Ik heb, toen ik vijftien was, met mijn toenmalige vriend sokjes in de Efteling gekocht..... Heb ze nu nog steeds! Zal van de week eens een foto maken van de spulletjes die ik al gekocht heb.... Zo ontzettend lief!
Jip en Janneke rompertjes, vandaag gekocht. de rest is niet op internet te vinden dus zal van het weekend eens een foto maken.
@boterbloempje00 ik kan me voorstellen dat een teleurstelling erg vervelend is... maar ik duim met jullie meer @bloemblaadje Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Al last van kwaaltjes? Ik kan me voorstellen dat je nog even wacht om het te vertellen tegen je oma. Sommige oma's zijn inderdaad best wel ouderwets... Soms is het ook een kwestie van eraan wennen... Het is even geleden dat ik hiet gepost hebt... maar zoals jullie zien ben ik ondertussen bevallen van een gezonde dochter.. Bevalling is super snel gegaan.. om 11 uur half 12 's avonds waren we in het ziekenhuis toen hebben ze gekeken en had ik 3 cm ontsluiting... ben naar huis gegaan om tassen te pakken etc... om kwart voor 1 waren we terug... om 2 uur hebben ze me vliezen gebroken en kreeg ik petadine een pijnstiller... de pijnstillers deden hun werk iets te goed... ik ben vrij snel in slaap gevallen etc... had nog overgegeven... en om 4 voor half 4 is Ivy geboren... Ze doet het goed alleen heb ik op dit moment last van een dipje zit er een beetje doorheen... geestelijk dan hoor... Ticho ligt lekker te slapen Ivy ligt lekker op mij te slapen... Me vriend is aan het werk en ik zit te relativeren over hoe alles is verlopen de laatste maanden... Leuke dingen en minder leuke dingen... En vooral de minder leuke dingen zetten me aan het denken... pff erg lastig... mjah het hoort erbij... Klote gevoelens...
KLETSKOUSEN! Hahaha! Boterbloempje -> Welkom terug meid! Leuk dat jullie het toch weer aandurven! Ik kan best begrijpen dat je even een break nodig had, lijkt me ook wel frustrerend om allerlei meiden zwanger te zien worden terwijl je zelf zo graag wil. Maar 5 dagen overtijd, wie weet... Bloemblaadje -> Jah erg is dat het, ik was in het begin (de eerste 12 weken) ook echt helemaal gestresst, of het wel goed zou gaan... Maar in het overgote deel gaat het helemaal goed moet je maar denken! En als het mis gaat, dan is dat over het algemeen ook niet voor niets en was het het beste... Maar das natuurlijk allemaal makkelijk gezegd, ik heb mezelf ook hartstikke gek zitten maken! En ik zou als ik jou was ook nog even wachten met vertellen hoor. Tot ongeveer 8 of 10 weekjes ofzo, dan ik het wat zekerder. Dan hebben ze erna nog tijd zat om het te verwerken. Erg speciaal trouwens dat je op je moeders sterfdag bent uitgerekend! Kimm -> Leuk dat je er weer bent! Klinkt als een mooie bevalling! En logisch dat je er een beetje doorheen zit hoor, dat zijn de kraamtranen! Huil maar lekker uit en geniet zoveel mogelijk van je kleine meid! Groetjes, Cossy
ik word niet goed van die kraam tranen... zit echt van alles te relativeren... begin gewoon aan mezelf te twijfelen... pfff echt niet normaal gewoon mjah hoort erbij
Jij hebt last van kraamtranen... ik van de hormonen van de zwangerschap! Zit echt te huilen om de meest debiele dingen! Soms voel ik mezelf echt helemaal depressief en in de steek gelaten omdat ik niet weet welke van twee truitjes ik voor de baby moet kiezen whahahah!
Aw meis! Als ik het weg kon nemen deed ik dat, maar het hoort er denk ik gewoon bij! Ik zie trouwens dat je uit Enschede komt.. Leuk! Daar ga ik (hopelijk) over een paar maandjes wonen
dat is lastig... dan neem je ze allebei ... ik zit te huilen vanwege dat ik niet kan wennen aan schoonfamilie en zeker niet kan wennen aan schoonfamilie die zich met dingen bemoeid wat hun geen ene reed aangaan... (met ticho was ik alleen en geen last van een vriend en schoon familie dit ken ik gewoon echt niet)
ik wou dat die tranen nu al weg waren... begin echt te twijfelen over bepaalde keuzes etc... niet wat de kleine betreft hoor maar andere dingen...
Ow dat met je sfamilie is natuurlijk vervelend... Je moet maar denken dat zij waarschijnlijk ook alleen het beste willen voor jullie en het kindje. En als ze te opdringerig worden moet je het gewoon aangeven. Het is jullie kindje en jullie zijn volwassen mensen die voor zichzelf verantwoordelijk zijn. Dus je kunt gewoon zeggen dat je hun advies goed bedoeld vind maar dat je het liever op je eigen manier doet!
Omdat we deze / volgende week gaan kijken voor hét huisje! Dus dat word opknappen en schilderen en blabla... Maar het komt er ! (al is het wel even hopen dat het een mooi huisje is, haha)
Kim gefeliciteerd met je dochter! Erg mooie naam Ivy! Ik heb ook heel erg last gehad van kraamtranen, en ik moet zeggen dat het toch wel even heeft geduurd voordat ze helemaal weg waren. Denk zo'n 2 maandjes ongeveer..