Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hai lieve schatten!

vanochtend nar de verloskundige geweest en echo gehad, idd niks meer te zien...

ik baal natuurlijk onwijs want je heb toch altijd een hoopje maar helaas

geluukig was alles weg dus hoef ik niet nog is naar t ziekenhuis..pffieu daar benk wel heel blij mee maar we gaan er weer voor ;)

@ boterbloempje: wat rot voor jullie.. meid ik hoop dat het ook voor jou gouw raak mag zijn (voor mezelf ookeen beetje ;))

@ cossy: pff gelukkig zijn je leverwaarden wel goed want anders ben je aan de beurt hoor.. doe maar lekker rustig aan!

@ dayenne: je ben al bijna op de helft! :D gaaf man, wil je weten wat het word ofni..

nou meiden fijn weekend.. tword toch nog een beetje zomer he :D

liefs xx gien

2. 4days

4days Niet meer actief

Heey gien, natuurlijk heel erg vervelend dat het toch niet goed is gegaan... :( Maar je hebt gelijk inderdaad, het is nog een geluk bij een ongeluk dat het allemaal vanzelf zo soepeltjes is gegaan. Een vriendin van mij had een missed abortion, dus dan moet je nog naar het ziekenhuis voor een currettage enzo, nou dat is echt geen pretje! Gelukkig heb jij het nu achter de rug en kun je er met frisse moed weer tegenaan! :)

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Gien wat vreselijk dat alles weg was :(. Ik begrijp heel goed dat je nog een beetje hoop had :(.
    Maar wel fijn dat je geen curretage moet! Nu kunnen jullie tenminste gelijk weer verder gaan...
    In ieder geval sterkte!

Ja inderdaad bijna op de helft. Het gaat nu wel heel erg snel! De weken vliegen voorbij :). Haha ja ik wil zeker weten wat het wordt! Ik hoop dat we het kunnen zien op de 20 weken echo. Ben zo benieuwd!

Liefs Dayenne

4. 4days

4days Niet meer actief

Oooh spannend hoor Dayenne! :D Meestal kunnen ze wel zien wat het wordt hoor, komt echt maar weinig voor dat ze het met 20 weken nog niet kunnen zien. (of hij of zij moet al continu de beentjes stijf op elkaar houden) Zie dat je 16 september echo hebt.... Dan kan ik in principe al bevallen zijn! :) Want morgen begint gewoon de maand waarin ik ben uitgerekend... :eek: Echt raar is dat!

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik hoop dat ons kleintje niet eigenwijs is en de beentjes netjes open doet haha.

Ja gek is dat he! Lijkt me ook heel vreemd! Vind je het ook een beetje eng? Het lijkt mij wel heel spannend en vreemd.

Ik ben benieuwd wanneer jouw kleintje eruit gaat komen :D.

6. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Kom net terug van de vk, en guess what, de beeb is al helemaal ingedaald! :D Nu hoef ik dus niet meer te gaan liggen als de vliezen breken!
    De bloedarmoede was overigens volgens de vk niet zo erg, omdat mijn ijzervoorraad wel nog hoog genoeg bleek te zijn, dus de baby krijgt altijd genoeg ijzer binnen.

Groetjes, Cossy

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jeeeeej Cossy wat een goed nieuws! :whistle:

En van harte met je 36 weken he! Goh dat gaat echt super snel!
    Fijn dat de bloedarmoede niet zo erg is ;).

Groetjes Dayenne

8. 4days

4days Niet meer actief

Jah klinkt echt lang opeens, 36 weken! Oer 6 dagen 'mag' het al! :eek: Hoewel ik denk dat de beeb zich zo op zijn gemak voelt dat het nog wel even zal duren...

Ben jij trouwens ook een plakboek aan het maken? Ben ik mee begonnen toen ik op ongeveer 3 maanden zat. Heb ik alle echo's enzo in gedaan, buikfoto's, en belangrijke dingen in geschreven zoals het eerste trapje enzo. Erg leuk als aandenken. :)

Groetjes, Cossy

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nee een plakboek heb ik niet. Heb wel een zwangerschapsboek van Anne Geddes. En heb de echofoto's en een kleine fotoalbumpje gedaan. Ik denk dat ik na de zwangerschap alles maar bij elkaar ga doen. Kan namelijk de buikfoto's niet uitprinten omdat onze inkt op is :).

Maar wel leuk joh!

Groetjes

10. 4days

4days Niet meer actief

Oh zo'n zwangerschapsdagboek is ook leuk jah! :) Mij gaat het toch meer erom dat je iets hebt wat je terug kan kijken, of dat nou een album is of een dagboek of een plakboek.

Trouwens, ik heb de foto's niet zelf uitgeprint maar doorgestuurd naar de online fotoservice van Hema. Daar betaal je echt maar een paar cent per foto en dan heb je wel mooi echte foto's.

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wauw wat een goeie!
    Ik ga gelijk kijken :D.

Thanks voor de tip!

12. 4days

4days Niet meer actief

Np ;)

Heb nu al sinds een dag of 3 regelmatig een soort ongesteldheids-kramp in mijn buik... Zouden dat een soort voorweeen zijn ofzo?

