn we begonnen met ovutesten, maar ook dan gaan we niet klussen omdat het 'moet'. Helaas zijn we wel daardoor al lang bezig, maar goed we klussen vrolijk door haha.
    Heb je ondertussen al weer een test gedaan?
    Ik had ook de maanden nadat ik was gestopt een erg onregelmatige cyclus. Nu begint ie een beetje regelmatig te worden.

Succes!

15. Niet meer actief

Hmm.. Als ik dan lees hoe lang sommige mensen wel niet bezig zijn met zwanger worden voel ik me zo stom/schuldig :(
    Wij waren er totaal niet mee bezig en ik was zelfs aan de pil (niets vergeten, netjes alle optijd geslikt) en toch ben ik zwanger geworden. We zijn er nu hartstikke blij mee, maar toch voel ik me dan schuldig tegenover anderen.

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Klein wonder, ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Toen ik nog de pil slikte, ben ik 2x door de pil heen zwanger geraakt (helaas allebei miskraam geworden).

Maar meis, voel je je niet schuldig. Het is nou eenmaal zo dat sommigen er langer over doen. Dat betekend niet dat jij er dan minder blij om mag zijn. Geniet ervan! Ik ben iig hartstikke blij voor je. Iedereen verdient zulk geluk, lang bezig of niet ;).

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    het komt vanzelf wel.
    wij hebben het geplant uitgerekend en 1e x gelijk raak.
    bij de ene is het sneller als bij de andere.

gewoon geduld hebben

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Heey hoeissie hier ?

Wat jammer boterbloempje dat je ongi bent geworden..
    Op naar de volgende ronde !

19. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    heey meiden..

sorry dat ik lang niets van me liet horen
    maar werd er een beetje moe van dat ik gewoon weers ongi werd..

ik wil zo graag kinderen en heb er gewoon tijdje niet aangedacht,..:)

ze zeggen dat katten in de buurt komen bij zwangere,, nou zal ik jullie is iets vertellen:p:p.. er zat net een kat van de buren bij ons op het aanrecht( ik ben als de dood voor katten dus denk je maar is in hoe ik schrok)
    hahaha maar goed misschien betekend het wat wie weet

nou 10 daagjes geeft mijn banner aan ik hoop dat het nu dan echt een keer raak is

20. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames! Ik dacht ik kom hier ook ff kijken! :D

@ Boterbloempje -> Oww hoop ook dat je zwanger bent! :D Zijn jullie het al lang aan het proberen?

@ Kleinwonder -> Ja begrijp goed hoe je je voelt! Een hele hop dames hebben in hun naam staan 'zwanger in ronde 7' of 'zwanger in ronde 10' sommigen zelfs pas na jaaaren. En wij zijn zwanger in de voorronde... Maarja ik weet zeker dat ik even veel van mijn kindje zal houden dan de moeders die er jaren op hebben gewacht!

Groetjes Cossy

Deel Deze Pagina