Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya18

Soraya18 Niet meer actief

Aaaah Bloemblaadje GEFELICITEERD!
    Wat super voor jullie zeg! :)
    Ook nog een extra verassing, omdat je dacht dat je ongi eraan zat te komen! ;)

@Celinaaa: welkom! En wat leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan! Hopelijk is het snel raak!

@Cossy: Die laatste loodjes duren erg lang he.. maar laten we hopen dat hij netjes optijd komt! :)

@boterbloempje00: Heb je nog niet getest? ;)

2. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hihi dat deed ik ook in de tijd dat ik moest wachten om te testen!

Ja ik wil wel graag weten wat het word, maar ik ebn nu eerst bezig om te zorgen dat alles gezond blijft. Damn! Wat een rotgevoel kan je dat bezorgen zeg, ben continu aan het hopen dat alles goed gaat. (Geen miskraam, buitenbaarmoedelijke zwschap)....
    En gek genoeg.... Ik begin al wat dikker te worden! Zelfs mijn broeken kan ik niet goed meer dicht doen.... Dus ik draag aleen nog maar rokken, maar benb enieuwd hoelang ik dat nog kan doen voordat het hier thuis gaat opvallen.

3. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hoi hoi daar ben ik weeR:)

nee ik heb nog niet getest,, ik heb dit topic toen geopend omdat ik over tijd was en als je echt alles lees vanaf het begin zul je zien dat telkens die stomme duiveltjes komen hihih uds ik wacht liever nog een paar dagen/weken

bloemblaadje:
    haha spannend dan kun je lekker blauwe of roze spulletjes halen hahaha

weten je ouders nog niet dan dat je zwanger bent?
    zouden ze boos worden denk je?

mijn ouders weten het niet niemand weet het alleen jullie hihi

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

zoo boterbloem daaar ben je weer een keer :eek: :eek: had toen een hele tijd met je zitten kletsen over testen e.d en toen kwam je nooit meer!
    maar je bent er weer gezellig!
    hoe is het?

x

5. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    haha jaa klopt:$ dom dom dom van me om weg te blijven wwant kon echt altijd lekker gezellig kletsen hier
    majah ik kon er gewoon neit meer tegen dat ik telkens ongesteld werd en mensen in me omgeving die zeiden dat wij niet bezig moesten zijn met kinderen enzo en tjah dat heeft mn vriend erg aangetrokken,,dus hij wou ondanks de vele terleurstellingen ook niet meer klussen omdat iedereen zo negatief was,,
    en het ging op den duur ook echt even neit meer goed tussen mij en me vriend we zijn 1,5 week uit elkaar geweest majah nu zijn we vanaf me verjaardag weer samen en het gaat beter dan ooit en hij kwam er zelf mee om weer te beginnen want hij zei dat hij echt heel graag een kindje van me wou majah dat is wederzijds en heel slecht misschien maar ik was het zo gewent om de pil niet te hoeven slikken dat ik hem al die tijd ook niet heb geslikt dus ontpillen hoeft neit :D:D:D:D

maar ik ben terug en ga niet meer weg:D

6. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hai bijna naamgenootje, hihi.
    Heel complex zit het bij mij in elkaar... Mijn moeder leeft helaas niet meer, en ik woon bij mijn oma in. Lieve vrouw hoor, prachtmens, maar zo irritant af en toe! Ik heb een aantal weken geleden (toen ik nog hoopte op een zwangerschap) met haar gepraat over vroeg kinderen krijgen. Dat was absoluut uit den boze! Ze is van 1922, dus nog erg ouderwets. Ik zou eerst terug naar school moeten (ben gestopt in 2007), en nu aan kinderen beginnen? NEE! Ze mag mijn partner ook niet want ze is het er niet mee eens dat hij geen hbo diploma heeft. Hij werkt fulltime en verdiend prima.... Dus ben benieuwd als ik oer een paar weken vertel dat ik zwanger ben...

Mijn vader zal het ook erg vinden, maar als hij weet dat ik het red zal hij zich minder zorgen maken. Dit wordt dan zijn eerste kleinkind, dus zal ook best wel speciaal zijn.....

Bij mij weten het ook nog niemand. Ben vandaag al wel naar de winkel geweest (hema) om wat spulletjes te kopen, maar ben dan zo'n schijterd en dan neem ik zo'n cadeautasje mee... Dus dan lijkt het alsof het kraamcadeautjes zijn..... :rolleyes:

7. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hoi hoi blaadje,,

haha ik denk dat ik ook zo zou zijn hoor met zon tasje/doosje

ow ja dat zit inderdaad eventjes anders in elkaar als normaal,
    maar ik ken je oma niet maar ik denk dat ze in het begin wel boos word maar als ze eenmaal het verloop van je zwangerschap meemaakt denk ik dat ze je echt wel overal mee wilt helpen
    dat denk ik hoor.,,

8. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dat hoop ik zo, dat hoop ik zo!
    En weet je wat het -leuke- aan het verhaal is?
    Ik ben uitgerekend op mijn moeders sterfdag..... Dus dat vind ik wel erg speciaal.

9. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    kreeg er eventjes kippenvel van,,

het nadeel is er alleen van dat het altijd vroeger of later kan zijn,,

het zou echt wel heeeel mooi ziijn dat het op je moeders sterfdag te wereld komt.

10. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja dat is het nadeel, maar dat maakt niet uit. Het gevoel is er, en dat is belangrijk.

Ik heb eens ergens gelezen (zal wel niet waar zijn), maar daar hou ik me graag aan vast, dat een 'ziel' jou als moeder uitkiest. Dus als je zwanger raakt, dat het zieltje dan voor jóu kiest. VInd het zo speciaal dat ik dán ben uitgerekend! Hoeft niks te betekenen hoor, ik kan ook gewon geluk hebben gehad met mijn ei.... Maar toch. Zo speciaal!

11. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    misschien is het je moeder wel

12. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nee dat denk ik niet.... ;)

13. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hm oke:)

nouw ik wil ook een buikje (en dan niet van het aankomen van snackjes:p) ik wil ook shoppen hihi

14. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nou ik moet zeggen dat mijn darmen op beginnen te zetten. Heb superleuke broeken, maar pas er niet meer in! Heb nog een paar rokken die ik dus aan kan..... En ik ben niet echt de slankste (maat 40-42) dus valt niet zo op... maar toch....

15. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    als ik zwanger zou raken zouden mensen dat zowieso niet snel opvallen ik heb maat 38 soms 40 en mensen weten dat ik heel snel aankom als ik ff gestresst ben dus mocht ik een buikje krijgen denken ze toch dat ik gestresst ben haahah :p echt fijn

majah vaak als ik dan niet meer gestrest ben val ik kei snel weer af na mijn maatje majah dan 9 maanden niet haah en 9 maanden zeggen dat je gestresst bent zal niet gaan hahahaa

16. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik ga voor je mee hopen.. meer kan ik neit doen! ;)

17. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0

haha lief he:D...

ik hoop zo dat ze duivels deze maand weg blijven en dat er een klein duiveltje in me groeit:D:D:D:p

18. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0

haha sorry kan het niet laten om deze mooie schoentjes te plaatsen

19. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0