Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    jammer dat je moest stoppen met werken! (of vind je het niet zo erg? kan ook natuurlijk ;) )
    ik zou me suf vervelen geloof ik!

Inderdaad maar hopen dat het zo lekker blijft gaan! Ben alleen zo bang dat het een heel stuk overtijd geboren gaat worden (is traditie in onze familie, hahaha) maar ja, je doet er zo weinig aan hè...

Ons babykamertje is af. heb net wat foto's in mijn album gezet. Nu hebben we wel het hemeltje en de lamp opgehangen, dus nu is echt alles af! Heerlijk!

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoi meiden,

ik ben lekker op vakantie in Luxemburg en wat denkje? stuk of 7

POSITIEVE TESTEN!

we zijn zo blij!

liefs xxx

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey gien gefeliciteerd!

4. 4days

4days Niet meer actief

Petra -> Wat een leuk kamertje zeg! :D Ik vind het wel jammer dat ik niet meer kan werken ja... Had erg leuke collega's en ook het werk zelf vond ik leuk. Maar van de andere kant ben ik ook wel blij dat ik kan stoppen want het werd me echt te zwaar nu...
    En ik ga er ook maar vanuit dat het kindje wat later komt dan de uitgerekende datum, anders word ik nog ongeduldiger! ;)

Gien -> GEFELICITEERD!! :D Dus dan was dat bloed toch van de innesteling waarschijnlijk? Oww wat leuk meid! :D Maarre... 7 testen? :) Jij kon het zeker echt niet geloven? Hahaha! ;)

Groetjes, Cossy

5. Kimbaaa

Kimbaaa Nieuw lid

9 aug 2008
    4
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Heey allemaal,

Ik ben Kimberley, woon in Rotterdam & ben nu 17 jaar
    13 september ben ik uitgerekend van me eerste kleintje..
    Ik kan dus ook "bestempeld" worden tot Single Tienermoeder.. en dat vind ik niet erg..
    al was deze zwangerschap niet een bewuste keuze, ik ben er blij mee
    & zal me kleintje alles geven wat ze nodig heeft!

Al die vooroordelen over leeftijd en dat soort dingen, doen me echt niks..
    age is nothing but a number toch ?
    Meiden, keep your heads up high.. we redden het allemaal wel :D

xxx

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    heeeeej,

@ leeuw89: dankje :D:D we kunnen het nog steeds niet geloven hihi jij ook zwanger zie ik? ook gefeliciteerd ;)

@ Cossy: ja he toch die innesteling geweest! :D pfff ben gelukkig niet egt misselijk maareh wel dizzy ;)

trouwens ik weet niet of mn banner klopt hoor want ik zou niet weeeten hoever ik ben ivm zeer onregelmatige cyclus!

jullie horen het wel hoor, nou hoe isset verder met jullie allemaal?

liefs van een zwangere miep hihihi

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    juist kimbaaa je heb groots gelijk!

wat leuk dat je een meissie krijgt :D

8. 4days

4days Niet meer actief

Kimbaaa -> Oww leuk, nog een september-mama! :D Alles goed verlopen tot nu toe, nergens veel last van gehad? Nog maar een maandje he! ;) Wel spannend...

@ Gien -> Hihi ja duizeligheid heb k ook heel veel last van gehad! Vooral in het midden van de zwangerschap, toen ging ik echt vaak bijna knoch-out! :) Had een heel lage bloeddruk. Maar inmiddels is dat gelukkig weer verdwenen.

Groetjes Cossy

9. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik mag volgende week testen... En droom alleen maar baby-dingetjes. Vannacht dat ik mijn zoontje (?) borstvoeding aan het geven was.... Dat soort rare dingen... Ik kan niet wachten om te testen...

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hahaha bloemblaadje..

wat grappig vorige week droomde ik dat ik was bevallen van een dochter en dezelfde middag al liep te wandelen in dorp haha ook zo vaag pfff

ik hoop dat je een positieve test krijgt!
    xxx

11. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Mag ik even mijn gal spuwen?

Het heeft niks met een eventuele zwangerschap te maken maar voel me al een paar uur flink emotioneel en zacht uitgedrukt... Kl.te.
    Ik heb een hele slechte band met mijn schoonzusje; ze is net zo oud als dat ik ben... Alleen psychisch gezien niet zo ver. Klinkt heel erg natuurlijk maar ik schat mezelf volwassener in dan dat zij dat doet.

Ben in mijn tienerjaren (15,16 jaar) met een aantal jongens naar bed geweest en in de tijd dat ik vriendinnen met haar was hadden we het daar wel eens over. Nu hebben we alleen al máándenlang ruzie en hoor ik net van mijn broer, dat.... Mijn schoonzusje bang is om iets ENGS van mij op te lopen? Omdat ik met meerdere jongens het bed heb gedeeld.

