Eerste x dat we begonnen was ik januarid maar goed toen ben ik een tijdje gestopt en nu sinds een maand weer. Ik hoop echt jo dat het raak is wil deze week een test doen als de drukte me een moment gunt om na de kruidvat te gaan haha
Hoi meissies! Dayenne -> Hihi wacht maar op t einde, dan gaan de weken weer kruipen! Wel fijn dat je niet zoveel last hebt van kwaaltjes! Ik zelf trouwens ook niet hoor. Zit nu op 35 en een halve week en ik ren nog net zo fit en actief rond als altijd! Merk wel dat ik wat sneller buiten adem ben, maarja, als dat alles is... 1984mama24 -> Welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ook al was het niet gepland, het komt dus wel goed uit dat je net bent afgestudeerd en al een baan hebt! Hoef je daar al niet meer aan te denken! Ik ben trouwens 21. Gien -> Blij om te horen dat het weer wat beter met je gaat! Hoop dat de elende snel achter de rug is zodat jullie weer kunnen gaan voor een gezond kindje! Mossje86 -> Welkom! Hopelijk word je snel zwanger! Zwanger89 -> Gefeliciteerd zeg! Echt bijzonder dat je meteen zwanger was terwijl de kans daarop voor jullie zo klein is! En inderdaad, ik zie dat je nu ruim 13 weken zwanger bent, dan gaat het echt nog maar bij een heel klein deel mis, dus je zit nu wel safe! Groetjes, Cossy
hallo lieve meiden,, Ik heb een test gedaan en ben niet zwanger nu ik na de test kijk lijkt het net of er een heel licht streepje staat majah hoe langer ik kijk hoe dikker die word terwijl als i ksnel kijk na de test ik niks zie ( iki zie dus wat k wil zien ofzo) vanavond of morgen vroeg doe ik nog een test omdat ze altijd zeggen ochtend urine is het beste dus denk dat ik er morgen 1 doe,, majah ik ga er nu dus niet meer vanuit.
lieve meiden daar ben ik weer, ik heb nog een goed na de test gekeken en als ik hem vlak houd en er recht boven ga staan oftewel er rrecht op kijk dan zie ik niets maar kijk ik er iets scheef tegen aan dan zie ik toch echter wel een licht streepje haha meide snappe jullie nu hoe onzeker ik word hahaah ik lach trouwens wel maar heb geen schrik maar hebben jullie dat ook wel eens gehad..? was het bij jullie toch echter een zwangerschap of zagen jullie ook wat jullie zelf wouden zien..? \HELP me alsjeblieft ik word zo kriebelig hihi
Heey Boterbloempje, ik zou gewoon wachten tot morgenochtend en het dan nog een keer voor de zekerheid proberen.. juist omdat je het zo graag wilt, kan je dingen gaan zien die er mischien niet zijn..
heey kimbaa ik vind het wel spannend hoor stel het streepje is wel wat... majah als het niets is dan heb ik alsnog een terleursdtellign maja dat heeft iedereen die graag wilt
@ Boterbloempje, Je zou ook aan je vriend kunnen vragen of hij het streepje ziet.. en als hij ook twijfeld gewoon s'morgens een test doen.. succes !
vanavond doe ik ook een test haah en dan doe ik als hij denkt dat er een streepje staat doen we er ook een morgen vroeg pfffiiieeeuuuww spannend hoor,,, ik hoop dat ik nou eindelijk het geluk met jullie mag delen maar toch ben ik er nog wel bang voor majah dat heb iedereen dan wel denk ik
Boterbloempje -> Hmmm lastig te zeggen.... Ze roepen wel eens een streep is een streep, ook al issie licht. Maar het is een beetje een twijfelgeval idd... Het kan natuurlijk dat je net pas zwanger bent, zeker met een onregelmatige cyclus. Heb je geen camera waarmee je ff een fotootje kan maken ervan?
boterbloempje ik hoop zó voor je dat het raak is! en ze zeggen een streep is een streep.. maar ik zou morgenvroeg meteen weer testen! Ik duim voor je! [-o<
@Boterbloempje, jee das spannend meid! Het kan zijn dat je nog heel pril zwanger bent, en daardoor een licht streepje krijgt. Ik duim in ieder geval keihard voor je! Gelijk laten weten he, als je hebt getest morgenvroeg! @Cossy, haha zal best ja dat het dan ook voorbij kruipt. Gaaf dat je nog zo actief bent! Ik ben ook nog actief, alleen krijg ik heel snel bandenpijn. Das echt vervelend. Nou, ik ga slapen. En duimen voor boterbloempje. Truste en tot morgen!
Dayenne, die bandenpijn heb ik ook wel een beetje last van gehad hoor. Vooral toen het zo warm was! Om de een of andere reden had ik in de hitte veel sneller bandenpijn. Boterbloempje, spannend hoor!
hallo hele lieve meiden die me echt bijstaan gister avond met me vriend test gedaan niet zwanger vanochtend weer een testje gedaan omdat ochtend urine altijd beter is ,, maar tot mijn grote verdriet gaf dat stomme ding maar 1 streepje op na de volgende keer maar weer (ps: dus 3 testjes gedaan alle 3 negatief waarvan 1 ik dacht een streepje te zien...:zag wat ik wou zien
Ach arme boterbloempje . Wat is dat balen zeg! Ik vind het echt klote voor je! *dikke knuffel* En met volle moed op naar de volgende ronde!
Oww Boterbloempje, balen zeg! Hopelijk is het toch snel raak! *knuffel* Ik belde net de dokter, ik had bloed laten prikken om de leverwaardes to cotroleren. Daar was niets raars te zien, maar het bleek wel dat ik bloedarmoede heb. Misschien dat ik me daarom soms moe en een beetje duizelig voel? Heeft nog iemand dat gehad? Wat geven ze je dan, tabletten ofzo? Volgens mij kan het geen kwaad voor de baby (tenzij het heel erg extreem is, maar dat is ook weer niet zo). Groetjes, Cossy
Heej Cossy, Balen dat je bloedarmoede hebt. Volgens mij is het inderdaad niet erg voor je beeb. En je krijgt denk ik ijzerpillen. Volgens mij is bloedarmoede heel simpel te behandelen. In ieder geval rustig aan doen dan he! Groetjes
Jah volgens mij is het niet zo erg idd. Althans zeker niet zo erg dan wanneer de leverwaardes slecht waren geweest. Zal m'n vriend opdragen om me nog een beetje meer te verwennen
Hoort ook bij het recept . IJzerpillen en verwennerij van vriendlief. Tja anders kom je dr niet vanaf hoor .