Hahaha precies, dan maakt je dat echt niets meer uit! Ik doe trouwens mee aan buik van de maand, dus wie wil mag erop stemmen!
heej cossy, ik schaam me nog steeds nix laten horen.. pff wat een bevalling zeg maar van harte gefeliciteerd met jullie mooie kereltje! egt leuke naam joh! pfff hier nog niet ongesteld na de mk.. best balen.. af en toe zie ikh et niet meer zitten hoor pfff nou hoe is het met de rest allemaal? xxxxx gien
Hallo iedereen, @Cossy; Ik heb op je buik gestemd! Met mij gaat het nu eindelijk wat beter.. de misselijkheid is voor het grootste gedeelte weg en kan weer normaal mee eten . Ben alleen nog wel steeds hele dagen moe Hoe is het met de rest dan?
heey meiden alies05 pendelde janu 2009 meisje en een astroloog zei eind 2008 begin 2009 wie weet wie weet
Boterbloempje; Klam je aub niet teveel vast aan die pendels, 9/10 zitten ernaast. Mijn pendel was 2x nu zwanger van een meisje. Ben nu 11 dagen overtijd en vanmorgen test weer negatief. Volgende week naar de dokter..
ik klam mij er ook niet aan vast, maar vind het wel grappig want het is allemaal eind dit jaar begin volgend jaar,,, maar natuurlijk heb ik ook in mijn hoofd dat het later kan zijn ik hoop dat de dokter het goede nieuws kan bevestigen voor je
Hoi meiden! Ik begin langzaam een beetje de draai te vinden met Vince. Hij is echt zo'n lieve baby zeg! Huilt bijna nooit, slaapt heel goed, ik moet hem s'nachts zelfs wakker maken voor zijn nachtvoeding! Hij is nu telkens al een beetje langer wakker tussen de voedingen door, en dan gaat hij om zich heen kijken, echt schattig! Ik ben nog helemaal in de wolken, hahaha! Gien -> Balen dat je cyclus nog niet terug is zeg! Hopelijk komt het weer op gang binnenkort... Miinicole -> Fijn dat de misselijkheid weg is! En de moeheid kan nog wel even duren... Ik was zelf ongeveer de hele zwangerschap moe! Gewoon smiddags lekker een dutje doen dat doet wonderen. Boterbloempje -> Jah toch wel opvallend dat ze allemaal rond dezelfde tijd zitten! Dus wie weet... Alieke -> 11 dagen overtijd al! Jeetje... Of je cyclus is flink in de war, of de test was vals negatief..?! Hoop voor je het laatste! Groetjes, Cossy
Cossy, van harte gefeliciteerd met je zoontje Vince! Mooie naam hebben jullie uitgekozen! En wat een prachtig ventje! Je beschrijft hoe schattig hij is enzo... weet je wat nou het mooiste is aan een kindje? Dat het gewoon elke dag leuker wordt! Iedere dag, al vanaf zijn geboorte, zeg ik: "leuker kan het niet worden met hem" maar toch is het elke dag leuker! Nu is Xavièr alweer bijna 1 jaar, maar de tijd gaat verschrikkelijk snel voorbij! Geniet van je kleintje, dat doe je vast ook wel, want voor je het weet loopt hij de kamer rond! Liefs, Kiss
Kissflower, hihi dat is inderdaad moeilijk voor te stellen! Ik kijk naar Vince en elke keer denk ik weer van ging dit moment maar nooit voorbij, maar dat denk ik de keer erna ook en de keer daarna ook... Ik merk nu ook dat ik hem in die korte tijd al heel anders ben gaan zien. Toen hij net geboren was was hij een babytje, maar meer en meer veranderd hij voor mij in een uniek persoontje met een eigen willetje, ik leer hem steeds beter kennen. Echt heel bijzonder!
Cossy; wat heerlijk om je positieve verhalen te lezen! En precies wat kissflower zegt, het word alleen maar leuker! Ik vind het zelf nu leuker worden omdat je nu echt contakt gaat maken met de kleine. Als ze net geboren zijn is het vaak schattig :-D
@ Dayenne, dat had ik ook toen ik zwanger was! De tijd ging me veelste langzaam! Vooral toen ik 37 weken zwanger was, was 1 dag wachten al teveel, hihi.. Ben met 39 weken bevallen, dus netjes optijd. Toen ik 1maal bevallen was dacht ik; "goh, wat zijn de 9 maanden omgevlogen!" Maar dat zal je nu nog niet geloven dat je dat straks ook gaat denken. Maar het is echt waar, denk dat iedereen die inmiddels is bevallen ook zo denkt. Fjine zwangerschap meid!
@Cossy pff vreselijk haha. @Kissflower ik vind het ook snel gaan hoor! Vaak denk ik: 'jeetje ik ben al over de helft...' Maar het mag van mij wel nóg sneller haha. Ach, ik zal het vast ook gaan missen als ik bevallen ben...Maar voor nu kan ik niet wachten om ons meisje in mijn armen te hebben!
Ik ben ook met 39 weken bevallen gelukkig! Moest er niet aan denken om tot de 42 weken door te lopen, vond t nu al een eeuwigheid duren, vooral op het laatste! Tot een week of 32 vond ik het eigenlijk nog heel snel gaan, maar hoe meer het einde naderde, hoe erger het werd!
Jah goed! Hij doet t prima! Hij huilt nog steeds niet veel en slaapt goed s'nachts. Meestal moet ik hem zelfs wakker maken voor de nachtvoeding. Is echt een leuk en lief kindje! (hahaha typische moeder-opmerking he) Wat is Xavier al groot zeg! Maar lijkt me wel superleuk, hoe groter een kindje wordt hoe meer contact je er toch mee kunt leggen. Kan nu al niet wachten om lekker met Vince naar de speeltuin te kunnen. En denk es aan sinterklaas, dattie voor het eerst zijn schoentje op kan zetten! *smelt* We hebben trouwens goed nieuws! We hebben (eindelijk) urgentie gekregen van de woningbouwvereniging! We wonen nu nog steeds met z'n allen in 1 kamer, een piepklein studiootje. Maar nu hebben we dus als het goed is binnen een paar maanden een woning met twee slaapkamers! Ben echt blij! Groetjes, Cossy