Dayenne -> Hmm ja volgens mij zijn er ook nog verschillende test bij de dokter ofzo... Die waar ze hcg meten is inderdaad wel heel nauwkeurig lijkt mij... Alieke -> Hihi, ach ik ben die buik nog niet zat, maar soms voel ik me net een aangespoelde walvis... Leuk dat jullie opnieuw aan het klussen zijn! En ik had op internet dit gevonden: 'Een normale cyclus kan een lengte hebben van 18 tot 35 dagen. Bij een cyclus van 18 dagen is er al een eisprong tijdens de laatste dagen van de menstruatie.' Het kan dus goed zijn dat je ondanks je korte cyclus toch een eisprong hebt! Ranjeewha -> Wanneer is jouw babysite eens af?
Cossy; Oké. Gisteren gaf de ov.test niks meer aan, het was wel een andere dan die ik hiervoor had gebruikt maargoed. Ik blijf gewoon doortesten en wachten totdat er weer een streepje komt. Waar had je dat gevonden van die cyclus?
zoo ik kom hier nooit meer kletesen! Heey dayenne! je buikje is echt gergoeid vergeleken met de vorige foto! ik hou je site altijd goed in de gaten en cossy echt een hele mooi buik zeg! hoop dat ik ook zo grote krijg! xx
http://www.mijnmedisafe.nl/html/folders/anticonceptienatuurlijkemethoden/ Hier had ik dat gevonden. Hopelijk heb je snel weer een streepje!
en dayenne gefeli met je 20 weken! pff gaat echt snel bij jou! het leek gister dat je net wist dat je zwanger was leuk hoor!
hey hey Kom weer even spieken hier ! Ga proberen wat terug te lezen maar weet niet hoever ik ga komen... ..Weinig zin in Voor alle nieuwe meiden : Welkom !
hey meiden.. ik kom ook even hoiii zeggen.. gewoon omdat ik het ook wel eens leuk vind om met leeftijdsgenootjes te praten. Ik ben Kirsten, 20 jaar zoontje Xavièr van bijna 11 maanden. Woon samen met de papa van Xavièr, hij is 21 jaar. Als je meer wil weten, vraag me maar Liefs kiss
Leeuw -> Tnx! Maar soms is het ook onhandig hoor! Hihi Miracle -> Nog fftjes he! Kissflower -> Gezellig! Schattig ventje!
@Leeuw, leuk dat je mijn site in de gaten houd! En dank je wel! Ja het gaat echt super snel he! @Kissflower gezellig dat je mee komt kletsen! @Miracle, het schiet op bij jou he! Spannend hoor! @Alieke, ik hoop dat je snel een streepje op je test hebt .
@Cossy: Ja nog ff , en elke dag nu duurt te lang.. @Dayenne: Alweer op de helft ! Schiet bij jou ook op..Heerlijk he dat getrappel en geplop in je buik
@Miracle, zeker heerlijk! Mijn buik gaat helemaal op en neer als mijn kindje beweegt . Geweldig! Ik hoop dat er bij jou snel wat gebeurt! Alvast veel succes .
@Dayenne: Jaa lekker is dat. Hihi en geloof me der gaat zelfs een moment komen dat je het niet meer heerlijk vind op sommige momenten.Vooral als ze doorhebben waar jij uit pijnlijke reactie op reageerd. (onze kleine meid trapt geregeld tegen me ribben en dat doet zeer..) Der gebeurd hier vanalles , maar der zet niks door
Haha die meis van jullie is nu al ondeugend! Ik ben benieuwd hoe druk die van ons gaat worden. Ik vrees er nu al voor, omdat hij/zij al vanaf week 15 giga druk is! De vlos schrok er zelfs van haha. Ik hoop echt voor je dat het snel doorzet. Laat je het wel weten hier? Ik ben super benieuwd!
Ohh , hier precies hetzelfde. Met 15wk was het al een flinke druktemaker en dat wist ze de vk soms goed te laten merken. En dat word of erger of minder.. Jaa laat zeker wel wat weten !
Oohh wat leuk om die "zwangere" verhaaltjes weer te lezen :-D Enne Miracle & Cossy al bijna aan het einde, tjee spannend hoor! Hier nogsteeds "het lichte streepje" en ik begrijp het echt niet. Hij word niet donkerder. Ik heb al een zw.test gedaan omdat ik vergelijken met de andere maanden overtijd ben maar is negatief. Pfff erg frustrerend. Heb ik misschien te vroeg de test gedaan? Ik heb sinds vandaag een zeuderig gevoel in me buik en zij, het trekt over mijn hele buik.
Alieke, zou kunnen dat je de test te vroeg hebt gedaan. Op je teller staat ook dat je nog een weekje moet wachten... Zelfs al is je cycus korter dan 28 dagen, dan kan hij denk ik nog nu negatief zijn. Gewoon afwachten lijkt me.... (is frustrerend, ik weet het... )
Meiden ik heb zo de 20 weken echo! Ben zooooooooooooo zenuwachtig! Ik ga zo nog even naar de dokter, plasje inleveren. Dan boodschapjes doen en dan gaan we! Vanavond horen jullie meer . Liefs van mij