Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Bloemblaadje -> Klinkt idd erg druk zeg! ;) Maar zo te horen zit er dus wel schot in de zaak! Al een baan gevonden en binnenkort een huisje... Niet verkeerd! :D

Alieke -> Bedankt voor je reactie! Helaas heb ik inmiddels al vrijwel nergens meer last van, dus ben bang dat het nog wel een tijdje duurt hier...

Boterbloempje -> Maar je was toch al 2 dagen ongesteld geweest, of had ik dat nou verkeerd begrepen? Nou hoop natuurlijk voor jullie dat je zwanger bent!

Ik kom zelf net teurg van de vk, en alles was prima. Beeb is op dit moment geschat op 3300 gram! :D Dus het is al een dikkerdje! :)

Groetjes, Cossy

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Cossy!

Zozo 3300 gram! Haha das een flinkerd :D.
    Maare je voelt nu dus niks meer van een aankomende bevalling? Toch wel spannend hoor..

Liefs Dayenne

3. 4days

4days Niet meer actief

Nee ik voel echt helemaal niks... Ik zei ook tegen de vk van ik zal wel later bevallen want ik heb ook nooit harde buiken ofzo... Zegt zij: nou je hebt er anders een op dit monent! :) Dus misschien wil het ook helemaal niets zeggen dat ik niets merk.

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha das grappig dat je niks merkt!
    Haha zometeen heb je al 10 cm ontsluiting en merk je er niks van :).

5. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    heey cossy ja het klopt ik ben al wel 2 dagen ongesteld geweest vorige week,,

ik heb na dat ik vnochtend jullie dit bericht stuurde de dokter gebeld voor hun mening en wat hun denken,, ze zei dat het best mogelijk is
    maar dat ik gewoon eventjes moest wachten en dan eind deze week een test doen maar.............. mocht er niet van uit gaan ze zegt stel het is niet zo dan komt de klap harder aan dan normaal juist omdat je deze klachten heb..

maar goed ik ga er niet van uit hoop alleen:D:p

6. 4days

4days Niet meer actief

Dayenne, laten we het hopen! :)

Boterbloempje, lekker verwarrend allemaal he... :( Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid! En natuurlijk, hopen mag altijd! ;)

7. 4days

4days Niet meer actief

Bloemblaadje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :D

Heb echt last van slapeloosheid zeg... :( Ben nog klaarwakker terwijl ik vandaag geen dutje heb gedaan.

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Nou ik lees afentoe mee hiero...
    En ik zie dat er iemand JArig is... Dan kan ik natuurlijk niet meteen weer weggaan zonder BLOEMBLAADJE te feliciteren..!
    DUS......

BLOEMBLAADJE GEFELICITEERD MEID...!

Cossy, Ik ken dat ook hoor.. Dat ik niet heb geslapen smiddags, en Savonds gewoon niet kan slapen..
    (ook bij de eerste was het zo..!)

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bloemblaadje van harte gefeliciteerd! :whistle: :whistle:

Dikke kus van mij

10. 4days

4days Niet meer actief

Vervelend is dat he... :( Heb tot 6 uur wakker gelegen. En om half 10 moest ik weer op omdat de hond zo nodig moest... :) Achja, ik duik zo maar weer m'n bed in. En na de zwangerschap zal het wel weer weg zijn, een troostende gedacht! ;)

11. Ranjeewha18

Cossy, is inderdaad erg vervelend,
    Ik hoop het ook voor je haha..!

12. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hey wat lief joh! :)

Dank jullie wel allemaal! :D

13. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    heey bloemblaadje van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je veel geluk en gezondheid toe en ik heb uiteraard een wensje voor je:
    Bloemblaadje, k hoop dat je snel kunt genieten van een hele mooie 9 maanden lange en gezonde zwangerschap

Kus kus

PS meiden nog geen test gedaan klachten trekken allemaal weg dus denk niet dat ik nog een test ga doen, heb nu alleen nog wel veel heel wit verlies maar ik wacht nog even af:)

14. 4days

4days Niet meer actief

Hmm boterbloempje, ben benieuwd hoe het nou afloopt... Toch wel vreemd al die symptomen enzo!

15. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hoi hoi ik heb vandaag een test gedaan en nu zag ik weer een soort van een plusje maar ik dacht ik zal wel weer zien wat ik wil zien toen kwam me vriend terug enzagen we beiden niks meer ,, wel kwam hij later terug dan de maximale afleestijd

ik ga er nu gewoon van uit dat k het neit ben en klus gewoon verder:d

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jee boterbloem vervelend hoor die onzekerheid. Misschien kun je beter een bloedtest bij de dokter doen? Dan weet je het tenminste zeker.

17. 4days

4days Niet meer actief

Bloedtesten bij de dokter zijn niet altijd beter dan de testen uit de winkel hoor, ik ken ook iemand waarbij de dokter zei niet zwanger en de thuis-test zei zwanger, en ze bleek toch zwanger te zijn. Denk dat je toch echt gewoon moet afwachten, hoe lastig het ook is...

Mijn vriend heeft nog een nieuwe foto gemaakt van mn buik. :) Vond m wel leuk dus heb m in mn album gezet.

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Mooie foto Cossy! Echt een prachtige buik heb je :D.

Nee klopt, het hoeft niet beter te zijn. Maar vaak toch wel hoor ;). Je weet in ieder geval hoeveel hormonen je in de lichaam hebt. En dit is ook niks zo, als je een half positieve test hebt.

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Cossy; wat een mooi buikje zeg :-D Hoe vind je het zelf die buik? Ik weet bij mij vond ik het op een gegeven moment wel genoeg geweest en niks vond ik mooi staan, leuke shirtjes stonden vreselijk ;)

Wij zijn ondertussen aan het klussen voor de 2e. Wij hebben toch besloten om ervoor te gaan. Alleen mijn cyclus is niet regelmatig. Ik heb een cyclus van 18dagen dus tekort eigenlijk voor een eisprong. Ik ben nu 4 dagen aan het testen voor me ovulatie en al 3 dagen een licht streepje, word er een beetje gek van. Laat hem gewoon donkerder worden!
    Als ik kijk naar de afgelopen maanden dan ben ik iedere keer uiterlijk de 8ste ongi maar tot nu toe niks.. :rolleyes:

20. Ranjeewha18

mooi buik Cossy,

Deel Deze Pagina