Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya18

Soraya18 Niet meer actief

Denise.. Nog steeds niet ongie? ;)

2. 4days

4days Niet meer actief

Denise -> Oww dat ligt hier nog een heel eind vandaan... Wij wonen in t zuiden. Beetje vreemd van die huisarts idd... Hij denkt misschien van strax neemt ze m niet regelmatig in en is ze per ongeluk zwanger? Terwijl je strax zwanger bent omdat hij die pil NIET geeft :) Maarja ik vind het is je eigen keuze, als jij gewoon de pil wil moet je dat volhouden hoor. Het is toch ook je eigen verantwoordelijkheid, heeft hij niets mee te maken.

3. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ben vanmorgen ongi geworden ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Ow hehe alle stress voor nix :)

5. Niet meer actief

Hoi meis,,

Ik was 19 toen ik zwanger raakte ik was toen 6 weken gestopt met de pil heb nu een prachtige dochter van bijna 5 maanden en ben in verwachting van de 2de was ook in 1 keer raak ik ben overvruchtbaar. Hoe gaat het nu met jou?

Liefs.

6. 4days

4days Niet meer actief

Ow hier nog iemand die overvruchtbaar is :) t kan soms hard gaan he?! Leuk dat je weer zwanger bent! :D Een broertje of zusje voor Gabriela, zal ze vast erg leuk vinden! Wel snel achter elkaar zeg, volgens mij ga jij het nog druk krijgen! ;) Kunnen ze wel leuk met elkaar spelen. :)

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik ben ook zwanger van de eerste :D ben reuze gelukkig. Ga vandaag eerst naar de dokter en daarna de eerste afspraak maken met de VK.
    Nou maar hopen dat alles goed gaat..

Groeten Nicole

8. 4days

4days Niet meer actief

Heey Nicole,

leuk hoor! :D Spannend, binnenkort je eerste echo! Wel foto's hierop zetten he?! ;) Heel veel succes de komende tijd! :D

Groetjes Cossy

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Heey!

Ja die zet ik er zeker op!, ik kan niet wachten :D Jij oowk heel veel succes!

Groeten Nicole

10. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Zo, kom ook weer eens hier lezen.. heb volgens mij al niks meer geschreven sinds de bevalling :S

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi dames...

dacht laat ik hier ook maar even een berichtje droppen:)

voor de zwangeren trekken jullie het nog met het weer? en ook voor de niet zwangeren.... warm is het al he....

pfff nog een paar weken dan ben ik er vanaf.... jemig heb geen zin meer:p

12. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Pff inderdaad.. lijkt me extra zwaar om nu op het eind te lopen, met zo'n dikke buik. Al helemaal als je ook nog eens vocht vast houdt.

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik trek ook alleen nog maar slippers en me open schoenen aan... maar merk dat die ookal te strak zitten:|...

ik houd ook erg veel vocht vast... pfff

ach waren we maar 3 weken verder...

14. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Gelukkig wordt t morgen weer wat koeler geloof ik, want ook voor de kleintjes is het niet echt een lolletje.
    Gaat verder alles goed met je zwangerschap Kimm?

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    het kan beter.... ik wou dat deze zwangerschap net zo was gelopen als met die van Ticho....

ik was vanaf de 7e week tot zeker aan de 14e week echt ziek geweest... van de zwangerschap maar heb ook een fixe keelonsteking opgelopen en aan de antibiotica gezeten... vaak griep gehad en ook heel vaak achter elkaar...

ik heb bekken instabiliteit... en nu is geconstateerd dat het hartritme van de kleine niet gelijk is... het zit geen ritme in dr hartslag een soort van overslag... sta nu onder behandeling van de gyn waar ik 2x in de week naar toe moet...

dus het zit niet echt mee... ben ookal 2e in het ziekenhuis geweest vanwege regelmatige harde buiken... en van de week was dus die 2e keer... dacht echt ik heb weeën want dit doet wel zo onwijs pijn etc...

kortom geen fijne zwangerschap.... ik zou eerst de 21e uitgerekend zijn maar dat is omgezet naar de 28e... week langer... pfff maar zit er wel doorheen hoor....

ik zou ook blij zijn als de kleine er is... we zitten echt te wachten totdat de kleine er is... we hebben alles al klaar etc...

16. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Pff dat is balen zeg! Maar hopen dat de kleine meid niet al te lang op zich laat wachten dan!

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    inderdaad ik zit er ook echt op te wachten dat ze komt... ben het best wel zat en zeker met dit weer haha

18. 4days

4days Niet meer actief

Nika -> Welkom terug! Alles goed met de kleine? :D

Kimm -> Jah echt erg, het is niet te harden met dat weer zeg! Ben twee dagen echt ziek ervan geweest, had overal pijn en kramp enzo... :( Gelukkig gaat het nu weer wat. Ben alleen zo opgezwollen als een michellin-mannetje....

Groetjes Cossy

19. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Dankje Cossy! :D
    Ja gaat super, ze is nu bijna 5 maanden en het is echt zo leuk, ze leert zo snel maar owh wat groeit ze hard. Ik probeer echt van alle momenten te genieten!

Ik hoop dat jullie vriend/man en familie jullie lekker extra verwennen en helpen, al helemaal met de warmte!
    Ik moet zeggen dat ik dat wel mis nu haha, ookal helpt iedereen nog steeds heel veel maar tijdens de zwangerschap hoefde ik haast niets zelf te doen. Haha, dat was wel weer even wennen! :p

20. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    hey meiden,

nou kom jullie maar weer eens pesten!
    ben nu ook tienermoeder in wording..hihi

heb gister hardstikke positief getest!
    het is hier wel erg rustig!