Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ohhhh boterbloempje ik hoop zo voor je dat het raak is !

@kleinwonder: ook ik snap hoe je je voelt ik telde ook al heel snel aan (Ronde 2 )

2. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hoi hoi,, nee ik kan niet echt zeggen dat we bezig zijn,, als het komt dan komt het,, ik heb de pil laten staan van eind december,,:) dus als het raak is is het raak,, en ik hoop dat dat nu is:p:D

3. 4days

4days Niet meer actief

Ow op die manier! Tsja je bent al in je vruchtbaarste jaren dus wie zal t zeggen? ;)

@ Miracle -> Grappig je loopt 2 weekjes voor! :D

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    laten we het hopen boterbloempje.

@cossy : haha idd ja leuk ! :D

5. 4days

4days Niet meer actief

Hey meiden hoe zit t bij jullie eigenlijk met woning? Wij zijn dringens op zoek naar iets nieuws omdat we nu echt veel te klein zitten (studiootje). Maar t duurt hier zo lang... Gelukkig stonden we afgelopen week bij een woning al op plek 5, dus zal wel niet meer heel lang duren. Het kan hier helaas nogal verschillen hoeveel mensen erop reageren, dus voor hetzelfde geld staan we volgende week weer op plek 20, is al eerder gebeurd... :( Maar het kamertje komt pas in juli dus ik hoop dat we tegen die tijd iets hebben!

6. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    nog 7 dagen en dan weer testen:D

hahaha hoop het echt joh dat wil je niet weten;)

ik woon zelf bij mijn vriend in en dat is een eengezinswoning,, wel een kleine maar goed 3 slaapkamers en een mooie grote tuin dus wij zitten wel gebakken:p hahaha

nogmaals,, lieve meide ik hoop zoo dat ik het ben:D als ik het ben dan heeft er toch nog 1 pendelaar het goed gehad ahaha

7. 4days

4days Niet meer actief

Aaawww zo jaloers op jouw woning zeg! ;) Precies wat wij zoeken!

Hoop ook heel erg voor je dat de test positief wordt! :eek: Nu nog maar 6 daagjes hihi (ben weer es te laat op zie ik...)! Kan me echt voorstellen dat de dagen voorbij kruiuiuipen...

Groetjes Cossy

8. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    ja lekker he zo bij je vriend heerlijk :)

zelf heb ik en mijn vriend ook eengezinswoning met 3 slaapkamers zolder en grote woonkamer en enorme kelder en tuin.

gossy hoop dat je snel een nieuw huisje krijg zou voor je duimen.

liefst gina

9. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hoi hoi meiden,,

nog 4 dagen en dan ben ik aan de beurt:p hahah
    ik heb alleen deze keer het gevoel (voor het eerst voor het testen en voor het overtijd zijn) dat ik het echt niet ben...

dus jah ik ga er niet echt van uit:( :( :(

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Boterbloempje, ik duim voor je hoor!

Ik ben deze maand aan de etos zwanger worden pillen, ben benieuwd of ze helpen!

11. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    als ze werkern moet je even seintje geven als je wilt,, zelf ben ik niet iemand die van nieuwe dingen proberen houd maar goed jij ben er toch al mee bezig.,,, ik hoop zoo voor je dat ze werken:D

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks meid.
    Ik zal je op de hoogte houden :D

13. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hoi! ik ben ook dez emaand begonnen met ovu testen en etos zwanger worden! ben zooo benieuwd hoop echt dat me cycles er korter door wordt! en de ovu testen ben vanaf dag 10 begonnen haha en zit nu op dag 14 maar nog niks te zien:( vraagje aan jullie worden de ovu testen per dag donkerder?

14. 4days

4days Niet meer actief

@ Boterbloempje -> Hahaha en zul je zien, ben je t deze keer wél... ;)

@ Dayenne & Leeuw-> Jullie ook veel succes met zwanger worden! :D Hopelijk lukt t snel!

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Cossy!

@Leeuw; bij mij waren de testen licht, en toen plots positief. Daarna langzaam lichter. Maar dat is bij iedereen anders.

16. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    ik heb vandaag een test gedaan,, jaaa ik weet t maar ik kon niet wachten haaha... maar die was negatief,, dus ik ga er niet van uit:(

ik kan zo onderhand echt wel huilen hoor tis gewoon niet leuk meer

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @boterbloempje: Niet getreurd meid ! Je hebt nog vier dagen wie weet !

18. 4days

4days Niet meer actief

Boterbloempje, zelf als je het over 4 dagen test is het streepje maar heeeel licht, volgens mij is het vrijwel onmogelijk om nu al iets te zien! En je bent toch pas een paar maandjes gestopt met de pil... Het lijkt misschien lang maar de meesten doen er nog veeeel langer over om zwanger te worden... Helaas kost het nogal wat geduld!

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Boterbloempje het is echt niet verstandig om voor je nod te testen! Al zou je test positief zijn, dan kan er nog van alles fout gaan.
    Ik heb vorige maand ook voor mijn nod getest. Resultaat: 2x een heel licht streepje, 2 dagen daarna zwaar ongi.

Sterkte met die 3 dagen wachten, het is heel moeilijk ik weet het.
    Knuffel voor de nega test!

20. 4days

4days Niet meer actief

Ja en die lichte streep kan heel goed komen doordat je ongesteld gaat worden, want dan komen ook allerlei hormonen vrij. Het beste kun je echt wachten tot het 'mag'...

Deel Deze Pagina