Ik heb een foto van mijzelf nu (met 32 weekjes zwanger) bij het wiegje in mijn album gezet, dus wie nieuwsgierig is... Nika -> Jah stom is dat he, ben je zwanger gaat alles zoooo langzaam, is het kindje geboren vliegt de tijd! Probeer iid maar zoveel mogelijk te genieten van jullie kleine meid! Mamacelesje -> Gefeliciteerd meid! Vier weekjes... hihi t klink nog schattig Heel veel succes met je zwangerschap en hopelijk gaat alles goed! Groetjes Cossy
Oooh wat heb ik hier al lang niks meer geschreven! Myn vriend heeft lekker vakantie dus heb nu bijna geen tijd meer haha! @Cossy: wat een leuke foto en ook een hele mooie buik zeg! Als ik dat zo zie mis ik mijn buikje wel hoor @Mamacelesje: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ach Soraya je hebt er wel iets heel moois voor terug he! Aaah ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk mn ventje vast kan houden! Maar dattie maar netjes op zn minst nog een maand blijft zitten!
:'( Ik denk dat ik niet zwanger ben. Heb natuurlijk erg gehoopt maar heb zojuist veel afscheiding gehad..... Nu denk ik dus dat dat de niet-bevruchte eicel is..... Iemand ervaring hiermee?
Hee meid, jammer dat je denkt dat je niet zwanger bent! Ik heb hier zelf eigenlijk niet echt veel ervaring mee, maar ik weet wel dat het eitje als het niet bevrucht is, door het lichaam wordt opgenomen (en dus niet eruit komt als afscheiding). En volgens mij komt die afscheiding juist voor de ovulatie, als teken dat die eraan zit te komen, heb nog nooit gehoord van extra afscheiding als je niet bevrucht bent... Maarja het kan vast ook erna, volgens mij is wat dat betreft niets onmogelijk. Ik denk dat de enige manier om t zeker te weten nog 2 weekjes wachten en testen is... Kun je ondertussen misschien opletten of er nog iets anders veranderd. Want ik had toen zelf opeens totaal geen honger meer in die 2 weken, kreeg geen hap mn keel af.
Ik heb nu ook nauwelijks honger... Terwijl ik van mezelf echt een snoepkont ben. Gisteren wat chips gegeten.... Vandaag pas 1 broodje... (schaammmm).... En mijn onderbuik lijkt heel hard te zijn. Een soort bal die in mijn buik zit. Kan ook gewoon mijn fantasie zijn die dénkt dat ik werkelijk zwanger ben, daarom moet ik realistisch blijven.... Dus als ik op mijn onderbuik druk (boven het randje van mijn lingerie, maar onder mijn navellijn zeg maar), dan voel ik een soort bal zitten. Ofja, het is hard. En verder veranderd er weinig. Moet wel vaak naar de wc ('s ochtends om vijf uur), terwijl ik dat nog nooit heb gemoeten zo vroeg.... Maar het kan ook allemaal maar mijn hoofd zijn die hoopt dat het zover is...
Hihi jah is altijd lastig te zeggen... Of het nou echt zo is of dat je het alleen denkt omdat je het zo graag wil... Alleen als je iedere morgen standaard naar de wc moet rennen om over te geven weet je t eigenlijk wel zeker hihi Erg he, dat wachten...
Ja vreselijk dat wachten... heb trouwens ook al sindse en aantal dagen een zenuwachtig gevoel in mijn buik.. Sinds maandag eigenlijk. Zal ook wel niks te betekenen hebben zeker? Het is heel moeilijk ja.. Dat wachten. Heb gisteren in de stad zwangerschapstesten gekocht en ze liggen nu in mijn nachtkastje te wachten op volgende week.... Pff, lastig lastig.
@Bloemblaadje.... Je baarmoeder komt pas rond de 12 weken boven je schaambot uit, dus die zou je nog niet kunnen voelen....... Duim wel met je mee hoor!
Ik weet het... Ik weet het... Maar mijn lichaam vertoont allerlei gebreken en mijn geest zegt `niet doen`, haha... Schiet werkelijk niet op.... Dankjewel
vreselijk frustrerend hè Ik ben in totaal wel 30 keer "zwanger" geweest geloof ik Nu gelukkig eindelijk eens ""voor het echie".... Blijven duimen!
Overdrijven is ook een vak het was een paar keer per maand wel/niet/wel/niet/wel/niet omdat ik een heel onregelmatige cyclus had.... ben er dus geen 30 maanden mee bezig geweest Misschien verzacht t ? (oh, dit is natuurlijk geen steek onder water naar de mensen die wel moeite hebben met zwanger worden, maar dat begrijpen jullie ook wel neem ik aan...)
Ja dat begrijpen we wel hihi... Ik heb, volgens mij, wel een regelmatige cyclus. Zit meestal rond de 30 dagen, soms 31, soms 29.
oh, dat is netjes! Ik zat tussen de 35 en de 50 dagen... Tsja, dan wordt t op een gegeven moment een beetje prijsschieten hè.... iene-miene-mutten.......
Aiai.. Maaaaaaaaaaar bij jou is het gelukt! Dus ik heb ook nog hoop, hihi. Baal alleen dat er maar 20% kans is als je én op het juiste moment vrijt... én al die meespelende factoren... Blegh... Kan haast niet wachten gewoon.
Hihi kletskousen! Bloemblaadje -> Agg meid voor je t weet ben je zwanger! De komende jaren zijn ook je vruchtbaarste jaren moet je maar denken, als je ooit veel kans maakt is het nu! Petra -> En, hoe voel jij je met 31 weekjes? Je ligt een weekje achter hihi Nog een beetje te harden in deze hitte? Ik lig al de hele dag onder de ventilator Groetjes Cossy
Ach je moet wat hè, als je op je werk zit Hier alles helemaal toppie hoor! Geen last van de warmte gelukkig! Nu scheelt t misschien dat ik nog fulltime in de airco werk, hahaha... Voor de rest ook helemaal nog geen klachten. Elke keer is bloeddruk, ijzer, groei enz enz enz helemaal goed, dus ik "waggel" er lekker doorheen! Nog 4 weken werken (wel tussendoor nog 1 week vakantie, dus eigenlijk nog 5 weken) en dan met verlof! Kijke er zo naar uit! Hoe is het bij jou? Voel je je goed? Babykamertje en zo al af?
Oh dat scheelt als je airco op het werk hebt! Ik ben al moeten stoppen, omdat ik in de hitte werkte tussen de bakpaten en warme vitrines e.d... En ook alleen staand, dat was echt niet meer te doen. Ik voel me verder ook prima! We hebben alleen helaas geen babykamertje... Dat wil zeggen, ze hebben wel de meubeltjes, maar geen plaats om ze te zetten. Dus voorlopig hebben we alleen een wiegje. En natuurlijk een box en een badje en wipstoeltje enzo. Maar de komende tijd kunnen we er wel mee vooruit! Hopelijk blijft bij ons alles net zo goed gaan als tot nu he