Vind het zo pijnlijk, en waarom weet ik niet. Dat ze 1) dom is en blijkbaar niet weet dat het veilig was. 2) nog dommer is omdat je een soa niet krijgt van handenschudden of what so ever. Ik voel me echt heel erg vervelend hieronder en het doet gewoon pijn om dit te horen.

Nu ben ik dus bang dat ik straks weer een hoop gezeur aan mijn hoofd krijg als er uit komt dat ik wél zwanger ben. Dat ze niet eens mijn kind durft vast te pakken ofzo omdat ik, volgens haar, soa's heb. (Wat dus totaal niet waar is).

Familieperikelen, bah!

12. 4days

4days Niet meer actief

Kijk maar uit met die dromen! Ik droomde dat ik een zoontje kreeg en kijk nu... :) ;)

Bloemblaadje -> OMG als het niet zooo ontzettend triest was zou het erg lachwekkend zijn! :( Om te beginnen worden ALLE vrouwen die zwanger zijn getest op soa's, om uit te sluiten dat je er een hebt. Maar daar vanaf gezien ben je haar natuurlijk geen enkele verantwoording schuldig! In mijn ogen is het normaal dat je met een aantal jongens experimenteert voor je je 'bindt', ik vind eerder dat zij erg preuts en oudbollig is door die onzin wat ze zegt! En al helemaal als je het altijd veilig hebt gedaan! Volgens mij is zij gewoon niet goed voorgelicht over sex en alles wat erbij hoort.
    Maar eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wat je hier nou mee moet... :( Met haar praten helpt waarschijnlijk topch niet, en om hier nou met je ouders over te praten... :( Ik hoop alleen dat je broer partij kiest voor jou! :eek: Succes ermee...

Groetjes Cossy

13. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja dat is het vervelende juist.. Ze leeft hier elk weekend omdat mijn vader niet meer hier woont. (Mijn pa is ernstig hartpatient en kan het niet opbrengen in deze ruzie thuis te komenw onen). Officieel woont hij hier wel; en maakt ook nog steeds schoon hier.

Mijn moeder leeft niet meer. Vind het jammer dat ze zo onbekrompen is... Best een aardig meisje maar ontzettend dom en naïef, en gemeen.
    Nee mijn broer kiest niet voor mij, dat is allang duidelijk. Die twee wonen hier en maken hun eigen regels. Gebruiken de keuken als kapsalon en laten vreemde mensen ons huis binnen... Dat soort dingen.

En ik als jonger zusje moet het allemaal maar pikken. Ben een reemde in mijn eigen huis.... :( :( :(
    Maar als binnenkort alels doorgaat ben ik er vanaf, kan ik lekker in mijn eigen huisje gaan zitten.

14. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    pfff meis wat vervelend voor je en idd wat een dom wicht zeg!

zou gewoon proberen je eige leven te leiden en haar gewoon negeren.. jij bent de wijste ;)

meide ik heb ook slecht nieuws (misschien)...

ik had vanochtend ineens eenbeetje bloedverlies en nu nog steeds helaas, heb de verloskundige gebeld en ik mag vrijdag morgen komen voor een echo... *snik*

ik hoop zo dat alles toch goed blijkt te zijn maarja ben vooral ook bang dat het niet zo is

xxx gien

15. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ai ships Gien!
    Ik duim voor je!

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    lief van je...

gellukkig, mannetje heb net gebeld en mag vanav om 7 uur echo! pfff

xxxx

17. 4days

4days Niet meer actief

Bloemblaadje -> Sjeee jij hebt t niet makkelijk zeg!! :eek: :( Hoop echt voor je dat je daar snel weg kunt!! En tot die tijd is misschien idd negeren het beste... Dikke *knuff*!

Gien -> Schrikken! :eek: Maar wacht maar eerst die echo af, niet meteen van het ergste uit gaan... Ik heb in het begin ook bloesverlies gehad, dus het hoeft niet per se iets te betekenen. Pas als je ook erge krampen erbij krijgt zit het fout. En ik duim natuurlijk voor je mee! :D

Groetjes, Cossy

18. Soraya18

Soraya18 Niet meer actief

Ben hier zeker 2 weken niet meer geweest *schaam* :oops:
    Lekker vakantie gevierd..
    Heb veel bij moeten lezen stelletje kletskousen ;)

@gien: Gefeliciteerd! En spannend dadelijk de echo! Ik duim ook met je mee hoor!

@bloemblaadje: Wat een vervelende situatie! Hoop voor je dat je binnenkort lekker je eigen plekje hebt!

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    nou meiden,

waarschijnlijk toch niet goed.

kwestie van afwachten... moet over 2, 5 week terug nou dat word lekker dat wachten... :S

nou jullie fijne avond xxxx

20. 4days

4days Niet meer actief

Oww meid! :( Hoezo denken ze dat dan? Was het vruchtzakje al vervormd ofwat? En wat belachelijk lang zeg! :confused: Effe lekker twee en een halve week zitten piekeren... :(

Deel Deze Pagina