Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ohhhh coss wat een scheetje! echt lief!

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Boterbloempje; Hmm dat is veemd, ik kan daar moeilijk iets opzeggen wat het is. Of het zijn de hormonen dat je ongi moet worden of je gooit er een testje tegenaan.

Cossy; wat een heeeeeerlijk ventje! Kom snel vertellen hoe het bevalt en hoe de bevalling is gegaan :)
    Rust lekker uit met zn 3tjes.

3. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    23september is een leuke datum ;)

En een leuke naam!

Hoe gaathet met jou?

4. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    Alieke,,,
    ja ik vond het dus ook erg raar en schrok er wel een beetje van en aangezien ik al een tijdje bezig ben om zwanger te raken dacht ik misschien betekend het wat maar ik wou niet meteen gaan denken van ... jaaaa een symptoom haha snap je wat ik bedoel maar als ik nu na mijn tepel kijk is die weer normaal en niet meer donker van kleur.

ik moet deze week wel ongesteld worden dus ik wacht gewoon af ooow ik hoop zo dat ik de tienermama`s achter na kan gaan met een mooi kindje, haha met een dikke buik na de 9 maanden beurs ahahahaha

majah we wachten dus gewoon nog even af,,

alieke erg bedankt voor je reactie.. maar jij heb dit zelf nooit gehad?

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    wat een scheetje

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ohwwww wat lief! en ik meot nog zo lang w8en tot ik het in me armen heb!
    echt een droppie :oops:

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Cossy wat een prachtig ventje! Nu al om op te vreten.

Heerlijk hoor, geniet er maar lekker van! Ik ben jaloers :D.

Dikke knuffel van mij

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Boterbloempje; Ik heb het zelf niet gehad volgens mij. Ik heb een hele lichte huid en zag dus dikke blauwe aders over mijn borsten lopen en flinke pijn, bleek dus ook al 8weken zwanger te zijn.
    Pfff ik snap je frustratie, wij zijn aan het klussen voor de 2e en ik ben nu 2 dagen overtijd en alleen maar negatieve testen. Ondertussen voel ik me vreemd maar ik kan het dus echt niet plaatsen wat ik voel.
    Laat mij maar flink misselijk zijn, dan weet ik in iedergeval zeker dat ik zwanger ben ;)

9. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    hoi alieke..

nou ik hoef al geen test meer te doen ik ben vandaag ongesteld geworden
    :(
    op na volgende maand,, hopelijk heeft mijn pendel dan wel gelijk

10. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    jammer boterbloempje.... maar goed heb je in iedergeval wel duidelijkheid!..

hoe lang ben je nu al bezig?.. en doe je er nog iets 'speciaals' voor?

11. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    ja ik heb nu inderdaad duidelijkheid en dat is wel fijn.

nee ik gebruik niets speciaals ik probeer verder alleen zo gezond mogelijk te leven hihi

12. 4days

4days Niet meer actief

Hoi allemaal, tnx hoor! :D

Vince is een super lief ventje! Hij huilt echt alleen als hij honger heeft of krampjes, verder is het een heel rustig tevreden kindje.

De bevalling was wel zwaar.... Heef ook vanaf de eerste wee tot de geboorte bijna 30 uur geduurt... Had al de hele avond en nacht weeen toen smorgens de vliezen braken. Smiddags brak de vk de vliezen nog een onderaan (waren bovenaan gebroken eerst), en toen werd het opeens superheftig, dus wij naar het ziekenhuis. Nog in bad geweest daar, maar de weeen waren niet te harden en de ontsluiting schoot niet op. Dus om 5 uur savond een infuus met pijnbestrijding gekregen, en een uurtje later weeenopwekkers. Toen schoot het wat meer op, maar rond zeven kreeg ik opeens enorme weeen die ik niet meer kon opvangen, ik raakte echt een beetje in paniek. Toen bleek dat dat persweeen waren (had ik niet door eerst dus ik maar proberen ze weg te puffen, nou dat lukt echt niet)... Dus nog drie kwartier moeten persen toen. En ik had echt geen kracht meer zeg, was afschuwelijk om toch maar steeds te moeten. Deed overigens wel geen pijn meer, die persweeen. Uiteindelijk is om 2 over 8 savonds ons ventje geboren! :D

13. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    jeetje zeg cossy.

wat een bevalling heb je achter de rug zeg

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goh Cossy wat een zware bevalling! Petje af voor jou hoor!

15. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    wat een super lief ventje :D gefeliciteerd!
    en wat een zware bevalling zeg pff.. nu maar lekker genieten van jullie prachtige zoon! liefs mamasuusje

16. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    heeey meiden
    de week is weer begonnen ik verlang nu alweer na het weekend

ik ben al weer klaar met de duivels alweer 2,5 dag dat is de 2de maand al

gisteren heb ik zo`n heldervoelend en helderhorend iemand gevraagd wanneer ik zwanger zou zijn ze zei
    Eind dit jaar begin volgend jaar.

Maar toen was ik aan het denken en mijn pendels 1 zei in november en 1 zei in februarie dus eind dit jaar en begin volgend jaar,,
    ik hoop dat het waar is maar als ik denk aan begin volgend jaar dat klinkt dat zo ver terwijl we woensdag al weer in oktober zitten.

maar goed dat wou ik jullie toch eventjes vermelden.

17. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

ik ben latifa en ben 21 jaar en zwanger .

op mijn 20 ben ik nog eens zwanger geweest maar helaas miskraam.
    ben ik nu ook een tiener(toekomstige) moeder of ben ik al te oud om tiener te noemen hihi

boterbloempje wat sneu voor je hop naar volgende maand en goed klussen he

18. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    latifatje.. maakt helemaal niks uit hahah je sluit je maar gezellig bij ons aan:p
    gefeliciteerd met je zwangerschap :D

hhaha ik ga met volle moed door al is de moed wel wat minder na al die terleurstellingen maar goed we wachten af:D

19. 4days

4days Niet meer actief

Boterbloempje, dus wie weet begin jij het volgende jaar met ochtendmisselijkheid! :) Je weet maar nooit, als ze allemaal ongeveer hetzelfde zeggen... En tot die tijd, veel oefenen! :)

Latifa, welkom! :D En ach, ik ben ook 21 hoor, maar klets hier gewoon lekker mee. Veel te gezellig! :D

Vince heeft vandaag zijn hielprikje en gehoortest gehad. En de test was prima! :D Bij het prikje huilde hij even, maar dat was al snel weer goed.

Groetjes, Cossy

20. boterbloempje00

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    Cossy,,, hahah nu heb ik er geen zin meer in haha
    nee grapje oo ik denk dat ik voor 1 x in mijn leven blij ben als ik misselijk ben en dik word:p

Deel Deze Pagina