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Spannend Cossy! Zou goed kunnen natuurlijk....Ik weet er niks van eigenlijk...Ik heb nu ook ongikrampen maar dat zal vast niet van een aankomende bevalling zijn! :)

14. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Spannend Cossy,
    ik zou het niet weten..
    ik heb nooit wat gevoelt behalve het schoppen.
    Ineens was alles nat en dan weet je wel dat het begonnen is.

xx C.

15. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    Meiden HELP!

Ik ben dus ongesteld geworden na dat ik die 3 testen heb gedaan,,,
    mar ik was maar 2 dagen heel erg ongesteld en de derde dag amper..
    (PS: De testen gaven aan dat ik niet zwanger was)

Gisteren had ik slijm verlies,, en dacht ik dat er bloed bij zat want dat leek er ook op heel licht roze..

Vandaag oftewel net ben meteen na de pc gerent was ik aan het plassen en zag ik in mijn string slijmverlies zitten met heel weinig (leek wel 2 druppels) licht roze bloed verlies...

Wat kan dit zijn en wie heeft dit ook gehad en wat was er toen met jullie aan de hand?

HELP AUB IK WORD NU ECHT "GEK" VAN ONRUST EN ZENUWEN

16. 4days

4days Niet meer actief

Hey meid

ik denk helaas dat de kans de ja alsnog zwanger bent echt heeeel klein is... Ik denk eerder dat je menstruatie en beetje anders is dan normaal door de stress enzo. Ik had zelf trouwens ook altijd wat roze slijmverlies voor en na de menstruatie.
    Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn... Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even naar de dokter gaan!

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Boterbloempje ik kan me voorstellen dat je nu ongerust bent!
    Maar ik heb ook vaak een hele andere ongi gehad. Slijm met bloed had ik vaak vlak voordat mijn ongi begon en weer aan het einde.
    Misschien kan je voor de zekerheid over een paar dagen nog even een test doen zodat je zeker weet dat dit geen innestelingsbloed is.
    En als je het dan nog niet vertrouwd, dan even naar de dokter voor een bloedtest!

Vervelend voor je dit!

Liefs Dayenne

18. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hai meiden,

Hoe is het met jullie?
    Zie allemaal leuke bannertjes haha, nog een paar weekjes.. Sommige nog een hele tijd...

Ik ben het helaas kwijt maar was gelukkig nog te klein om een hartje te kunnen horen. Ikd enk dat als ike en hartje had kunnen horen ik helemaal gek zou worden van verdriet!

Morgen horen we hoe hoog we een hypotheek kunnen krijgen, we zijn al wezen kijken maar er moet ontzettend veel aan het huis gebeuren. Er zit geen centrale verwarming in, alle plafonds moeten worden veranderd... Pff.. Maargoed, morgen horen we het!

Ik heb intussen werk gevonden... En ik word deze week 19.. Dus dru kdruk druk allemaal.. Maar wel super spannend. Na de klustijd, als het huis doorgaat gaan we het eens opnieuw proberen denk ik.....

Deze week is een oudklasgenoot van mij bevallen. Las alleen o phyves dat zij en haar vriend uit elkaar zijn.... Had die vriend gemaild dat ik het erg voor hem vond en dat ik hoop dat ze een goede regeling konden treffen met het kind... Krijg ik terug: "Achja, boeiend"...... :rolleyes: Dan vind ik het echt heel erg voor dat kindje... Zo sneu!

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik reageer eigenlijk nooit hier ..

Maar ik zag de vraag van Cossy

Wat spannend meid! Oooh lijk voor mij nog maar pas geleden :)

Ik had ook van die ongesteldheids krampen (loïs is 12dagen tevroeg geboren, ik denk een rekenfoutje) en een week later is ze geboren ;)
    In de tussentijd heb ik wel me slijmprop verloren, dat is ook een voorteken. Dat is echt taai slijm en je krijgt het moeilijk uit je ondergoed ;) Als je dat ziet dan weetje meteen dat het dat is :)

Succes hier meiden!

20. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    heey meiden
    vandaag nog geen slijmverlies gehad en geen bloed verlies...
    ik heb dit ook nog nooit gehad voor mijn ongi en na mijn ongi ik schrok hier daarom ook erg van (begrijpelijk lijkt mij)

ik heb het met mijn vriend over gehad en we hopen beide dat het toch wel wat is dus dat we papa en mama worden van ons eerste kindje hihihi

ik wacht deze week nog af misschien word ik weer ongesteld niet te hopen natuurlijk 1x in de maand is al te veel als je zwanger wilt worden
    maar ben ik vrijdag nog niet ongesteld ga ik testen,,
    die testen die ik laatst heb gedaan waren van de kruidvat zo`n duo pack
    voor 5 euro maar ik ga het vrijdag toch echt doen met een test van de apotheek (ahaha begin mijn vertrouwen in de kruidvat testen te verliezen)

in de tussentijd doe ik het rustig aan en kom ik hier natuurlijk wel elke keer nog even kijken hoe het met jullie is en hou ik jullie uiteraard op de hoogte...

bloemblaadje: wat goed dat je werk heb gevonden.. ja ik denk dat ik dan ook wel gek was geworden hoor als ik een hartje zou hebben gehoord:(

Deel Deze Pagina