Hihi geeft toch niet die kraamtranen! Hoort er gewoon bij, met al die hormonen... Ik heb er zelfs nu in de zwangerschap best last van. Kan keihard gaan huilen om de meest onnozele dingen! Bloemblaadje, echt te gek dat jullie binnenkort een huisje hebben! Wij hebben eigenlijk een veel te klein appartementje... En het is heel frustrerend, we proberen al maanden iets anders te vinden maar hier in de buurt is echt niets te vinden! Groetjes Cossy
@ bloemblaadje, Leuk dat jullie binnekort een huisje hebben. Wij hebben een best wel ruim appartement met 3 slaapkamers, 3e word gebruikt als troephok xD Dus als er een 2e komt word die uitgeruimd. Maar wij zoeken ook een leuk 2 onder1kap woningtje hier in de buurt, maar er is geen haast bij dus gewoon even wat rondkijken nzo. xx C.
Het huis wat we willen kopen is ook niet zo groot... Woonkamer, keuken, beneden wc, boven badkamer en drie slaapkamers. We hebben wel een kleine hal (voor zover ik dat van buiten gezien heb, van hetw eekend waarschijnlijk kijken) waarin ik bijv. mijn werk als styliste voort kan zetten. En we hebben een grote tuin. (Al is die op dit moment een onkruidveldje...)
Niet zo groot?! Wij wonen met n allen in 1 kamer! Drie slaapkamers staat voor mij haast gelijk aan villa! Hahahha
Haha jah maar het is eigenlijk ook belachelijk klein waar wij zitten... Als we nou nog 1 slaapkamer hadden ofzo, maar we hebben echt gewoon maar 1 ruimte en een badkamertje... Maar blijkbaar is dat volgens de woningbouwvereniging groot genoeg, want ze willen ons geen urgentie geven ofzo... En hier in de buurt is het haast onmogelijk om binnen 10 jaar een eengezinswoning te krijgen die een beetje betaalbaar is...
Wauw das goedkoop idd! Jah t probleem bij koophuizen is bij ons de hypotheek. M'n vriend werkt wel 40 uur per week maar hij heeft maar een contract voor 8 uur per week, dus we krijgen geen hypotheek...
Ai dat is echt *&()&*@@ minder zal ik maar zeggen. Ja ij hebben geluk dat het huisje van zijn collega is.... Dus we kunnen er al eerder in (voor de betaling al).... Dus als we dit weekend mogen kijken en we vinden het een prachtig huisje... Kunnen we in principe volgende week al gaan schilderen (bij wijze van).
Ohww leuk zeg! Heb je ook lekker veel tijd om alles klaar te maken. Nu maar hopen dat het een leuk huisje is! En ach, bij ons gaat binnenkort ook alles veranderen hoor! Mijn vriend heeft nu zijn rijbewijs (jippieieie!) en gaat meteen voor een andere baan kijken, een die aansluit op zijn opleiding. Dus dan verdient hij straks meer en dan kunnen we ook een huisje huren wat iets duurder is. En als hij eenmaal een vast contract heeft iets kopen.
hey bloemblaadje,, ik schrik hier heel eventjes van.... ik wil je nu niet iets wijs maken maar er zijn zwangerschappen waar bij sommige vrouwen ook ongesteld worden ,, miss is het fijner voor jullie om toch wel eventjes een test te doen. @ iedereen,,,: heey lieve meiden, ik heb even een vraagje, zoals jullie aan me banner kunnen zien ben ik overtijd, maar ik heb nog geen test gedaan omdat ik vaker over tijd ben maar nu komt tl,, vaak heb ik 2 dagen voor dat ik ongesteld word een hele lage baarmoeder,, maar ik ben nog steeds neit ongesteld geworden en heb al een week een lage baarmoeder,,, maar,,,,,,,,, even buiten die lage baarmoeder,,, vanacht lag ik in bed en ik werd heel naar ik had zo erg het gevoel te moeten spugen zo misselijk dat ik was,, toen dacht ik mwah t gaat wel weer,, en ben weer lekker gaan liggen toen moest ik opeens even recht op gaan zitten... even later ging het wel iets beter en ben ghaan liggen toch ehb ik nog wel even dat misselijke gevoel gehad en dat ik dacht te moeten spugen maar ik heb niet gespuugd,, maar was dus wel echt zwaar misselijk ( dit nog nooit gehad echt nog nooit) wat denken jullie? kusss
Bloemblaadje -> Had je nog geen test gedaan dan? Wat erg! *knuffel* Hopelijk is het snel echt raak! Boterbloempje -> Hmm ik herken het niet echt... Maarja elk lichaam reageert anders dus wie weet...? Ik zou gewoon nu een test doen want nu moettie toch wel positief zijn als je zwanger bent!