Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya18

Soraya18 Niet meer actief

Och meid.. Wat rot zeg! :(
    Waarom denken ze dat het niet goed is?
    en ik vind 2,5 week ook erg lang!
    Sterkte hoor! & blijven hopen!

2. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik heb sinds vandaag rug en buikpijn dus denk dat mijn ongi eraan zit te komen... :(

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ga voor je duimen dat het toch goed zit!
    waarom denken ze dan dat het neit goed zit? en ik zou als ik jou was al eerder een echo aanvragen is niet normaal 2,5 week wachten vaak mag je de week erna nog terug komen! sterkte in ieder geval!

4. 4days

4days Niet meer actief

Bloemblaadje -> Oww balen zeg! :(

Hmmz hoop voor gien dat t wachten een beetje meevalt... :( Lijkt me echt super kl*te, die onzekerheid! Heel veel sterkte meid! :(

5. luuus

luuus Niet meer actief

heyyyy meiden..!

ik kom ook ff gezelli meekletsen..:D ik ben 21 en heb een dochtertje van 8 maandjes nu.. tgaat echt megaaa hard allemaal..! ik woon in den haag met mn vriend samen en we zijn helemaal een happy gezinnetje..

gr luus

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hooi luuus leuk welkom ;)

MEIDEN JULLIE ZIJN SCHATTEN

ik vind ok wel balen ja, maar ik denk dat het mis is hoor het bloedverlies was op een gegeven moment niet meer een beetje...

nee ze zagen nog helemaal nix....... dus of ik was het al kwijt of het is nog te vroeg dat ik pas 4 weekjes ofzo ben... dus hoop natuurlijk dat het toch goed komt omdat je wel vaker zoiets leest maar ik ga ervan uit dat ik dit als ongi moet beschouwen...

tis heel rot ja dat wachten maarja positief blijven he, ik weet nu iig dat het wel kan

kussies gien

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ gien sterkte dan tis allemaal niet niks een miskraam

8. 4days

4days Niet meer actief

Luuus -> Gezellig! ;) Wat een lief dochtertje hebben jullie! :D Echt typisch is dat... Als ze er eenmaal zijn vliegt de tijd om. Maar nu ik nog moet wachten komen me die 6 weken echt voor als een eeuwigheid!

Gien -> Veel bloedverlies is idd nooit een goed teken... :( Maar heb je helemaal niets van krampen gehad ofzo? Want ik dacht altijd dat je op zn minst een ongesteldheids-gevoel hebt dan... Maar misschien is dat niet zo als het vruchtje nog zooo klein is, geen idee. Wel echt super rot voor je... :cry:

Groetjes Cossy

9. Soraya18

Welkom Luuus! :D

10. 4days

4days Niet meer actief

Wat is het hier rustig zeg!

Ik ben vandaag naar de vk geweest, alles was prima. M'n baarmoeder is nu al 33cm hoog. Ze hadden ook nog even met de echo gekeken. De beeb is nog niet echt ingedaald, maar hij ligt wel al met z'n hoofdje mooi in het bekken. Verder was alles goed, ook mijn bloeddruk is nog mooi laag. :)

Groetjes Cossy

11. miss pink

miss pink Nieuw lid

14 aug 2008
    2
    0
    0
    Sneek
    Hallo allemaal!

Ik ben 19 en inmiddels 13 week zwanger!
    mn vriend is 26 en heeft al een zoontje van 2.
    helemaal super!
    We willen verhuizen dus hoop dat we tegen de tijd van de uitgerekende datum (21 feb) een ander huis hebben!
    Dan kan het voor ons niet meer stuk.

12. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meid, welkom hier! :D

Wij zoeken ook al een anders huis sinds we weten dat ik zwanger ben... :) Hopelijk hebben jullie meer geluk dan wij!
    13 weekjes alweer, dat is lekker, hoef je je niet meer druk te maken om een miskraam! :D Heel veel succes ;)

Groetjes Cossy

13. Soraya18

Welkom miss pink!

En Cossy fijn dat alles zo goed gaat!
    Nog even en dan komt jullie kleine man na 9 maanden wachten eindelijk! :D

14. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    NIET DOORGEZET!

IK BEN ZWANGER! :confused: :confused: :confused: :D :D

15. 4days

4days Niet meer actief

Soraya -> Jah ik kan haast niet wachten! :) Die 6 weken lijken nog een eeuwigheid, en mijn geluk kennende zullen het nog wel 8 weken worden... :)

Bloemblaadje, van harte gefeliciteerd!!!! :D:D
    Te gek dat je toch zwanger bent, terwijl je nog dacht dat je ongi ging worden.... Dan waren het waarschijnlijk krampjes van de innesteling ofzo! :D

Groetjes, Cossy

16. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ik kom hier ook bijkletsen,
    zwerf al een tijdje op dit forum rond.
    Maar wil me graag hier ook bij aansluiten.
    Ik ben Celina woon samen met mijn vriend in het noorden van het land.
    En we hebben een zoontje Sil van bij 11 maanden, we proberen nu voor een 2e wondertje.

xx

17. 4days

4days Niet meer actief

Heey meid, welkom! Gezellig hoor ;)
    Leuk dat jullie voor een tweede gaan! :D Wordt al een groot gezin bij jullie! ;) Wij wachten nog 6 weekjes op de eerste.
    Groetjes, Cossy

18. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hallo lieve meiden,

sorry dat ik er al een tijdje niet ben geweest.
    ik werd er zo moe van en het was telkens zo terleurstellend om ongesteld te worden dat ik echt zoiets dacht van: ik wil mijn geluk met jullie delen niet mijn verdriet,,

ik heb pas nog een goed gesprek gehad met mijn vriend, want hij wou op den duur ook niet meer verder gaan met klussen omdat hij de terleurstelling ook niet meer aankon,
    in dat gesprek vroeg hij me of ik nog een kind van hem wou waarop ik natuurlijk zei dat ik dat graag wou dus hier ben ik weer haaha
    we gaan er weer tegen aan en check is :D 5 dagen over tijd
    majah de mensen die hier al zijn vanaf het begin weten dat ik vaker over tijd ben en dat uiteindelijk die nare duivels weer komen.

ik ben dus weer lekker van de partij en hoop dat jullie dat gezellig vinden haahah

alle mama`s en aanstaande mama`s van harte gefeliciteerd met jullie wondertje ,,

alle meiden die net als mij telkens terleur worden gesteld,,
    het komt allemaal goed:D ook wij krijgen een wondertje:D:D

kusiej

19. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    welkom terug boterbloempje00!
    Ik duim met jullie mee!

Liefs BB

20. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    heey bloemblaadje
    bedankt voor je welkom
    ik was eventjes op internet aan het kijken ahaha ik vind het altijd zo leuk om bijvoorbeeld op wehkamp allemaal baby spullen aan te klikken en te zien wat je kwijt bent haah ik heb al verschijnde kamertjes voor me ogen majah bij mij is het tijdvervulling bij jou is het moeten hahaha
    maar goed wel leuk moeten hahaha

zou je willen weten wat het word? of hou je dat lekker als verassing

Deel Deze Pagina